mä laitoin sellaset muotoillut läpät tuohon eteen.. oli motonetissä 18€ hintaan..
musta sopii aika hyvin ja jos se vähän suojaisi sitä etu kulmaa kaikelta sonnalta.. onko kokemuksia ja mielipiteitä..
taakse en ajatellut laittaa
roiskeläpät eteen/taakse
-
- Jenkki-mies
roiskeläpät eteen/taakse
Mercedes 220 T CDI Combi
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
Re: roiskeläpät eteen/taakse
Halvat oli,ite ostin w201 meseen veholta koko kierroksen=100 euroa,ja takaläpät piti ottaa katsastuksen jälkeen pois,kun ei tuon rengastuksen kanssa mahtuneet olemaan.Edessä istuu oikein hyvin paikalleen.Mustat läpät minullakin,sattuu vihreeseen autoon huomattavasti paremmin kuin esim.punaiset(joita valitettavan usein näkee japseissa).dollarihymy kirjoitti:mä laitoin sellaset muotoillut läpät tuohon eteen.. oli motonetissä 18€ hintaan..
musta sopii aika hyvin ja jos se vähän suojaisi sitä etu kulmaa kaikelta sonnalta.. onko kokemuksia ja mielipiteitä..
taakse en ajatellut laittaa
Istuvuudesta ja asennuksesta kymmenen pistettä.
Vuosi sitten tilasin motonetista w124 läpät-89 malliin(siis ilman muovihelmoja),ei oikein nätisti mene paikalleen,jää vähän rakoa,ihan kun olisi vähän eri malliin suunniteltu.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-
- Jenkki-mies
-
- Jenkki-mies
Jatketaas vähän aiheesta...
Mun autooni kun tuli ruostesuojauksen yhteydessä asennettua ne lokarit, niin etuläpistä ei murehtia enää tarvitse. KL:stä tuli ostettua joskus aikoja sitten kuitenkin ne alkuperäiset läpät asennustarvikkeineen.
Sisälokari muodostaa jo eräänlaisen tynkäläpän sinne takahelmojen suojaksi, mutta heräsi tuossa sitten innostus vielä asennella ne läpätkin sinne takanatulijoiden kiusaksi. Kuinkas olette itse te muut sen homman tehneet? Eli sijoitetaanko roiskeläppä oikeaoppisesti sinne lokarin ja pellin väliin, vai tulisiko mennä siitä mistä aita on matalin ja vaan kiinnittää läppä siihen kaikkein sisimmäksi? Tämä "helpoin" asennus tosin aiheuttaa sen, että läppä on sijoitettava varsin maanläheisesti että tähtilogo näkyisi köyhälle kansalle .
Olen jotenkin ymmärtänyt että tällä(kin) foorumilla on lisäkseni muitakin jotka tykkäävät käyttää vyötä henkseleiden lisäksi.
Mun autooni kun tuli ruostesuojauksen yhteydessä asennettua ne lokarit, niin etuläpistä ei murehtia enää tarvitse. KL:stä tuli ostettua joskus aikoja sitten kuitenkin ne alkuperäiset läpät asennustarvikkeineen.
Sisälokari muodostaa jo eräänlaisen tynkäläpän sinne takahelmojen suojaksi, mutta heräsi tuossa sitten innostus vielä asennella ne läpätkin sinne takanatulijoiden kiusaksi. Kuinkas olette itse te muut sen homman tehneet? Eli sijoitetaanko roiskeläppä oikeaoppisesti sinne lokarin ja pellin väliin, vai tulisiko mennä siitä mistä aita on matalin ja vaan kiinnittää läppä siihen kaikkein sisimmäksi? Tämä "helpoin" asennus tosin aiheuttaa sen, että läppä on sijoitettava varsin maanläheisesti että tähtilogo näkyisi köyhälle kansalle .
Olen jotenkin ymmärtänyt että tällä(kin) foorumilla on lisäkseni muitakin jotka tykkäävät käyttää vyötä henkseleiden lisäksi.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi