sehän vois samalla mitata veren alkoholipitoisuuden niin saataisiiin rattijuopot kiinni
ja mikä parasta alkoholiverokin voitaisiin kerätä siinä ohessa saataisiin ne tuonti viinaksetkin verotuksen piiriin

Loppupelissä tuon maksaa ihan se normaali duunari, enemmän tai vähemmän välillisesti. Yritys laskuttaa asiakkaaltaan veronkorotuksen, asiakas laskuttaa sen hinnannousun edelleen jossain ja loppukädessä se vero näkyy siellä marketin tiskillä hk:n sinisen hintalapussa.Jiitek kirjoitti:Niin no jos yritys jatkaa edelleen toimintaansa ja pysyy jotenkuten kannattavana niin kukas se tuonkin veronkorotuksen maksaa?
Asiakas...
Kakspuol-kolme tonniaPappi kirjoitti:Omilla ajoilla tuo vero olisi noin 1500€ vuodessa
No, jos aletaa autoilua seurata jollain gps systeemillä niin ensin sirut kansanedustajien niskaan, niin nähdään missä ne menee ja millä vauhdilla, ajavatko ylinopeutta ja ovatko työpaikalla vai missä. Nettiin vaan 200 palloa karttapohjalle vaeltelemaan.xr kirjoitti:eiköhän olis käytännöllisempää integroida se seuranta liate suoraan jokaiseen kansalaiseen
sehän vois samalla mitata veren alkoholipitoisuuden niin saataisiiin rattijuopot kiinni
ja mikä parasta alkoholiverokin voitaisiin kerätä siinä ohessa saataisiin ne tuonti viinaksetkin verotuksen piiriin
Kansanedustajille semmoinen viestikapulan kokoinen gps pökkylä per....AK47 kirjoitti:No, jos aletaa autoilua seurata jollain gps systeemillä niin ensin sirut kansanedustajien niskaan, niin nähdään missä ne menee ja millä vauhdilla, ajavatko ylinopeutta ja ovatko työpaikalla vai missä. Nettiin vaan 200 palloa karttapohjalle vaeltelemaan.xr kirjoitti:eiköhän olis käytännöllisempää integroida se seuranta liate suoraan jokaiseen kansalaiseen
sehän vois samalla mitata veren alkoholipitoisuuden niin saataisiiin rattijuopot kiinni
ja mikä parasta alkoholiverokin voitaisiin kerätä siinä ohessa saataisiin ne tuonti viinaksetkin verotuksen piiriin
Kyllä alkaa olla sen verta pöljiä olliloiden ja muiden verotuslisäysehdotukset että ei tee mieli käydä töissä veromarkkoja tienaamassa enää. Se raja on saavutettu. Jos ei vuodessa jää mitään säästöön niin sama jättää käymättä töissä. Velaksi en ala elämään ja töitä tekemään samaan aikaan. Sama sitten elellä velaksi ja alkaa nautiskelemaan elämästä. Kyllä ne veron kiristäjät siipeilyyn rahat verotuksella kaivaa, nou hätä.
Mullahan on toisella palstalla tähän näitä laskelmia, ja oikeasti väittäisin että polttoainetta pitäisi korottaa 0,4€/Litra korvatakseen ajoneuvo ja autoveron.piippu kirjoitti:11€ riittäisi![]()
Joo...jos nyt vähän vedin överiksi. Mutta väittäisitkö ettei alkaisi ajatus viettämään pienempi kulutuksisien suuntaan?Minua ainakin tympäisisi ja vaihtuisi ässäkin johonkin sähköautoon meleko hätäisesti noilla polttoainehinnoilla, kun näyttäis että niilläkin pääsee jo +300km / lataus, niin voisi sukkuloida näitä työmaiden väliä sitten niiiiin vihreästi ja 0 kulutuksella, kun tuota väliä nyt vaan pitää kulkea.
Ja jos ajatusleikkinä nämä kaikki nykyiset Suomalaisten osaamiset ST-mersujen parissa käännettäis päälaelleen...eli sama energia ja osaaminen mitä on opittu vuosien aikana laitettais kulutuksen pienentämiseen, ajeltais me 10vuoden kuluttua OM606:lla joka veisi maksimissaan 1,5L/100km(eihän kukaan uskonut 20v takaperin että kolomisatasesta riisselimersusta saa 500-600hv ja sillä voi vielä ajaa...ja niin on vain totta nykyään
)
Sama se minne laitetaan se gpääsmokkula... Mutta ei oo mitään ristiriitoja. Verotusta ei tarvitsisi muutta mitenkään jos ei haluttaisi vain kasvattaa ja peittää lisäosaa. Juutalaiset vietiin metsään ja ne itse pistettiin kaivamaan kuoppaa.... Samaahan tehdään autoilijalle suomessa. Eikä kukaan muka huomaa mitään... Mieti nyt vähän.todellauupunut kirjoitti:Kansanedustajille semmoinen viestikapulan kokoinen gps pökkylä per....AK47 kirjoitti:No, jos aletaa autoilua seurata jollain gps systeemillä niin ensin sirut kansanedustajien niskaan, niin nähdään missä ne menee ja millä vauhdilla, ajavatko ylinopeutta ja ovatko työpaikalla vai missä. Nettiin vaan 200 palloa karttapohjalle vaeltelemaan.xr kirjoitti:eiköhän olis käytännöllisempää integroida se seuranta liate suoraan jokaiseen kansalaiseen
sehän vois samalla mitata veren alkoholipitoisuuden niin saataisiiin rattijuopot kiinni
ja mikä parasta alkoholiverokin voitaisiin kerätä siinä ohessa saataisiin ne tuonti viinaksetkin verotuksen piiriin
Kyllä alkaa olla sen verta pöljiä olliloiden ja muiden verotuslisäysehdotukset että ei tee mieli käydä töissä veromarkkoja tienaamassa enää. Se raja on saavutettu. Jos ei vuodessa jää mitään säästöön niin sama jättää käymättä töissä. Velaksi en ala elämään ja töitä tekemään samaan aikaan. Sama sitten elellä velaksi ja alkaa nautiskelemaan elämästä. Kyllä ne veron kiristäjät siipeilyyn rahat verotuksella kaivaa, nou hätä.
Eikös sulla ole pieni ristiriita nyt toisessa kappaleessa....eihän tämä km vero ole tulossa lisäksi vaan korvaamaan kaksi muuta autoiluun liittyvää veroa![]()
.
Oot kyllä niin oikeessa tässä asiassa.....ns. Tuottavaa työtä tekeviä ei kohta enää ole vaan talous pyörii velkarahalla näiden akateemisten hölynpölyntyön ympärillä....siihen asti kun kupla poksahtaa.AK47 kirjoitti:Autoilu ei ole mikään ongelma vaan se että me maksetaan ihan muusta. Suomessa on kestämätön määrä akateemisesti koulutettuja jotka keksivät itselleen töitä ja tekevät tekemisen vuoksi muutosta ja silloinhan kaikki huononee kun varsinkin ollaan ihan ulkona kun lumiukot ja se lisää kustannuksia joita tarvii maksattaa.... Näppärä oravanpyörä.
En haluais olla paikalla,ku ollaa samassa jamassa,ku kreikka,mut vissii pakkotodellauupunut kirjoitti:Oot kyllä niin oikeessa tässä asiassa.....ns. Tuottavaa työtä tekeviä ei kohta enää ole vaan talous pyörii velkarahalla näiden akateemisten hölynpölyntyön ympärillä....siihen asti kun kupla poksahtaa.AK47 kirjoitti:Autoilu ei ole mikään ongelma vaan se että me maksetaan ihan muusta. Suomessa on kestämätön määrä akateemisesti koulutettuja jotka keksivät itselleen töitä ja tekevät tekemisen vuoksi muutosta ja silloinhan kaikki huononee kun varsinkin ollaan ihan ulkona kun lumiukot ja se lisää kustannuksia joita tarvii maksattaa.... Näppärä oravanpyörä.
.
Vuosi 2050 on kyllä jo lähellä että siihen pitää jo varautua... Kukahan Kyllöselle on puheen kirjoittanut kun tämmöisiä sammakkofraaseja päästelee suustaan.”Pidän tärkeänä sitä, että meillä on liikennepolitiikassa tehokkaita keinoja, joilla vaikuttaa liikenteen määrään ja liikenteen aiheuttamiin ympäristöhaittoihin. Liikenteen päästötavoitteet vuodelle 2050 ovat erittäin tiukat. Meidän on reagoitava tähän ajoissa”, Kyllönen korostaa.