2.5d halkes lohko

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
kölbertti
Viestit: 77
Liittynyt: 07.11.2011 20:43

2.5d halkes lohko

Viesti Kirjoittaja kölbertti »

joo eli kyseessä se vanhempi 2.5nen mikä nyt liekkään tyypiltään :D kävi sellane juttu et ostin sen kaverilta jolla jääny vuosi sitte seisomaan ylimääräsenä. laiteltiin sit käyntiin se ja joku 20min pyöri tosi nätisti ja yhenäkkiä kajahti ja hihna lens veke sit kahtomaan et mikäihme se nyt tuli nii siitä moniurahihnan kiristimen rulla mikä on lohkossa kiinni nii oli kääntyny poikittain ja revenny siitä juuresta lohko sit paskas et mikähä mahto tehä ton ja mitä kannattaa tarkastaa ku vaaihtaa sen lohkonpään
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Kiristinrullan laakeri ja iskari uusiksi niin uskoisin sen alkavan rokkaamaan. Kiristinrullan laakeri kun hirttää niin sehän tekee kaikkee kivaa, tarkasta ny samalla ettei oo ohjaustehostimen korvakkeet murtunu,sieltä se yleensä pettää.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Vaan jos on jakokoppa halaki. Se on isompi haalaus.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
kölbertti
Viestit: 77
Liittynyt: 07.11.2011 20:43

Viesti Kirjoittaja kölbertti »

Easy Rider kirjoitti:Vaan jos on jakokoppa halaki. Se on isompi haalaus.



eli se lohkon etupää halkes siitä rullan ympäriltä
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

kölbertti kirjoitti:eli se lohkon etupää halkes siitä rullan ympäriltä
Kuten Easy jo tuossa tarkensi, kyseessä on jakokoppa, joka on irrotettavissa lohkosta. Lohko on äärimmäisen todennäköisesti ehjä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Riesa
Viestit: 51
Liittynyt: 20.10.2010 10:31

Viesti Kirjoittaja Riesa »

Tää taitaa olla om602 koneessa tyyppivika. Omastani on myös vaihdettu tuo jakokoppa.
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Yleensä ei vaan mee tuo kiristimen runko vaan ohjaustehostimen korvakko yleensä ratkeaa kopasta irti, johtuen ilmeisesti hajonneesta moniurahihnan kiristiniskarista.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
kölbertti
Viestit: 77
Liittynyt: 07.11.2011 20:43

Viesti Kirjoittaja kölbertti »

Se koppa taitaa käydä tosta 2litrasesta koneesta tohon 2,5seen vai oonko katellu väärin?
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

kölbertti kirjoitti:Se koppa taitaa käydä tosta 2litrasesta koneesta tohon 2,5seen vai oonko katellu väärin?
juu se käy jos on tiisseliä molemmat.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”