Multivirin s203 200cdi vm.2004

Vastaa Viestiin
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Multivirin s203 200cdi vm.2004

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Elikkä tämmöseen vaihdoin tenavan. 200cdi 6.v manuaalilla. Varusteita ei ole muutakuin subbari ja cd-soitin :D

Karalan ohjelma laitettu, liikkuu kepeesti ja syö vähän.

Siisti päältä ja sisältä, penkkikin ehjä. Äkkiä ei uskoisi 573tkm ajetuksi.

Uusiahan nämä ei enää ole, pientä pisteosaa pitäisi ostella:

-Kuskin oveen lasinnostimien katkaisinpaneeli, kuskin nappi meinaa irrota jos vetää automaattisuljin asentoon
-tuhkakupista puuttuu kansi--> uusi tuhkis
-vänkärin puolen takaovesta puuttui sisäkahva, etsitään.
-moottorin kumityyny


Kahdet avaimetkin tuli mukaan ja molemmat toimii täysin!

Tuulilasille ei meinaa tulla nestettä ennenkuin painaa pitempään viiksen päästä, oliko näissä jonkun sortin takaisku rakennettuna nuihin suuttimiin?

Kuva

Tuo on hissuttelua yöaikaan, after reset oli 5.5 tuon jälkeen 150km matkalta... siihen kutoseen vois päästä jos ei pole..
Viimeksi muokannut Multiviri, 10.3.2016 11:43. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Re: Multivirin 200cdi manuaali

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Multiviri kirjoitti:Tuulilasille ei meinaa tulla nestettä ennenkuin painaa pitempään viiksen päästä, oliko näissä jonkun sortin takaisku rakennettuna nuihin suuttimiin?
Mulla oli sama homma 203 farkussa, kuulemma taas niitä mersumaisia ominaisuuksia... :roll: :lol:

Onnittelut hankinnasta!
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tapsaa jo hiillostelinkin hallilla tuosta, lääkekin löytyi eli kun kolmesti painaa viiksen päästä alkaa neste virrata lasille :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

El.power Control EPC on nyt parilla startilla tullut tauluun. Ei vikatilassa, nollaantuu uudelleen käynnistyksellä. Kaikki kerrat ollu kohtuu tyhjällä tankilla. Ei passaa ressata ku ei oo jatkuvasti päällä.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Me like, polttoainekulut n.9e/100km. tenavalla ei päässy alle 16e/100km lukemiin...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Sähkönen kaasupoljin sytyttelee epc tekstiä, pitäneee vaihtaa kunhan saapi rahaa. Kiitoksia tapssalle jälleen kerran, muuta siellä ei näkynytkään paitsi jalkatilan läpät jumissa (ylläriiii)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Perjantaina vaihtelun avarimaskin paikoilleen. Myös soitin vaihtui Pioneerin avh-2500 bt malliin, ei tarvi enää fm-lähettimen kanssa saikata. Tapsalta ostin faceliftin etuvalot tuossa äsken, pitää joku päivä vaihdella paikoilleen. Kuviakin kävin ottamassa, pitää laittaa näkösälle illalla/huomenna :)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kuva

Kuva
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Valaistusolosuhteiden takia paha päätellä auton ulkoväriä, onkos tuo nyt perushopea vai se beigeen päin sävytetty?
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Just se beige, oikeestaan sellanen shamppanjan värinen, jos nyt ymmärrät... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Rauchsilber 704 ???
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Meilläpäin puhutaan taksin kultasena :lol:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Taitaa olla samanvärinen kuin eldon cdi väykky
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Sandininbeige? En muista saiko Cubaniitinhopeaa näihin kaksnollakolomosiin.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

pekkovee kirjoitti:Rauchsilber 704 ???
Hmmm... Tuommosta en oo lie päässyt livenä edes ihaileen :roll: Mihin malleihin on ollut saatavilla. Nimim. Rauch Silber 702-fanclubilainen :wink:

EDIT:Tuo tais olla pekkoveeltä näppihäiriö - minä tongin jo intterwebistä ihan tohkeissaan :oops:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Eldorado kirjoitti:Sandininbeige? En muista saiko Cubaniitinhopeaa näihin kaksnollakolomosiin.
Oli sitä kupaniittia kun semmoisia tuli joskus kateltuakin nettiautosta kuola valuen :wink: Kullitetumpi versio oli shampanskaja 8)
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Juu :oops:

702 tosiaan se Rauchsilber ...

702Fan clubilaiselle vois olla tunnistustehtävä, privana...
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nyt tuli vaihdeltua ne faceliftin umpiot, kylläpä kirkastu keulan ilme huomattavasti :D Kuvaa voin laittaa kuhan kerkeää ottamaan...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tuolta se näytti tullessaan:

Kuva

Kuva

Siistiä näyttäs olevan kansien allakin:


Kuva


Pienen pieni ero uuden ja vanhan umpion välillä :D :

Kuva


Molemmat vaihdettuna:


Kuva
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

katoha, komia mersu! miten lie nuo vanhat umpiot, saiko niitä jotenki kiillotettua? on kyllä iso ero keulan ilmeessä noiden vaihdon myötä.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Penguin
Viestit: 97
Liittynyt: 30.7.2012 18:53
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Penguin »

On kyllä tyylikkään näkönen keula kirkkailla umpioilla! Joutuuko purkamaan paljon että saa umpiot vaihdettua? Itsellänikin ollut mielessä moinen operaatio... 8)
Sähkö on sinistä, eikä siihen kannata koskea kielellä
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Vanhat valot oli rihlatulla lasilla, uudet on "suoralla" lasilla. Kiillottamalla ehkä jotain muttei mitään radikaalia.

Vaihto oli kohtuu helppo, puskuria pitää käyttää irti että saa umpion kolmannen kiinnikeruuvin löysättyä. Sitten vaan liitin ja alipaineletku irti kun on kaikki pultit irti umpiosta.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Viitisen tonnia tullut rullattua tällä, ei mitään isompaa eikä oikeastaan pienempääkään ole ollut.

Kuva

Saattaapa olla että tulee kalliiks ku kokeili tommosia vanteita alle :lol: Puol metriä pitää puottaa kenttää kohti jos nuo laittaa alle...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kuva

Offivokus :rock:

Pitäs saaha madallettua, vieläkö näissä makita näyttää kyntensä vai pitääkö alkaa jousien vaihtoon?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Re: Multivirin 200cdi manuaali

Viesti Kirjoittaja piippu »

Eldorado kirjoitti:
Multiviri kirjoitti:Tuulilasille ei meinaa tulla nestettä ennenkuin painaa pitempään viiksen päästä, oliko näissä jonkun sortin takaisku rakennettuna nuihin suuttimiin?
Mulla oli sama homma 203 farkussa, kuulemma taas niitä mersumaisia ominaisuuksia... :roll: :lol:

Onnittelut hankinnasta!
Vähän jälkijunassa tämä kommenttini, mutta eiköhän aihe ole ajankohtainen edelleen :D
Eli Mersuihin tuli todellakin jo 2000-luvun alkupuolella...riippuen vähän mallista, tuo kertapyyhkäisy, josta merkki aiemmin sai joka testissä kuraa niskaan, että kertapyyhkäisy puuttuu (aiemminhan siis joutui aina kääntää tihkun päälle ja pois, jos pyyhkäistä halusi, niinkuin varmasti kaikki tietää :evil: ), mutta nyt kun se on, ei sitä osaa kukaan käyttää, vaikka ohjekirjassakin se mainitaan :protest: Eli kevyellä painalluksella viiksestä saadaan tuo äkäinen kertapyyhkäisy ja painettaessa seuraavaan "pykälään" saadaan myös kusta lasille 8)
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Painaa vasteeseen asti -> yksi pyyhkäisy.


1.Painaa vasteen yli -> kolme pyyhkäisyä
2.Painaa vasteen yli -> kolme pyyhkäisyä
3.Painaa vasteen yli -> kolme pyyhkäisyä+vettä lasille :lol:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Kyllä se vielä makita käy... Takapäähän näissä on se perinteinen ratkasu, mut edessä on nuo mcpersereijät nii niitten kans saa vähän puristimilla kikkailla... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Sidontaliina!! :ope:
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Joutuuhan sitä puristimilla kikkaileen missä vehkeessä vaan..tai no yhessä golffissa oli jouset sellaset että sai käsin puristettua kasaan :lol:
C250TDT -98
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Multa löytyy perssonipuristimet :)
Tähdellisen parantola
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”