Mites tuo kardaanin keskityshela irrotetaan?
Mites tuo kardaanin keskityshela irrotetaan?
Mites tuo kardaanin keskityshela irrotetaan? tarkoitan siis sitä mikä on sielä rättinivelen "sisällä", kardaanin pääs. Tarvis kenties ehjänä irrotella yks kpl ja toisen saa rikkoakkin. uusi asennellaan lämmön kans vai mitähä? tai prässillä
Massavasaran sai kiinni jotenkuten mutta ei kyllä liikahtanutkaan Kardaani korjaajat on kaukana ja niilä on hommia varmaan näin kesäksi muutenki :?kiiruskin alkaas olemaan
Massavasaran sai kiinni jotenkuten mutta ei kyllä liikahtanutkaan Kardaani korjaajat on kaukana ja niilä on hommia varmaan näin kesäksi muutenki :?kiiruskin alkaas olemaan
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Näkkyykö siitä helan läpi toiseen päähän akselia, vai onko "pohjareikä"? Mie en nyt muista. Kytkinakselin silmälaakeria on irroteltu kampuran nokasta vaseliinilla. Niin paljon vaseliinia reikään että tulee täys ja tarkkamittasella akselin pätkällä lekan kanssa lyöden irti. Siis hydraulisesti. Nallin poisto hylsystä käy veden kanssa samaan malliin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
mut jos mä annankin sen lämpöpaukun kardaaniin,sit pudotan helan paikalleen ja pidän huoli ettei hela saa lämpöä kovin pahasti,irrottaessa se kyllä saa sitä lämpöä nuolla mun vehkeillä väkisinkin jos sitä tarjoaa liikaa
kai siinä on joku korokerengas tms ettei mene liian syvälle kartaaniin?
kai siinä on joku korokerengas tms ettei mene liian syvälle kartaaniin?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Väkivalloin irti vaan... Uuden asennus ei ainakaan mulla vaatinut mitään voimakeinoja, pikku naputtelua että lähti suoraan menemään ja sitten sen kokoinen pultti helan sisään mikä sattui menemään ja kantaan vasaraa. Sielä taisi olla ihan suora läpireikä, että kandee mitata vanahasta korkeus ettei täräytä liian syvälle sitä holkkia. Mutta kannattaako sinne nyt mitään vanhaa holkkia laittaa vaikka ehjänä irti saiskin. Maksoko nelisen kymppiä uus ja kuitenkin on kyse osasta jota ei aivan jokaviikko tartte olla vaihtamassa.
senverran se maksoi juu Mä nyt oon vaan tämmönen Varaa olis varmaan uuteenkin muttakun jos ei ole ihan pakko niin ei sitte mielelläänantti124 kirjoitti:Maksoko nelisen kymppiä uus ja kuitenkin on kyse osasta jota ei aivan jokaviikko tartte olla vaihtamassa.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
vetovasaran kun sai kiinni semmosella poikkitapilla niin johan alkoi irtoamaan Kartaanin takimmainen hela oli ihan selevä joten ei se siitä ainakaan huonone Mut etupäästä nykäsin ainakin vanhan jo irti ja varakardaanista nykäin helan ehjän mut jäin vielä miettimään että laittasko ihan uutta
on tuo 40e kiva laitella sit johonki muualle tai jättää tilille mojumaan,varsinkin x2=80e saati että irtonaisia kardaaneja on paja puolillaan joissa ehjät holkit. Harrastusta,harrastusta
on tuo 40e kiva laitella sit johonki muualle tai jättää tilille mojumaan,varsinkin x2=80e saati että irtonaisia kardaaneja on paja puolillaan joissa ehjät holkit. Harrastusta,harrastusta
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]