S210 E320T -99 Wäyry. Huolto ja korjauskirjanpito.
En kyllä oikeen taho jaksaa enää. Kun ei ole rahaa ostella kunnossa olevia autoja käteisellä, niin joutuu tyytyy velkaisiin romuihin kerta toisensa jälkeen.
Työmaita KAIKKI liian iäkkäät autot. Johtuen edellisten käyttäjien huoltamattomuudesta.
Vaikka joku niitä korjaisi ja korjauttaisi, pää vaan tulee vastaan jokaiselle.
Autot vaan ajetaan huonolla pidolla loppuun ja mää tyhmä ne sitten ostan
Työmaita KAIKKI liian iäkkäät autot. Johtuen edellisten käyttäjien huoltamattomuudesta.
Vaikka joku niitä korjaisi ja korjauttaisi, pää vaan tulee vastaan jokaiselle.
Autot vaan ajetaan huonolla pidolla loppuun ja mää tyhmä ne sitten ostan
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Katsastuksesta tuli hylky pari viikkoa sitten. Syy oli vasen raidetangonpää. Pakoputken kannake poikki. Oikea takaparkki pimee ja rekisterivalo.
Raidetangonpää vaihdettu ja takaa se poltin. Rekisterikilvenvalokin paloi normaalisti kun polttimoa vaihoin. Pakarin kannake uusittu.
Enää näyttöä vailla...
Mittarilukema muistaakseni 348...km
Raidetangonpää vaihdettu ja takaa se poltin. Rekisterikilvenvalokin paloi normaalisti kun polttimoa vaihoin. Pakarin kannake uusittu.
Enää näyttöä vailla...
Mittarilukema muistaakseni 348...km
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sirius sumarit
Wäyry sai myös uudet sumarit. Peittämään alkuperäisten reikää helmoissa.
Erillaiset kuin Däyryssä ja heräteostoksena hankitut.
Yhtä surkeita molemmat mutta huomiovaloina päiväsaikaan käypäset. Ettei tarvi xenoneita käyttää.
Ja eikä tarvii katsarin enää mainita niiden puuttuvan
Erillaiset kuin Däyryssä ja heräteostoksena hankitut.
Yhtä surkeita molemmat mutta huomiovaloina päiväsaikaan käypäset. Ettei tarvi xenoneita käyttää.
Ja eikä tarvii katsarin enää mainita niiden puuttuvan
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Kokeiltuani uutta korjaamoa Mersun 4-pyöräsuuntaukseen jossa ei haittaa matala-alusta. Häggström Salossa onnistui työn tekemään kiitettävästi.
Vasen alapallonivel edestä vaihdettu ja etujarrut(levyt,palat)
Mittarissa noin 352tkm.
Ajettavuus on kohdallaan. Aivan aavistuksen vetää oikeelle hyvin vähän tien kallistaessa normaalia enemmän oikeelle.
Nyt Tähtikeula ois vaikka myyntiin valmis.
Rohkenee Meseläiselle myydä.
Vasen alapallonivel edestä vaihdettu ja etujarrut(levyt,palat)
Mittarissa noin 352tkm.
Ajettavuus on kohdallaan. Aivan aavistuksen vetää oikeelle hyvin vähän tien kallistaessa normaalia enemmän oikeelle.
Nyt Tähtikeula ois vaikka myyntiin valmis.
Rohkenee Meseläiselle myydä.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.