Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: 19.11.2012 10:04
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Tuollanen raaseri. Kaikki ylinmääränen riisuttu pois ja lisätty häkki ynm kivaa
Tuos pian ku sais sidottua penkkiin kiinni
Tuos pian ku sais sidottua penkkiin kiinni
Viimeksi muokannut Tabuli, 27.3.2013 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Jeep Grand Cherokee 4.7
Kysseinen auto rekkaria myöte. Oli mun serkun faijan siskon auto ja ei ajettu talvisin ja kesäisinkin hyvin hyvin hiljaa...masterrontti kirjoitti:
automalli yleisesti tuttu vai rekkari/kyseinen auto tuttu ?
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: 19.11.2012 10:04
- Paikkakunta: Ylöjärvi
eli minä vuonna ollut teidän suvulla ajossa ja millä paikkakunnalla ?EzKo kirjoitti:Kysseinen auto rekkaria myöte. Oli mun serkun faijan siskon auto ja ei ajettu talvisin ja kesäisinkin hyvin hyvin hiljaa...masterrontti kirjoitti:
automalli yleisesti tuttu vai rekkari/kyseinen auto tuttu ?
ettet vaan sekottaisi johonkin toiseen `?
Tollanen oli tai tavallaan on vieläkin odottelemassa viikon verran uutta omistajaansa tuossa pihassa.
Itseasiassa ihan toimivia autoja ja kyllä tolla ajeliskin jos olis jotain pienempää rullutusta mutta häviää kyllä melkein mille tahansa mersulle mukavuudessa kun lähdetään tuonne maantielle, äänivalli hajoaa viimeistään siinä 110km/h tienoilla. Suht kova rengasmelu ja kaikki tuulensuhinat vaikka muuten ihan ok. (tykkään siitä että moottoritienopeuksissa pitää pystyä kuiskaamaan takapenkkiläisille)
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Ei kait, eiköhä ne ruutujen maalarit ole ottanu mittoja legopalikoista, sen verran on pienet ruudut nykyään. Pitävät akkuporakonetta mittojen oikeellisuuden mittarina
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Tämmöinen on nyt reilun viikon koristanut pihaa (syyläri kävi vuotamaan oston jälkeisenä aamuna, niin ei voi ajaakaan )
Eli -90 Buick LeSabre, mällätty v. 98 jenkeissä, korjattu vaihtamalla keula -86 Park Avenuesta, joka tosin on omaan silmään paremmannäköinen kuin alkuperäinen. Sävyeroa on ihan jonkin verran, kun loppuosa autosta on Floridan auringon haalistama. Saa nähdä, paraneeko kunnon puleerauksella.
Taulussa tällä hetkellä 86 000 mailia. Historiatietoja ei ole vahvistukseksi tuon Carfax-raportin jälkeen, mutta mistäpäs näitä tietää. Parista öljynvaihdosta on Suomessaoloajalta (2007 ja 2009) tarrat, ja niiden mittarilukemat ainakin näyttäisi loogiselta. Liekö seissyt jossain vuositolkulla, mahdollisesti odottamassa tuota korjausta tms?
Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail
05/15/1991 DELRAY BEACH, FL 4,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
06/24/1994 FL 28,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
06/17/1995 FL 39,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
06/04/1996 FL 44,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
06/24/1996 DELRAY BEACH, FL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL
06/24/1997 DELRAY BEACH, FL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL
06/24/1997 FL 52,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
03/25/1998 FL 57,000 Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM DMV
03/27/1998 DELRAY BEACH, FL Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:60121362) DUPLICATE TITLE CORRECTED TITLE
07/17/1998 TALLAHASSEE, FL 58,108 Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:60121362) UNREBUILDABLE SALVAGE POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY
Ajettavuus on yllättävän hyvä. Odotin paljon enemmänkin ohjaustarvetta, mutta suorilla menee nätisti ohjailematta. Moottoritievauhditkaan ei tuota tuskaa.
Kaikkea pientä hommaa on tehtävänä, sähkövermeet sieltä sun täältä toimii vähän miten sattuu, osa paremmin, osa vähemmän hyvin. Ilmastoinnista on ainakin yksi putki yhdistämättä lauhduttimeen. Kaikki osat näyttäisi olevan paikallaan, joten pitää jossain vaiheessa testauttaa, olisiko mahdollisuudet saadakin toimintaan... Ruostettakin löytyy, mutta ei ole vielä mitään hitsausta vaativaa löytynyt.
Eli -90 Buick LeSabre, mällätty v. 98 jenkeissä, korjattu vaihtamalla keula -86 Park Avenuesta, joka tosin on omaan silmään paremmannäköinen kuin alkuperäinen. Sävyeroa on ihan jonkin verran, kun loppuosa autosta on Floridan auringon haalistama. Saa nähdä, paraneeko kunnon puleerauksella.
Taulussa tällä hetkellä 86 000 mailia. Historiatietoja ei ole vahvistukseksi tuon Carfax-raportin jälkeen, mutta mistäpäs näitä tietää. Parista öljynvaihdosta on Suomessaoloajalta (2007 ja 2009) tarrat, ja niiden mittarilukemat ainakin näyttäisi loogiselta. Liekö seissyt jossain vuositolkulla, mahdollisesti odottamassa tuota korjausta tms?
Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail
05/15/1991 DELRAY BEACH, FL 4,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
06/24/1994 FL 28,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
06/17/1995 FL 39,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
06/04/1996 FL 44,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
06/24/1996 DELRAY BEACH, FL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL
06/24/1997 DELRAY BEACH, FL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL
06/24/1997 FL 52,000 State Agency PASSED EMISSION INSPECTION
03/25/1998 FL 57,000 Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM DMV
03/27/1998 DELRAY BEACH, FL Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:60121362) DUPLICATE TITLE CORRECTED TITLE
07/17/1998 TALLAHASSEE, FL 58,108 Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:60121362) UNREBUILDABLE SALVAGE POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY
Ajettavuus on yllättävän hyvä. Odotin paljon enemmänkin ohjaustarvetta, mutta suorilla menee nätisti ohjailematta. Moottoritievauhditkaan ei tuota tuskaa.
Kaikkea pientä hommaa on tehtävänä, sähkövermeet sieltä sun täältä toimii vähän miten sattuu, osa paremmin, osa vähemmän hyvin. Ilmastoinnista on ainakin yksi putki yhdistämättä lauhduttimeen. Kaikki osat näyttäisi olevan paikallaan, joten pitää jossain vaiheessa testauttaa, olisiko mahdollisuudet saadakin toimintaan... Ruostettakin löytyy, mutta ei ole vielä mitään hitsausta vaativaa löytynyt.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
No jotennii noihin on ihtellä semmonen heikko kohta
viewtopic.php?p=264718#264718
viewtopic.php?p=264718#264718
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Tsättisisko, Ällä se on tämäkin.masterrontti kirjoitti:
2 autona, nissan sunny n13 1.3 vm. -88, olen kolmas omistaja, ajettu 110 tkm.
NIssan Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Nissan Primera (P11) 2.0 GT '99
Nissan Micra (K12) 160 SR '05
Datsun Patrol (160) 3.3D STW '83
Mesen Porkkanaklubi ®
Mesen Coupeklubi ®
Nissan Primera (P11) 2.0 GT '99
Nissan Micra (K12) 160 SR '05
Datsun Patrol (160) 3.3D STW '83
Mesen Porkkanaklubi ®
Mesen Coupeklubi ®
Eksyin tänne vanteita etsimään, mutta tuli sitten lukastua vähän mitä muuta täältä löytyy kuin myynnissä olevat VW-yhteensopivat vanteet.
Vanteita etsin VW T3 Tölkkiin, jossa nyt vararenkaan vanteena jo MB 16" ET37 vanne ja ahtimena KKK K24, jota löytyy myös ilm MB:STÄ (varaosa-ahtimessa MB:n logo)
Vm -90, 1,9 TD, 2x lukot, 40mm korotussarja, 215/85R16 renkaat
Autosta löytyy lisää kuvia ja tarinaa https://www.facebook.com/VWT3Syncro & Tölkkifoorumi.fi / VW Transporter Syncro 1.9 TD 1990 - "Simo"
Auto sai kutsumanimensä Häyhän mukaan, hain aikanaan netistä suomalaisia talvinaamiomaalauskuvia ja Häyhän kuvia putkahteli jatkuvasti googlen kuvahaulla.
Vanteita etsin VW T3 Tölkkiin, jossa nyt vararenkaan vanteena jo MB 16" ET37 vanne ja ahtimena KKK K24, jota löytyy myös ilm MB:STÄ (varaosa-ahtimessa MB:n logo)
Vm -90, 1,9 TD, 2x lukot, 40mm korotussarja, 215/85R16 renkaat
Autosta löytyy lisää kuvia ja tarinaa https://www.facebook.com/VWT3Syncro & Tölkkifoorumi.fi / VW Transporter Syncro 1.9 TD 1990 - "Simo"
Auto sai kutsumanimensä Häyhän mukaan, hain aikanaan netistä suomalaisia talvinaamiomaalauskuvia ja Häyhän kuvia putkahteli jatkuvasti googlen kuvahaulla.
Viimeksi muokannut T3Syncro, 13.9.2013 22:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tämmönen on nyt ajossa:
Auto oli Hämeenlinnassa jobbarin pihamaalla, juuri leimattuna ja vailla uutta omistajaa. Hetken auton ympärillä pyörittyä kaupat sovittiin ja kohti kotia poistui tyytyväinen kuski Hinta jääköön arvoitukseksi, mutta erittäin huokea kuntoon ja kilometreihin sekä yleisolemukseen nähden.
Kotimatkalla korkeammilla nopeuksilla huomasin, että autossa jonkun verran nypyttää kaasu, muttei häiritsevästi. Kotiin päästyä avasin pellin, ja tutkailin pistokkeita ja johtosarjoja, ne olivat osaksi erittäin likaisia ja huomasin ettei ilmanputsarin vaihdosta ollut mitään mainintaa huoltokirjasessa. Putsailin CRC:llä liitimiä ja pistokkeita, ja vaihdoin uuden putsarin. Entinen olikin jo hetken kerinnyt muhia paikallaan. Uudet tulpanjohdot oli näemmä vaihdettu, liekkö sitten oireillut jo edellisellä omistajalla. Joka tapauksessa vedot parani, ja tuntui käyntikin tasaantuneen huomattavasti. Kaadoin STP:n fuel injection treatmentia tankkiin, ja lähdin ajaa heti reilu 80km. Maantieajossa ohitukset sujui rykimättä ja muutenkin tuntui olevan pirteämpi peli. Aavistuksen moottorijarrutuksella tapahtuu on-offimaisuutta, johtuisko likaisesta kaasuläpästä? Tyhjäkäynti ok ja muuten todella toimivan oloinen nyt.
Autolle on tullu annettua valohoitoa. Etuparkit vaihtui ledeihin ja kilvenvalot on myös extrakirkkaat ledit. Pitkissä xenut. Koska auton muut lamput on originaalinen osittain melko tummasävyiset, tummensin sivuvilkut ja takavalot vielä aavistuksen ilmeeseen sopivammaksi. Kaikki 1,4 merkit ja muut korimerkit on raksittu irti ja antennin piiska vaihtuu lyhyeen.
Hifimies kun olen, tääkään ei siltä välty. Tosin tähän autoon tulee vain normikuunteluun riittävä järjestelmä järeällä bassopäällä kuuntelemani musiikin (dubstep,d'n'b,rave,hardstyle) takia. Munatonta sitä on melko tykittävää tavaraa kuunnella pienillä ja tehottomilla laitteilla.
Vahvistimet tähän tulevaan kokoonpanoon jo on, subbarikäyttöön löytyy 1200w lankku, ja etupäähän on 2-kanavainen. Vahvarit autostudiota, subi tai subit tulee olemaan digital designiä ja etupään erkkasatsi focalia. Piuhat 50mm2, maa 70mm2 lattakaapeli ja lisäakku kontin päähän.
Koteloinnin teen itse tietty, kun elementtivalinta saadaan päätökseen. Mahdollisimman iso parametrien mukainen suljettu kotelo, helppo toteuttaa ja menee todella alas.
Tuli tossa vaihdettua uus moniurahihna kun vanha oli halkeillut ja hieman virttyneen oloinen. Eipä tuo montaa euroa maksanu. Samalla raotin jakokoppaa ja totesin jakoremmin menevän viimeistään keväällä vaihtoon. Talvella tuskin tulee ajettua puoliakaan, mitä tässä kesällä.
Pikkuisen saa helmakoteloille näyttää hitsausta ens leimalle, mutta voi olla että leikkaan huonon pellin poies ja yläkautta sikamassalla peltilevy ja massaa päälle. Koska ei oikein ole aikaa eikä vaivaa eikä ees hitsivehkeitä. Pirun siistihän tuo on päälle, eikä nuo helman reiätkää muuten kai olisi, ellei ois ollu huonot massat.
Ainiin, ostin tänään nastarenkaiksi Hankookin I'piket koossa 165/65-14. Ei tuo profiili ihan originaali ole, mutta ajanee asian, kun eroa ei ole kuin 10mm korkeudessa. Saas nähdä, mitä tuo talvi tullessaan, tuosta renkaasta kun on muutamia mielipiteitä kuullut, toinen ylisti maasta taivaisiin ja toinen haukkui syvimpään helvettiin. Loppujen lopuksi kai se renkaiden turvallisuuskin on osaksi penkin ja ratin välissä.
No joo, tulihan tuota rupateltua..
Auto oli Hämeenlinnassa jobbarin pihamaalla, juuri leimattuna ja vailla uutta omistajaa. Hetken auton ympärillä pyörittyä kaupat sovittiin ja kohti kotia poistui tyytyväinen kuski Hinta jääköön arvoitukseksi, mutta erittäin huokea kuntoon ja kilometreihin sekä yleisolemukseen nähden.
Kotimatkalla korkeammilla nopeuksilla huomasin, että autossa jonkun verran nypyttää kaasu, muttei häiritsevästi. Kotiin päästyä avasin pellin, ja tutkailin pistokkeita ja johtosarjoja, ne olivat osaksi erittäin likaisia ja huomasin ettei ilmanputsarin vaihdosta ollut mitään mainintaa huoltokirjasessa. Putsailin CRC:llä liitimiä ja pistokkeita, ja vaihdoin uuden putsarin. Entinen olikin jo hetken kerinnyt muhia paikallaan. Uudet tulpanjohdot oli näemmä vaihdettu, liekkö sitten oireillut jo edellisellä omistajalla. Joka tapauksessa vedot parani, ja tuntui käyntikin tasaantuneen huomattavasti. Kaadoin STP:n fuel injection treatmentia tankkiin, ja lähdin ajaa heti reilu 80km. Maantieajossa ohitukset sujui rykimättä ja muutenkin tuntui olevan pirteämpi peli. Aavistuksen moottorijarrutuksella tapahtuu on-offimaisuutta, johtuisko likaisesta kaasuläpästä? Tyhjäkäynti ok ja muuten todella toimivan oloinen nyt.
Autolle on tullu annettua valohoitoa. Etuparkit vaihtui ledeihin ja kilvenvalot on myös extrakirkkaat ledit. Pitkissä xenut. Koska auton muut lamput on originaalinen osittain melko tummasävyiset, tummensin sivuvilkut ja takavalot vielä aavistuksen ilmeeseen sopivammaksi. Kaikki 1,4 merkit ja muut korimerkit on raksittu irti ja antennin piiska vaihtuu lyhyeen.
Hifimies kun olen, tääkään ei siltä välty. Tosin tähän autoon tulee vain normikuunteluun riittävä järjestelmä järeällä bassopäällä kuuntelemani musiikin (dubstep,d'n'b,rave,hardstyle) takia. Munatonta sitä on melko tykittävää tavaraa kuunnella pienillä ja tehottomilla laitteilla.
Vahvistimet tähän tulevaan kokoonpanoon jo on, subbarikäyttöön löytyy 1200w lankku, ja etupäähän on 2-kanavainen. Vahvarit autostudiota, subi tai subit tulee olemaan digital designiä ja etupään erkkasatsi focalia. Piuhat 50mm2, maa 70mm2 lattakaapeli ja lisäakku kontin päähän.
Koteloinnin teen itse tietty, kun elementtivalinta saadaan päätökseen. Mahdollisimman iso parametrien mukainen suljettu kotelo, helppo toteuttaa ja menee todella alas.
Tuli tossa vaihdettua uus moniurahihna kun vanha oli halkeillut ja hieman virttyneen oloinen. Eipä tuo montaa euroa maksanu. Samalla raotin jakokoppaa ja totesin jakoremmin menevän viimeistään keväällä vaihtoon. Talvella tuskin tulee ajettua puoliakaan, mitä tässä kesällä.
Pikkuisen saa helmakoteloille näyttää hitsausta ens leimalle, mutta voi olla että leikkaan huonon pellin poies ja yläkautta sikamassalla peltilevy ja massaa päälle. Koska ei oikein ole aikaa eikä vaivaa eikä ees hitsivehkeitä. Pirun siistihän tuo on päälle, eikä nuo helman reiätkää muuten kai olisi, ellei ois ollu huonot massat.
Ainiin, ostin tänään nastarenkaiksi Hankookin I'piket koossa 165/65-14. Ei tuo profiili ihan originaali ole, mutta ajanee asian, kun eroa ei ole kuin 10mm korkeudessa. Saas nähdä, mitä tuo talvi tullessaan, tuosta renkaasta kun on muutamia mielipiteitä kuullut, toinen ylisti maasta taivaisiin ja toinen haukkui syvimpään helvettiin. Loppujen lopuksi kai se renkaiden turvallisuuskin on osaksi penkin ja ratin välissä.
No joo, tulihan tuota rupateltua..
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Tervetuloa foorumille, toivottavasti viihdytT3Syncro kirjoitti:Eksyin tänne vanteita etsimään, mutta tuli sitten lukastua vähän mitä muuta täältä löytyy kuin myynnissä olevat VW-yhteensopivat vanteet.
Vanteita etsin VW T3 Tölkkiin, jossa nyt vararenkaan vanteena jo MB 16" ET37 vanne ja ahtimena KKK K24, jota löytyy myös ilm MB:STÄ (varaosa-ahtimessa MB:n logo)
......
Vm -90, 1,9 TD, 2x lukot, 40mm korotussarja, 215/85R16 renkaat
Meille pesiyty tämmöin:
Perhepotretti ;D:
Mankka ihan rikki, näyttö kuten näkyy, samoten Blaukkarien tyyppivika, saranat/näytön kallistusmekanismi.
Hieno ku on ihan "Mitsubishi Evolution Edition", alkunäytössä pyörii Lanceri ja ja... 8)
Kamalia kulumia, näille pitää tehdä jotain, intin kenkälankkia ainakin nuppiin...
HRE malliinkohan toi poikkituki kuuluu vakiona?
Hirvitys, hikoilua!!
Ja Damagee!
Mitsubishi Lancer 2.0 Intense Harri Rovanpera Special Edition (HRE).
144tkm, vm 2005, ilmastointi, 4x sähkölasit, kaukokeskuslukitus... Onks nyt muuta mainittavaa?
Haminassa ku auto ollut niin CR-renkaat on ainakin ollu jonkun omistajan ystävä, 8x pinnatut kumit... Mä en oikein niistä perusta.
Takarenkaat on vielä joku kuningasjantteri laittanu väärinpäin. Samoten taitaa olla vasen etu ja oikee taka kovemmalla rungolla kuin 2 muuta, nämä 2 muuta ovat vähä niinkuin kokoajan "kuin vajaa paineet"... Pitänee vaihtaa vasen takapyörä oikealle eteen, ja sen jälkeen "takarenkaat ristiin"... (edit: eiku mitä mää selitän? No pitää kattoo, ainakin takarenkaat pitää saada oikein päin )
Kolisee vähä jostain keulasta, tätä ei tullu huomattua koeajolenkillä, mutta vähä epätasasemmalla, esim hiekkatiellä huomaa.
Saiskohan tuohon tingattua korjausta, ainakin osat mitkä on väljiä, onhan tässä ennenkin ite vaihdettu osat ja huollettu autot...
Tuo on uutena ruostesuojattu Kotkan "Uusi autosuojaamo":ssa. Taidan käyttää siellä tarkastettavana ja mahdollisessa uusintakäsittelyssä. Vaikkakin Katja-emännys meinas, että vaihdetaan ennenkö on 200tkm täynnä, niin saa vielä rahaakin. No, aika näyttää.
Kivalle tuntuu ja 2 litranen motti on sopivan tehokas "pieneen" autoon, vaikkei tuo nyt niin kevyt ole... Ja onko toi nyt niin pienikään...
Perhepotretti ;D:
Mankka ihan rikki, näyttö kuten näkyy, samoten Blaukkarien tyyppivika, saranat/näytön kallistusmekanismi.
Hieno ku on ihan "Mitsubishi Evolution Edition", alkunäytössä pyörii Lanceri ja ja... 8)
Kamalia kulumia, näille pitää tehdä jotain, intin kenkälankkia ainakin nuppiin...
HRE malliinkohan toi poikkituki kuuluu vakiona?
Hirvitys, hikoilua!!
Ja Damagee!
Mitsubishi Lancer 2.0 Intense Harri Rovanpera Special Edition (HRE).
144tkm, vm 2005, ilmastointi, 4x sähkölasit, kaukokeskuslukitus... Onks nyt muuta mainittavaa?
Haminassa ku auto ollut niin CR-renkaat on ainakin ollu jonkun omistajan ystävä, 8x pinnatut kumit... Mä en oikein niistä perusta.
Takarenkaat on vielä joku kuningasjantteri laittanu väärinpäin. Samoten taitaa olla vasen etu ja oikee taka kovemmalla rungolla kuin 2 muuta, nämä 2 muuta ovat vähä niinkuin kokoajan "kuin vajaa paineet"... Pitänee vaihtaa vasen takapyörä oikealle eteen, ja sen jälkeen "takarenkaat ristiin"... (edit: eiku mitä mää selitän? No pitää kattoo, ainakin takarenkaat pitää saada oikein päin )
Kolisee vähä jostain keulasta, tätä ei tullu huomattua koeajolenkillä, mutta vähä epätasasemmalla, esim hiekkatiellä huomaa.
Saiskohan tuohon tingattua korjausta, ainakin osat mitkä on väljiä, onhan tässä ennenkin ite vaihdettu osat ja huollettu autot...
Tuo on uutena ruostesuojattu Kotkan "Uusi autosuojaamo":ssa. Taidan käyttää siellä tarkastettavana ja mahdollisessa uusintakäsittelyssä. Vaikkakin Katja-emännys meinas, että vaihdetaan ennenkö on 200tkm täynnä, niin saa vielä rahaakin. No, aika näyttää.
Kivalle tuntuu ja 2 litranen motti on sopivan tehokas "pieneen" autoon, vaikkei tuo nyt niin kevyt ole... Ja onko toi nyt niin pienikään...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91