s210 e320 rengaskoko
s210 e320 rengaskoko
vissiin alunperin 16" , mut sopiikohan 15"?
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Tuoltakin löytyy jotain...
http://mercefreaken.com/modellene/210/210.htm
http://mercefreaken.com/modellene/210/210.htm
Tuolla on orkkisalujen osanumerot ja rajoitukset. ESPiautoihin ei näyttäis 15" alut sopivan... (ei sopineet mullakaan )
Peltivanetille tosin ei anneta mitää ehtoja, jos niille menis?
Edit: jäi näkojään linki uupumaan
http://www.mobilverzeichnis.de/index.ph ... binationen
Peltivanetille tosin ei anneta mitää ehtoja, jos niille menis?
Edit: jäi näkojään linki uupumaan
http://www.mobilverzeichnis.de/index.ph ... binationen
Viimeksi muokannut MHe, 12.10.2013 8:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Väyrynenhän on sinältään hyvä auto.
On tilaa (varsinkin farkussa).
Hyvä ajaa pitkääkin matkaa (jos alusta kunnossa ja renkaat/vanteet kuten pitää).
Ja ainakin 300 TDT:llä (muista ei ole kokemuksia itselläni) helppo päästä tehtaan ilmoittamien kulutuslukemien alle.
Lisäksi upeat, lailliset vetopainot automaatilla, jos sellaiselle laskee arvoa, tai on tarvetta.
Joskus on puhuttu, että 270 CDI olisi tehon ja kulutuksen suhteen hyvä kompromissi.
Pitänee paikkaansa edelleen.
On tilaa (varsinkin farkussa).
Hyvä ajaa pitkääkin matkaa (jos alusta kunnossa ja renkaat/vanteet kuten pitää).
Ja ainakin 300 TDT:llä (muista ei ole kokemuksia itselläni) helppo päästä tehtaan ilmoittamien kulutuslukemien alle.
Lisäksi upeat, lailliset vetopainot automaatilla, jos sellaiselle laskee arvoa, tai on tarvetta.
Joskus on puhuttu, että 270 CDI olisi tehon ja kulutuksen suhteen hyvä kompromissi.
Pitänee paikkaansa edelleen.
No jää kyllä tosi sisään.
väyryseen täydellinen perusvanne on 8.5x17et30. jopa ET20 mahtuu jos ei madalla poskettomasti.
Minulla on nyt 235/45/17 ja 8.5x17et20 hyvin pyörii vaikka reilummin madallettu, paitti ny oli vasen etujousi katkennu ni alkanu rouskahtelemaan.
väyryseen täydellinen perusvanne on 8.5x17et30. jopa ET20 mahtuu jos ei madalla poskettomasti.
Minulla on nyt 235/45/17 ja 8.5x17et20 hyvin pyörii vaikka reilummin madallettu, paitti ny oli vasen etujousi katkennu ni alkanu rouskahtelemaan.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Juu ei taida 15 tuumanen mennä 320:een, juurikin etupään jarrusatuloiden takia. Taitaa olla jo 270:kin ettei mee 16 tuumaa pienempi vanne.
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07