sprinterin alapallot vaihtoon
sprinterin alapallot vaihtoon
tuossa talvirenkaita vaihtaessa huomasin että molemmat alapallot tosi väljät,eli onko miten hankalat vaihtaa lähteekö paikallaan vai pitääkö tukivarret irroittaa,antakaapa hyvät vinkit ,entä uudet mistä kannattaa hankkia?
alapallot
vai on ne väljistyny
haittaako käytöä,katsastuksessahan näissä saa olla huomattavasti väljää.
itse on tullu vaihdettua kun tuntu välystä liikaa.
Mutta on se pallo tosiaan prässätty siihen,että tuskin ilman prässiä kannattaa yrittää poistaa.
Jamppa
haittaako käytöä,katsastuksessahan näissä saa olla huomattavasti väljää.
itse on tullu vaihdettua kun tuntu välystä liikaa.
Mutta on se pallo tosiaan prässätty siihen,että tuskin ilman prässiä kannattaa yrittää poistaa.
Jamppa
No toleransseista sen verta, että katastusmiehen mukaan väljää saa olla pystysuunnassa niin paljon, että sitte ku suojakumi repeää, pitää vasta vaihtaa... Eli aika paljon...
Kuin paljon vaikuttaa paikallaan kääntäminen alapallojen kulumiseen? Varmaana ainakin raidetangon päiden kulumiseen, ite ei nimittäin tule juuri ikinä paikallaan käännettyä renkaita, monelle se kun on paha tapa, ja syö kaikkea mahdollista tuo paikallaan kääntäminen. Sekin on varmaan osasyy, miksei meillä tunnu olevan yhtään väljää sprintterin keulassa, koska muistelisin, että sprintterin jälkitarkastukseen johtaneet viat olis käyttöjarru, seisontajarru ja etuakselisto...
Veskola sitte saa kertoa tuosta vaihdosta, ilmeisesti tietää, tää meijän mersu-vani-spesialisti...
Kuin paljon vaikuttaa paikallaan kääntäminen alapallojen kulumiseen? Varmaana ainakin raidetangon päiden kulumiseen, ite ei nimittäin tule juuri ikinä paikallaan käännettyä renkaita, monelle se kun on paha tapa, ja syö kaikkea mahdollista tuo paikallaan kääntäminen. Sekin on varmaan osasyy, miksei meillä tunnu olevan yhtään väljää sprintterin keulassa, koska muistelisin, että sprintterin jälkitarkastukseen johtaneet viat olis käyttöjarru, seisontajarru ja etuakselisto...
Veskola sitte saa kertoa tuosta vaihdosta, ilmeisesti tietää, tää meijän mersu-vani-spesialisti...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
mulla on 17tonnin hytrauli rässi tuohon ja ei tarvii ottaa tukivartta irti vehon työaika oli muistaaseen 3 tuntii pari
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Ei pystysanoo mutta tiiviisti ollaan talilla jos työkalut pysyy käsissä nii tervetuloo ja palloja on hyllys jos on vanhakoppanen
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]