Sergeyn 290DT. MYYTY!
Noniin. Eli eli pitää hankkia se oikeanpuoleinen orgis xenon umpio ja alkaa värkkäämään tuohon valot. Pesurit mulla on jokaisessa väyrysessä, eli osia kyllä piisaa.
Jos illalla alkaisi ruuvailemaan irti osia ja teorias siis tiistaina pitäisi jo ensisavut saaha ulos!
Jos illalla alkaisi ruuvailemaan irti osia ja teorias siis tiistaina pitäisi jo ensisavut saaha ulos!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Minä tein tuossa talvella vastaavan projektin eli halogeenit xenoneiksi vuoden 98 väyryseen.
Valothan toimii bolt on kun vaan nappaa halogeenit pois ja xenon umpio tilalle.
Halogeeniumpioissa on alipaine korkeudensäätö ja xenon malleissa sähköinen korkeudensäätösysteemi.
Xenon umpioihin voi ruuvata suoraan ne alipainesäätimet kiinni, tämä on se halpoin ja ehkä järkevinkin vaihtoehto. alle 2000 vuosimallin autossa kun ei tuota automaattista tasonsäätöä vielä kaipailla.
Minä siirsin sähköisen korkeudensäädön johtosarjan kokonaisuudessaan, etu ja taka-akselin korkeudenhaistelijat ei yleensä ole ehjänään irtoavaa mallia( ruostuneet) , kannattaa varautua ainakin 1 tai 2 kiinnitysraudan ja säätötangon uusimiseen jos haluaa toimivan järjestelmän.
Xenon umpioiden pesureille tulee oma liittimensä tuossa johtosarjassa, samanlainen liitin mitä siellä ennestäänkin on. Siis jos autossa on pesurit ennestään.
Valothan toimii bolt on kun vaan nappaa halogeenit pois ja xenon umpio tilalle.
Halogeeniumpioissa on alipaine korkeudensäätö ja xenon malleissa sähköinen korkeudensäätösysteemi.
Xenon umpioihin voi ruuvata suoraan ne alipainesäätimet kiinni, tämä on se halpoin ja ehkä järkevinkin vaihtoehto. alle 2000 vuosimallin autossa kun ei tuota automaattista tasonsäätöä vielä kaipailla.
Minä siirsin sähköisen korkeudensäädön johtosarjan kokonaisuudessaan, etu ja taka-akselin korkeudenhaistelijat ei yleensä ole ehjänään irtoavaa mallia( ruostuneet) , kannattaa varautua ainakin 1 tai 2 kiinnitysraudan ja säätötangon uusimiseen jos haluaa toimivan järjestelmän.
Xenon umpioiden pesureille tulee oma liittimensä tuossa johtosarjassa, samanlainen liitin mitä siellä ennestäänkin on. Siis jos autossa on pesurit ennestään.
Nää on eri autosta... fc stä on vaan oikea puoli ehjänä...tapio89 kirjoitti:Pekkoveen auto on facelift ja sergeyllä prefacelift
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Noniin mitäs nyt tehään kun on tuo Katalysaattorin ja pakosarjan välinen jousilaippa poikki?


Ja sitten tulihan tuosta välihommastakin vähän kuvia, eli vetolevy irti vanhasta moottorista ja uuteen kii. Meinas olla melko helvetin tiukka vääntää moottoria kampiakselin pultista, meinas välil usko loppua mutt akyllä se sitten rahisi kohillee ja saatiin vetolevyn pultit pois. ja AM, se kumitulppa ON siellä

puolet toimii jo
Eli se korkeudensäätömotikka kierretään irti ja sähköjohtojen liitin pitää vaihtaa Halogeeniumpiosta pinni kerrallaan.


Nii siis se on jo vaihtokone siellä perillä, letkut ja putket kiinni niin :thumbup:



Ja sitten tulihan tuosta välihommastakin vähän kuvia, eli vetolevy irti vanhasta moottorista ja uuteen kii. Meinas olla melko helvetin tiukka vääntää moottoria kampiakselin pultista, meinas välil usko loppua mutt akyllä se sitten rahisi kohillee ja saatiin vetolevyn pultit pois. ja AM, se kumitulppa ON siellä



Jos akilla ei oo ni sitten ostanpekkovee kirjoitti:mulle on sama myydä yksitellenkin, miten vaan ...




Nii siis se on jo vaihtokone siellä perillä, letkut ja putket kiinni niin :thumbup:

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Mitäs nesteitä tämä auto tarvitsee?
Ohjaustehostimeen ATF
Jäähdyttimeen vihreetä
Moottoriöljy laatu ?
ATF laatu ?
Ohjaustehostimeen ATF
Jäähdyttimeen vihreetä
Moottoriöljy laatu ?
ATF laatu ?
Viimeksi muokannut Sergey, 05.11.2013 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Käyt mersun varaosaliikkeestä hakemassa vastaavan varaosan siihen.Putket yhteen ja uusi jousilaippa pukataan paikoilleen.
Sergey kirjoitti:Noniin mitäs nyt tehään kun on tuo Katalysaattorin ja pakosarjan välinen jousilaippa poikki?
Ja sitten tulihan tuosta välihommastakin vähän kuvia, eli vetolevy irti vanhasta moottorista ja uuteen kii. Meinas olla melko helvetin tiukka vääntää moottoria kampiakselin pultista, meinas välil usko loppua mutt akyllä se sitten rahisi kohillee ja saatiin vetolevyn pultit pois. ja AM, se kumitulppa ON siellä
Jos akilla ei oo ni sitten ostanpekkovee kirjoitti:mulle on sama myydä yksitellenkin, miten vaan ...puolet toimii jo
Eli se korkeudensäätömotikka kierretään irti ja sähköjohtojen liitin pitää vaihtaa Halogeeniumpiosta pinni kerrallaan.
Nii siis se on jo vaihtokone siellä perillä, letkut ja putket kiinni niin :thumbup:
Ex--Peugeot 406 2.0HDi -00
Ex--BMW 525 Tdsa -97
Ex-Chrysler Voyager 3.3 Aut. -97
Ex--Opel vectra 2.0 16v Sport -99
Ex--M-B W210 E290dt avantgarde -96
Ex--M-B w201 2.0E -87
ja monia muita.......
Ex--BMW 525 Tdsa -97
Ex-Chrysler Voyager 3.3 Aut. -97
Ex--Opel vectra 2.0 16v Sport -99
Ex--M-B W210 E290dt avantgarde -96
Ex--M-B w201 2.0E -87
ja monia muita.......
xenon valoissa on lievä sävyero

jottain yleis kuvia


Mutta mikäs Beckeriä vaivaa kun CODE vilahtaa ruudussa vajaa puolisekuntia, ja sen jälkeen menee WAIT moodiin eikä tee mitään?


jottain yleis kuvia


Mutta mikäs Beckeriä vaivaa kun CODE vilahtaa ruudussa vajaa puolisekuntia, ja sen jälkeen menee WAIT moodiin eikä tee mitään?

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tosiaan 23.10 kolariauto saatiin tallille ja eilen tämä ehjä oli jo ajokunnossa... Iha OK aikataulu, 2 viikkoa ja mitää ei oo hätäilty eikä tallissa oltu ees jokapäivä.
Kuljettajanpuoleinen etualapallo on väljä ja se pittää vaihtaa.

Kuljettajanpuoleinen etualapallo on väljä ja se pittää vaihtaa.

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Niin, pitää oottaa huomenna iha reilusti että josko se resetoituis. Jolle tuolla otisella foorumil sano että jos o liian monesti väärä koodi laitettu ni menee WAIT tilaan. Ja osassa on nii että ensin 10min, sitten 20min jne.
EDIT
Projektin rahanmeno on ollut seuraavanlainen:
200€ Moottoririkkoinen auto (nimellinen summa, maksettu työllä, ei rahalla)
1050€ Varaosa-auto
118€ Öljyjä, glykolia, klemmareita, suodattimia yms.
32€ Alapallonivel
50€ Perävaunun vuokra
Xenon umpion sain vaihtokauppojen avulla joten se ei maksanut mitään. Osa romuista on myös jo myyty, mutta niitä ei viitsi alkaa laskeskelemaan erikseen kun osa menee vaihtamalla, osasta saa vähä rahaa ja loput palveluksia, ja sitten osan myynyt täydellä rahalla. Jokatapauksessa auton Lopullinen budjetti varmaan pysynee n. 1000 euron paikkeilla.
EDIT
Projektin rahanmeno on ollut seuraavanlainen:
200€ Moottoririkkoinen auto (nimellinen summa, maksettu työllä, ei rahalla)
1050€ Varaosa-auto
118€ Öljyjä, glykolia, klemmareita, suodattimia yms.
32€ Alapallonivel
50€ Perävaunun vuokra
Xenon umpion sain vaihtokauppojen avulla joten se ei maksanut mitään. Osa romuista on myös jo myyty, mutta niitä ei viitsi alkaa laskeskelemaan erikseen kun osa menee vaihtamalla, osasta saa vähä rahaa ja loput palveluksia, ja sitten osan myynyt täydellä rahalla. Jokatapauksessa auton Lopullinen budjetti varmaan pysynee n. 1000 euron paikkeilla.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Becker Avus be2035t koodi hukassa. Pitänee vehol käyä.. Laitoin parkkivaloiksi led-valot




Viimeksi muokannut Sergey, 09.11.2013 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
autossa on iha virallinen H&R alustasarja laitettu

Rekisteriote kirjoitti:Ajoneuvoon asennettu alustasarja. Etäisyys pyörännavan keskeltä lokasuojan kaaren ylimpään kohtaan: edessä 350mm takana 330mm
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.