Koita varsin 290:n turpoo 290:iin.

Jos sitten pumppua enempi rukatuttaa joskus, niin helppo swappi 606 kiehkeröön. Ulkoiset mitat ja kiinnitys melko yhtäläinen pakoputkiliitäntää lukuunottamatta.
Vaparipumppu sitten vaan öyveripaksulle säätöihin ja painekellolla sammutinvivusta ahdonalaset syötit sinne sääjettyyn maksimiin, vai miten se meni?
Toinen vaihtoehto vois olla 250:n liehto. Ehkä parempi nostamaan painetta miedommalla syötöllä, mene ja tiedä. Kun toisaalta kuitenkin kiertävämpiä koneita nuo kammiovärinät.
Susiveräjä löytyy nuista ahtimista vakionaan, mutta tapauskohtasesti sen kelloa voi häätyä vaihtaa alipainetoimisesta ylipainetoimiseen.
Vaparinokalla vaan.

Sehän onkin raikkaampi, ainakin kaksnokkasissa. Oiskin kiva tietää mitä eroa 290 turbon ja 290 tai 250 vaparin nokissa on ja miten vaihto vaikuttas Sprinterin menoon.. Ei jaksa kuitenkaan kokeilla, kaikkea tenkua kun ei nytkään saa hyödyksi.
Kuten huomaat, en minäkään näistä ymmärrä, olettamusta suurin osa.

Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.