mfl:n 320 cdi
mfl:n 320 cdi
Tulipahan taas sekaannuttua väyrysiin. Ässä oli muuten makia peli, mutta alkoi manuaalilla hämmentäminen ottaan pattiin ja piti saaha automaattia alle.
Vastaan tuli kuvan hopean harmaa pappamallin 320 cdi mistä löytyy ne tärkeimmät mitä seuraavaan kotteroon halusin eli automaatti, ilmastointi, vetokoukku ja webasto.
Ihan kiva peli ja penkityslappusien mukaan voiman paskaa löytyy 277 hp / 595 nm. Ja kyllähän tuo tuntu liikahtavan ja pysyy liikenteen mukana
Mutta paiskotaampa nyt alkuun yks kuvatus. Tiiä sitte kannattaako tommosesta pappamallista kovin paljoa kuvia ottaakaan
Muutamia vikoja tuli kaupan päälle:
- Toinen takalasinnostin ei pelaa
- Mittaristossa pikselivikaa mikä hieman ärsyttää.
Vastaan tuli kuvan hopean harmaa pappamallin 320 cdi mistä löytyy ne tärkeimmät mitä seuraavaan kotteroon halusin eli automaatti, ilmastointi, vetokoukku ja webasto.
Ihan kiva peli ja penkityslappusien mukaan voiman paskaa löytyy 277 hp / 595 nm. Ja kyllähän tuo tuntu liikahtavan ja pysyy liikenteen mukana
Mutta paiskotaampa nyt alkuun yks kuvatus. Tiiä sitte kannattaako tommosesta pappamallista kovin paljoa kuvia ottaakaan
Muutamia vikoja tuli kaupan päälle:
- Toinen takalasinnostin ei pelaa
- Mittaristossa pikselivikaa mikä hieman ärsyttää.
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
Oliko myynnissä holstinmäen suunnalla?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nonnii talvi alkaa olla kohta nurkan takana ja kottero pitäisi saaha näppärästi lämpimäksi.
Edellisessä väyrysessä oli webaston gsm-ohjaus ja tähänkin se pitäisi saaha kun osottautui sen verran mukavaksi leluksi.
Eli tämä ohjaushärpäke pitäis nakella mäkeen
Ja tilalle nämä.
Nettiä tuli tutkailtua ja pellin alla pitäisi ilmeisesti olla ihan normaali thermotop ja uusien lelujen kytkentä pitäisi olla ihan "heittämällä paikalleen".
Edellisessä väyrysessä oli webaston gsm-ohjaus ja tähänkin se pitäisi saaha kun osottautui sen verran mukavaksi leluksi.
Eli tämä ohjaushärpäke pitäis nakella mäkeen
Ja tilalle nämä.
Nettiä tuli tutkailtua ja pellin alla pitäisi ilmeisesti olla ihan normaali thermotop ja uusien lelujen kytkentä pitäisi olla ihan "heittämällä paikalleen".
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
Onnittelut hienosta Mersusta. tuollainen sedan puuttuu meiltäkin vielä kun viimeisimmän hankinnan oltua taas varmari
Takaikkunannostin rikki. Niin se oli meilläkin ja KLn kehujen mukaan, se on oikeanpuolen nostaja
Menee kaikkein eniten oikeaan takaoviin niitä varaosina KLstä.
Takaikkunannostin rikki. Niin se oli meilläkin ja KLn kehujen mukaan, se on oikeanpuolen nostaja
Menee kaikkein eniten oikeaan takaoviin niitä varaosina KLstä.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Suuttimet riittää sinne 290-300hevoisen tietämille(viisaammat vahvistakoon tai ampukoon alas, mutta tuon 270 kyllä suoltaa läpi)orsii- kirjoitti:Kävin myös itse tätä ajamassa holstinmäellä ja epäilen suuresti teholapun paikkaansa pitävyyttä. Auto kuitenkin ohjelmaa lukuunottamatta vakio. Eikö näissä suuttimet kuitenkin riitä 230hv tehoihin?
Omasta 320cdi:stä penkattu 271hp ja 604nm pelkällä ohjelmalla ja penkki missä mitattu on ennemminkin kyyninen kuin liian suopea
Jos on vakio kuuleri niin ahtolämmöt korkeat ja tiellä ajettaessa sen yhden kiihdytyksen kulkee liukkaasti, mutta sitten alkaa leikkuri käymään ja seuraavat kiihdytykset tuntuu tukkoiselta. Orkkiskokoinen kiinankenno sinne tilalle ja alkaa ahtolämmöt olla inhimillisemmät ja virkistyy muutenkin kuin yhdellä polkaisulla.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Niin todennäköisesti ampuu, mutta 270hepan pyynti ohjelmalla ainakin toteutuu todistetusti vakio suuttimilla, ja ohjelmaa lukuunottamatta muuten vakiosta mutta sitä en jaksa muistaa sata varmaksi oliko 270:stä sinne 300:een tulppana sitten ne suuttimet vai vakio ahdin. Mappihan siellä sitten rajottaa myös kun mennään siitä 270:stä ylöspäin.orsii- kirjoitti:Luulen että nämä cdi tietäjät ampuvat tämän väitteen alas aika nopsaa. 300hv tehot pelkällä ohjelmalla vasta v6 cdi:stä. Tämä topikin kyseinen yksilö tuntui laiskemmalta kuin oma entinen 320cdi jossa tapio89:n ohjelma.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Täällähän on ollu tapahtumaa
Mittaristo olis tarkotus repiä irti syysloman aikaan ja kattella pikselit kuntoon.
Tiistaina laatikkoöljyjen vaihtoon, niin voi taas päästellä menemään.
Edittiä: kokeiltu pikselien korjausta. Huono onnistumisprosentti joten täytyy jatkaa sitä mitä osaa
Mittaristo olis tarkotus repiä irti syysloman aikaan ja kattella pikselit kuntoon.
Tiistaina laatikkoöljyjen vaihtoon, niin voi taas päästellä menemään.
Edittiä: kokeiltu pikselien korjausta. Huono onnistumisprosentti joten täytyy jatkaa sitä mitä osaa
® Mesen linttaklubi
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI
W124 tuultakin nopeampi 200D
W210 200CDI