Kohteena on XXX niminen tila osoitteessa XXXX, XXXX Seinäjoki.
Ulkoseinien rakenteesta on, sekä Teidän että minun toimesta, todettu tuuletusraon
puuttuvan kauttaaltaan. Asian ovat myös todennneet lukuisat ulkopuoliset rakennusalan
ammatilaiset.
Syy miksi kirjoitan on se, että en todellakaan voi ymmärtää miten Teidän tapainen talotehdas
on näin välinpitämätön kantamaan vastuunsa em. asiassa. Käsittääkseni Teillä ei ole aikomustakaan
korjata taloa tai korvata korjauksista aiheutuneita kustannuksia ilman käräjöintiä.
Olen tähän saakka pitänyt Oy XXX:ta laadukkaana brändinä, valmistajana sekä
yrityksenä joka kantaa vastuunsa. Ilmeisesti joudun muuttamaan käsitystäni ???
Olen melkoisen kyllästynyt moiseen vastuun kieltämiseen. Jonkinmoinen käsitys minulla on
yrityksen vastuu kysymyksistä myös syntynyt 15 vuoden yrittäjäurani aikana. Tiedän ja ymmärrän
myös rakentamisesta jotain, rkm. vm. 1992.
Moinen välinpitämättömyys tekemistään virheistä ansaitsee mielestäni hieman huomiota.
Palkitsen teidät ihan ilmaisella TV ajalla. Olen alustavasti tiedustellut kahden eri TV kanavan
toimittajilta kiinnostusta tutkia asiaa laajemminkin. Kiinnostus asiaa kohtaan on ollut melkoista.
Varsinkin kun em. rakennusvirhe löytyy varmaan melko monesta muustakin talosta.
Annan Teille kuitenkin vielä aikaa toimia 31.10.saakka, sen jälkeen asia on minun puolestani julkinen.
Ystävällisin Terveisin
Lucky-Dog ( talon nykyinen omistaja )
Em. päivämäärän jälkeen talotehtaan nimi julkistetaan myös täällä.

[/i]