E ja S asento kysely
E ja S asento kysely
Neuvokaa tietämätöntä... Tuossa vaihteen valitsimen vieressä on tuo liuku kytkin niin onko S asento silloin päällä kun katkaisija on sen S kirjaimen päällä vaiko silloin kun se S kirjain on näkyvissä?
eli E piloon katkaisijalla niin jää S näkyviin ja silloin mennään S.llä. Hassua kun yleensä katkaisijat joissa esim on/off asennot niin kun kääntää off niin virrat häviää. Kun tässä laatikossa nyt sitten juuri päin vastoin eli käännä S päälle niin on E käytössä... No täytyy seuraava kuukausi ajella silla asennolla ja ihmetellä oliko mitään eroa Tietysti jos joku nyt viitsis kuvan kera laittaa varmistuksen edes toisen asennon oikeellisuudesta. Anteeksi maalaisuuteni mersun hienossa laatikko asiassa
- MersuW201-86
- Viestit: 13
- Liittynyt: 16.11.2011 15:49
Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, että mikä ero sitten tuolla S-Satandard ja E-Economy asennolla on vaihtamiseen.?
P.S Siis tietenkin ymmärrän että kun on Economy päällä, niin auto kulkee kovempaa että saa kiusata rikkaiden ekonomien nopeita autoa... ...eiku siis tietty economyn pitäisi olla taloudellisempaa
P.S Siis tietenkin ymmärrän että kun on Economy päällä, niin auto kulkee kovempaa että saa kiusata rikkaiden ekonomien nopeita autoa... ...eiku siis tietty economyn pitäisi olla taloudellisempaa
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
On noilla kirjaimilla muutakin vaikutusta kuin ykkönen S:llä laatikko vaihtaa isommalle korkeammilla kierroksilla...eli kierrättää pidempään ja vaihtaa huomattavasti herkemmin pienemmälle vastuksen lisääntyessä, kun taas E:llä lähtee pääsääntöisesti kakkosella ja vaihtaa isommalle varhaisemmin, ja venyttää pienemmälle vaihtoa pidempään....mutta polkaistaessa kickdown-napin pohjaan ohitetaan molemmat nappien asennot ja mennään joka vaihde rajoittajalle! Nämä kaikki tapahtuu vain jos autossa on kaikki kunnossa ja tehdas asetuksissa (nuo kun saa säädeltyä itsekkin toimimaan miten sattuu)745 kirjoitti:Tavallaanhan tuo S on se sporttisempi vaihtoehto, reilummalla kaasulla liikkeelle lähtiessä loota kaivaa ykkösen, E asennossa ei
Tuohon napin asentoon....Se asetus on käytössä silloin kun kirjain näkyy, miten muuten tietäsit mikä asento on käytössä (kurkaamalla napin alle?) Sama logiikka toistuu kakkosnelosessa mm. koetaulun puhallussuuttimien käyttöpyörissä...kun I näkyy, on suutin täysin auki ja 0 niin täysin kiinni, eikä päinvastoin
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
piippu, se ei nykypäivänä ole selvää tuo logiikka että näkyvillä oleva symboli on se mikä on toiminnassa. eihän nykyään edes vessan lukkoja asennetta niin että punainen tarkoittaa varattua... silti on pakko nykiä ja rynkyttää ovea.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.