200CDI, Black Devil.
Väärä henkilö joutunut tulilinjalle. Mielestäni tässä tapauksessa vainajaa pitäisi sakottaa.
Se viranomaistaho, joka käsittelee tätä käsiaseen omistusepäselvyyttä aseluparikkomuksena, kannattaisi käyttää maalaisjärkeä asiassa ja antaa vainajalle sakot.
Jos asia etenee syyttäjälle asti, niin syyttäjän olisi myös syytä käyttää maalaisjärkeään, ja olla nostamatta syytettä. Sormien läpi kattominen on taitolaji oikeudenkäytössä, se tahtoo vain olla nykyään katoavaa kansanperinnettä.
Edesmennyt Sallan nimismies sanoi aikoinaan Selkälän kylässä tapatunutta hirven salakaatoa tutkineille poliiseille, että jättäkää ne Selkälän miehet rauhaan ja tutkikaa juttu "oikein".
Maalaisjärki voitti, sillä tosi tarpeeseen ne äijät siellä selkosessa hirviä luvatta kaatoivat.
Se viranomaistaho, joka käsittelee tätä käsiaseen omistusepäselvyyttä aseluparikkomuksena, kannattaisi käyttää maalaisjärkeä asiassa ja antaa vainajalle sakot.
Jos asia etenee syyttäjälle asti, niin syyttäjän olisi myös syytä käyttää maalaisjärkeään, ja olla nostamatta syytettä. Sormien läpi kattominen on taitolaji oikeudenkäytössä, se tahtoo vain olla nykyään katoavaa kansanperinnettä.
Edesmennyt Sallan nimismies sanoi aikoinaan Selkälän kylässä tapatunutta hirven salakaatoa tutkineille poliiseille, että jättäkää ne Selkälän miehet rauhaan ja tutkikaa juttu "oikein".
Maalaisjärki voitti, sillä tosi tarpeeseen ne äijät siellä selkosessa hirviä luvatta kaatoivat.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Heips,
Suomen laista vähäsen. 6kk aikaa toimittaa ase vainajan kuoleman jälkeen poliisille. Ainoa rike tässä tapauksessa on ollut paikka jossa asetta on säilytetty.
Tapahtuman kulku
virallinen kuolema 15.12.12 , hautajaiset 11.1.2013. Tavaroiden nouto 14.1 joiden seassa tämä koriste kapistus. Tämä varastoitu samana päivänä 14.1 ollessani sairaslomalla ja sekavassa mielentilassa surun ja stressin sokaisemana. Ilman rationaalista ajattelukykyä.
Isän uurnan lasku 26.1.13 ja murto havaittu 18.2.13 ja tehty ilmoitus.
Tarkka murtoajankohta ei tiedossa.
Tilasin esitutkintapöytäkirjan ja palkkaan asianajajan tätä varten. Asianajajakin on katsottu valmiiksi. Katsotaan miten käy.
Eikä enään loppupelissä edes tuo raha-asia vituta. Lähinnä se merkintä mikä tulee rekisteriin rikoksesta.. Tähän mennessä kun on ne puhtaat paperit..
Suomen laista vähäsen. 6kk aikaa toimittaa ase vainajan kuoleman jälkeen poliisille. Ainoa rike tässä tapauksessa on ollut paikka jossa asetta on säilytetty.
Tapahtuman kulku
virallinen kuolema 15.12.12 , hautajaiset 11.1.2013. Tavaroiden nouto 14.1 joiden seassa tämä koriste kapistus. Tämä varastoitu samana päivänä 14.1 ollessani sairaslomalla ja sekavassa mielentilassa surun ja stressin sokaisemana. Ilman rationaalista ajattelukykyä.
Isän uurnan lasku 26.1.13 ja murto havaittu 18.2.13 ja tehty ilmoitus.
Tarkka murtoajankohta ei tiedossa.
Tilasin esitutkintapöytäkirjan ja palkkaan asianajajan tätä varten. Asianajajakin on katsottu valmiiksi. Katsotaan miten käy.
Eikä enään loppupelissä edes tuo raha-asia vituta. Lähinnä se merkintä mikä tulee rekisteriin rikoksesta.. Tähän mennessä kun on ne puhtaat paperit..
220.128 Black devil
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mitä tulee vanteisiin niin kyseinen pulju ei ei vastaa reklamointiin laisinkaan.
Olin kuluttaja-asimies nevontaan yhteydessä, mutta ohjeistus oli että ota yhteyttä ja odota vastausta. Mitään ei kuulu.
Tälläinen K-kauppias tällä kertaa.. kai.malmgren@k-market.com
Mutta olisin yhteydessä myös järvenpäähän amrif rengasliikkeeseen ja kyselin vanteen korjausta. Tuli vastaus että täysin korjattavissa ja kuulemma tulee vielä hyvä.
Mutta tuo KAI tuntuu vähäsen ottavan aivoon. Ei minkäänmoista kantaa asiaan.
Olin kuluttaja-asimies nevontaan yhteydessä, mutta ohjeistus oli että ota yhteyttä ja odota vastausta. Mitään ei kuulu.
Tälläinen K-kauppias tällä kertaa.. kai.malmgren@k-market.com
Mutta olisin yhteydessä myös järvenpäähän amrif rengasliikkeeseen ja kyselin vanteen korjausta. Tuli vastaus että täysin korjattavissa ja kuulemma tulee vielä hyvä.
Mutta tuo KAI tuntuu vähäsen ottavan aivoon. Ei minkäänmoista kantaa asiaan.
220.128 Black devil
Min en ossaa muuta sanoo ku et koitahan jaksaa... Kyllä ne asiat siitä lutviutuu... Tuo on kyllä pottumaista ku vanteisiin tulee ranttia jonku muun toimesta, ei vituttas läheskään yhtä paljon jos ite olis tuonki tehny... Mut komee on toi sun farkku, itellä oli kans samanlaista "black" -lookkia hakusessa, mut AMG-korisarjalla kunhan sais investoitua siihen...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Eise tuolla tarinalla merkintä rekisterissäkään mitään vaikuta ellei nyt mihinkään pienten lasten päivähoitajaksi ole hakemassa Ei kannata turhista päätään vaivata. Se tulee mitä on tullakseen ja sen jälkeen vaan leuka rintaan ja kohti uusia kommelluksia. Tsemppiäkryptonite kirjoitti:Heips,
Suomen laista vähäsen. 6kk aikaa toimittaa ase vainajan kuoleman jälkeen poliisille. Ainoa rike tässä tapauksessa on ollut paikka jossa asetta on säilytetty.
Tapahtuman kulku
virallinen kuolema 15.12.12 , hautajaiset 11.1.2013. Tavaroiden nouto 14.1 joiden seassa tämä koriste kapistus. Tämä varastoitu samana päivänä 14.1 ollessani sairaslomalla ja sekavassa mielentilassa surun ja stressin sokaisemana. Ilman rationaalista ajattelukykyä.
Isän uurnan lasku 26.1.13 ja murto havaittu 18.2.13 ja tehty ilmoitus.
Tarkka murtoajankohta ei tiedossa.
Tilasin esitutkintapöytäkirjan ja palkkaan asianajajan tätä varten. Asianajajakin on katsottu valmiiksi. Katsotaan miten käy.
Eikä enään loppupelissä edes tuo raha-asia vituta. Lähinnä se merkintä mikä tulee rekisteriin rikoksesta.. Tähän mennessä kun on ne puhtaat paperit..
® Mesen linttaklubi
Ilman kolhuja elämästä aniharva selviää ja ei ne ole puhtaita pulmusia muutkaan.kryptonite kirjoitti:Eikä enään loppupelissä edes tuo raha-asia vituta. Lähinnä se merkintä mikä tulee rekisteriin rikoksesta.. Tähän mennessä kun on ne puhtaat paperit..
Kotikuntani kunnanvaltuustossa istui kunnanvaltuuston jäseninä parhaimmillaan kolme vankeustuomion saanutta henkilöä, ja yksi heistä sai tärkeimmän lautakunnan puheenjohtajan pestin. (Kavallusta, törkeää pahoinpitelyä, pahoinpitelyä, uhkailua, kiristystä, hirvensalakaatoa ym.)
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Eilen tuli tunkattua ja vaihdettua uudet lemförderin alatukivarret molemmin puolin.
Aivan loppu. Vanhat kesti alle 30tkm, todennäköisesti siksi koska oli uudet etulaakerit
jätetty vaihdon jälkeen turhan löysälle. Puslat hakkaantunut paskaks.
Vaihdoin itse tukivarret kun ei tuo minun kanttishuolto oikein ottanut kantaa kun kyselin
Takuusta. Vaikka niin sanottu takuuvuosi olikin täynnä,
Mutta autoon ollut jatkuvasti pajalla huollossa ja vikaa ei oltu huomattu missään vaiheessa että olisi mennyt takuuna.
Kävin juuri öljynvaihdossa ja laakerit kiristämässä ennen katsastusta,
ilmoitin huollossa vielä että tarkoitus mennä katsastamaan auto. Tämän olisi pitänyt myös herättää kiinnostusta autoa kohtaan. Varsinkin kun huomasivat kuinka löysällä laakerit olivat. Itse huomasin kun vaihdoin emännälle talvirenkaat autoon.
emäntä kun ei ole mikään autojen asiantuntija ja hän tällä ajaa. Oletan että jos
maksan huollosta ja itse työstä että autoni pidetään kunnossa.
Katsastusinssin lausunto oli että esim oikealla puolella kunto oli jo hengen vaarallinen.
Normaalisti olisi lävähtänyt ajokielto, mutta oli tuttu inssi kyseessä ja ilmoitti
Että äärimmäistä varovaisuutta noudatettava ja uudet osat vaihdettava mahdollisimman
Nopeasti. (3-vuotias tyttäreni ja elämäni valo matkustaa tämän auton takapenkillä turvaistuimessa)
Katsastusinssi ei uskonut kun hänelle sanottiin että ne on vaihdettu reilu vuosi sitten.
Mitä opimme tästä, eikö olisi hyvä jatkossa tarkistaa huoltojen yhteydessä takuunalaisten osien kunto.
Normi kuluttajan ei tästä kuulu huolehtia. Kuluttaja on maksanut tästä palvelusta.
Se kuuluu huolloille, nille jotka sen takuun myöntävät.
vai olletteko eri mieltä?
Aivan loppu. Vanhat kesti alle 30tkm, todennäköisesti siksi koska oli uudet etulaakerit
jätetty vaihdon jälkeen turhan löysälle. Puslat hakkaantunut paskaks.
Vaihdoin itse tukivarret kun ei tuo minun kanttishuolto oikein ottanut kantaa kun kyselin
Takuusta. Vaikka niin sanottu takuuvuosi olikin täynnä,
Mutta autoon ollut jatkuvasti pajalla huollossa ja vikaa ei oltu huomattu missään vaiheessa että olisi mennyt takuuna.
Kävin juuri öljynvaihdossa ja laakerit kiristämässä ennen katsastusta,
ilmoitin huollossa vielä että tarkoitus mennä katsastamaan auto. Tämän olisi pitänyt myös herättää kiinnostusta autoa kohtaan. Varsinkin kun huomasivat kuinka löysällä laakerit olivat. Itse huomasin kun vaihdoin emännälle talvirenkaat autoon.
emäntä kun ei ole mikään autojen asiantuntija ja hän tällä ajaa. Oletan että jos
maksan huollosta ja itse työstä että autoni pidetään kunnossa.
Katsastusinssin lausunto oli että esim oikealla puolella kunto oli jo hengen vaarallinen.
Normaalisti olisi lävähtänyt ajokielto, mutta oli tuttu inssi kyseessä ja ilmoitti
Että äärimmäistä varovaisuutta noudatettava ja uudet osat vaihdettava mahdollisimman
Nopeasti. (3-vuotias tyttäreni ja elämäni valo matkustaa tämän auton takapenkillä turvaistuimessa)
Katsastusinssi ei uskonut kun hänelle sanottiin että ne on vaihdettu reilu vuosi sitten.
Mitä opimme tästä, eikö olisi hyvä jatkossa tarkistaa huoltojen yhteydessä takuunalaisten osien kunto.
Normi kuluttajan ei tästä kuulu huolehtia. Kuluttaja on maksanut tästä palvelusta.
Se kuuluu huolloille, nille jotka sen takuun myöntävät.
vai olletteko eri mieltä?
220.128 Black devil
jos hyvä tuttu on, ja kumkaan teistä välittää ihmishengistä, niin jokin tässä mättää:
Katsastusinssin lausunto oli että esim oikealla puolella kunto oli jo hengen vaarallinen.
Normaalisti olisi lävähtänyt ajokielto, mutta oli tuttu inssi kyseessä ja ilmoitti
Että äärimmäistä varovaisuutta noudatettava ja uudet osat vaihdettava mahdollisimman
Nopeasti. (3-vuotias tyttäreni ja elämäni valo matkustaa tämän auton takapenkillä turvaistuimessa)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katsastusinssin lausunto oli että esim oikealla puolella kunto oli jo hengen vaarallinen.
Normaalisti olisi lävähtänyt ajokielto, mutta oli tuttu inssi kyseessä ja ilmoitti
Että äärimmäistä varovaisuutta noudatettava ja uudet osat vaihdettava mahdollisimman
Nopeasti. (3-vuotias tyttäreni ja elämäni valo matkustaa tämän auton takapenkillä turvaistuimessa)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
meinaatko, että remonttireiskaa kiinnostaa noiden vanhojen rieskojen kulutusosat senjälkeeen kun se on sinne asennettu??kryptonite kirjoitti:Eilen tuli tunkattua ja vaihdettua uudet lemförderin alatukivarret molemmin puolin.
Aivan loppu. Vanhat kesti alle 30tkm, todennäköisesti siksi koska oli uudet etulaakerit
jätetty vaihdon jälkeen turhan löysälle. Puslat hakkaantunut paskaks.
Vaihdoin itse tukivarret kun ei tuo minun kanttishuolto oikein ottanut kantaa kun kyselin
Takuusta. Vaikka niin sanottu takuuvuosi olikin täynnä,
Mutta autoon ollut jatkuvasti pajalla huollossa ja vikaa ei oltu huomattu missään vaiheessa että olisi mennyt takuuna.
Kävin juuri öljynvaihdossa ja laakerit kiristämässä ennen katsastusta,
ilmoitin huollossa vielä että tarkoitus mennä katsastamaan auto. Tämän olisi pitänyt myös herättää kiinnostusta autoa kohtaan. Varsinkin kun huomasivat kuinka löysällä laakerit olivat. Itse huomasin kun vaihdoin emännälle talvirenkaat autoon.
emäntä kun ei ole mikään autojen asiantuntija ja hän tällä ajaa. Oletan että jos
maksan huollosta ja itse työstä että autoni pidetään kunnossa.
Katsastusinssin lausunto oli että esim oikealla puolella kunto oli jo hengen vaarallinen.
Normaalisti olisi lävähtänyt ajokielto, mutta oli tuttu inssi kyseessä ja ilmoitti
Että äärimmäistä varovaisuutta noudatettava ja uudet osat vaihdettava mahdollisimman
Nopeasti. (3-vuotias tyttäreni ja elämäni valo matkustaa tämän auton takapenkillä turvaistuimessa)
Katsastusinssi ei uskonut kun hänelle sanottiin että ne on vaihdettu reilu vuosi sitten.
Mitä opimme tästä, eikö olisi hyvä jatkossa tarkistaa huoltojen yhteydessä takuunalaisten osien kunto.
Normi kuluttajan ei tästä kuulu huolehtia. Kuluttaja on maksanut tästä palvelusta.
Se kuuluu huolloille, nille jotka sen takuun myöntävät.
vai olletteko eri mieltä?
En ehkä saanut kiinni ajatuksestasi, mutta huollossa tehdään sovitut / tietyt toimenpiteet riippumatta siitä mitä kulutusosia autoon on aiemmin vaihdettu ja missä.kryptonite kirjoitti:Mitä opimme tästä, eikö olisi hyvä jatkossa tarkistaa huoltojen yhteydessä takuunalaisten osien kunto.
Normi kuluttajan ei tästä kuulu huolehtia. Kuluttaja on maksanut tästä palvelusta.
Se kuuluu huolloille, nille jotka sen takuun myöntävät.
Mitään takuuaikaista erityistarkastusta ei huoltoon kuulu, eikä niitä kukaan muista mitä mihinkin autoon on vaihdettu ellei kyseessä ole jokin hyvin erikoinen tapaus.
Jos huoltoon kuuluu alustan välysten tarkastus tai siitä erikseen sovitaan niin silloin se tehdään, muuten ei.
Nykyään huoltovälit ovat tosi pitkiä. Usein käy niin että on tehty isompi huolto ja seuraavaan huoltoon tullessa asiakas varaa vain moottoriöljyn ja suodattimen vaihdon jolloin mm. alustan osat jäävät tietysti kokonaan vaille huomiota.
Jos kilometrejä tulee nopeasti ei katsastustakaan satu tälle ajalle, eli saatetaan ajaa yli 50000 km huollon osalta vain vaihtaen kertaalleen öljyt ...
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Niin hengenvaarallinen. Sanoi että varovasti kannattaa ajaa kotiin.
Huoltoihin oli 3 viikon jonot joten vaihdoin osat itse. Koska auto tarvittiin ajoon.
Jos huolloilla ei ole mitään vastuuta, niin täytyy
Huollon antaa olla. Olen sinne yhden auton hinnan kantanut
Jos ei kiinnosta vittuakaan, niin aina löytyy toinen jolle
Raha kelpaa.
Yleensä vien auton huoltoon niin oletan
Että ammattitaitoinen kaveri katsoo auton läpi vaikka
Tilaakin tietyn huollon. Ihan vaan silläkin että se on bisnestä
Ja saadaan lisää hommia kun vikaa löytyy.
Juu olen huomannut että jokaisen ihmisen
On ruvettava olemaan automekaanikko
Ja tuntea auto perusteellisesti että voi sanoa
Mitä tulee korjata tai itseasiassa korjaa suoraan itse.
Vittuako sitä rahaa kellekkään kantaa jos tuntee ja tietää autonsa
Kuin omat taskut.
Lisäksi suosittelen lopettamaan mainostamasta takuusta,
Koska ette takuuna tarkasta osien kuntoa.
Aivan sama kuin minun alalla kun lähetätte puhelimen
Huoltoon, niin laitan aina tarkistusmaksun mutta korjauksen
Teen takuuna jos laitteessa on takuunalainen vika..
Huoltoihin oli 3 viikon jonot joten vaihdoin osat itse. Koska auto tarvittiin ajoon.
Jos huolloilla ei ole mitään vastuuta, niin täytyy
Huollon antaa olla. Olen sinne yhden auton hinnan kantanut
Jos ei kiinnosta vittuakaan, niin aina löytyy toinen jolle
Raha kelpaa.
Yleensä vien auton huoltoon niin oletan
Että ammattitaitoinen kaveri katsoo auton läpi vaikka
Tilaakin tietyn huollon. Ihan vaan silläkin että se on bisnestä
Ja saadaan lisää hommia kun vikaa löytyy.
Juu olen huomannut että jokaisen ihmisen
On ruvettava olemaan automekaanikko
Ja tuntea auto perusteellisesti että voi sanoa
Mitä tulee korjata tai itseasiassa korjaa suoraan itse.
Vittuako sitä rahaa kellekkään kantaa jos tuntee ja tietää autonsa
Kuin omat taskut.
Lisäksi suosittelen lopettamaan mainostamasta takuusta,
Koska ette takuuna tarkasta osien kuntoa.
Aivan sama kuin minun alalla kun lähetätte puhelimen
Huoltoon, niin laitan aina tarkistusmaksun mutta korjauksen
Teen takuuna jos laitteessa on takuunalainen vika..
220.128 Black devil
Mainitsemastani moottoriöljyn ja suodattimen vaihdosta vielä sen verran että sen vuoksi ei laiteta autoa edes nosturille ellei muuta tehdä.Yleensä vien auton huoltoon niin oletan
Että ammattitaitoinen kaveri katsoo auton läpi vaikka
Tilaakin tietyn huollon.
No, se ei tässä tapauksessa ole merkityksellistä koska on tehty muutakin.
Sinun autosi kohdalla on kyllä outoa se, että etulaakerien välysten säätämisen yhteydessä ei tukivarsien välystä ole huomattu tai siitä ei ole kerrottu.
Ilmeisesti ei vaan ole väännelty renkaasta.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Aiheeseen hyvin löyhästi liittyen; itse tykkään omasta työstäni myös siksi kun meillä ei ole korjaamolla hirveää kiirettä yksittäisten huoltojen tai korjausten kanssa.
Työt toki tehdään ripeästi, mutta kukaan ei ole hoputtamassa että seuraava homma on odottamassa eli ehtii hieman katsella muitakin juttuja samalla kun auton kimpussa ollaan.
Jos teen pelkkää öljynvaihtoa yleensä ainakin seuraavat asiat tulee samalla katsottua, vaikka auto ei nosturilla olisikaan:
- Moniurahihnan kunto
- Konetilan mahdolliset öljy- ja nestevuodot
- Pakkasnesteen määrä ja pakkaskestävyys
- Lasinpesunesteen määrä ---> kysytään täytetäänkö säiliö
- Sisätilan puhallus ---> raitisilmasuodatin ?
- Jos auto herjaa palaneesta polttimosta ---> saako vaihtaa ?
jne...
Työt toki tehdään ripeästi, mutta kukaan ei ole hoputtamassa että seuraava homma on odottamassa eli ehtii hieman katsella muitakin juttuja samalla kun auton kimpussa ollaan.
Jos teen pelkkää öljynvaihtoa yleensä ainakin seuraavat asiat tulee samalla katsottua, vaikka auto ei nosturilla olisikaan:
- Moniurahihnan kunto
- Konetilan mahdolliset öljy- ja nestevuodot
- Pakkasnesteen määrä ja pakkaskestävyys
- Lasinpesunesteen määrä ---> kysytään täytetäänkö säiliö
- Sisätilan puhallus ---> raitisilmasuodatin ?
- Jos auto herjaa palaneesta polttimosta ---> saako vaihtaa ?
jne...
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Esim. meillä vuosikapasiteetti läpimenevistä autoista on jonkin matkaa toisella tuhannella, niin väistämättä joskus ei kerkeä koko autoa nostella ja kierrellä jonkun sovitun pikkuhomman yhteydessä. Vaikka lisähomman persolla ja ennenkaikkea turvallisuuden takia autot pyritään muutenkin arvioimaan pikaisesti jokaisessa kohtaamisessa. Toisinaan taas tuntuu että siitä se itku vasta tuleekin kun ehtii asiakkaan autosta muita kuin sovittuja vikoja lupaa kysymättä sen yhden minuutin!
Harmin paikka kun eteläisessä suomessa kaikki ikävät kokemukset mersujen kanssa kaatuu yhden autoilijan niskaan sama mitä yrittää, harmittaahan tuo jo sivustakin
Harmin paikka kun eteläisessä suomessa kaikki ikävät kokemukset mersujen kanssa kaatuu yhden autoilijan niskaan sama mitä yrittää, harmittaahan tuo jo sivustakin
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
En usko että olen ainoa. Uskon olevani vain eniten äänessä.
Enkä halua nyt ruveta ketään haukkumaan niin tämän vuoksi
En edes mainitse nimiä. Olisi vain nasta homma
Jos nämä otetaan avoimesti palautteena ja pyritään
Parantamaan huoltoprosessia.
Aina toki voi jatkaa samaan rataan ja uskotella
Että kaikki tehtiin niin kuin pitää..
Nyt ei onneksi sattunut mitään.
Itekkin otin opiksi että tarvii vähän
Useammin tyypätä tuota emännän
Autoa. Kun huolloista ei koskaan tiedä
Enkä halua nyt ruveta ketään haukkumaan niin tämän vuoksi
En edes mainitse nimiä. Olisi vain nasta homma
Jos nämä otetaan avoimesti palautteena ja pyritään
Parantamaan huoltoprosessia.
Aina toki voi jatkaa samaan rataan ja uskotella
Että kaikki tehtiin niin kuin pitää..
Nyt ei onneksi sattunut mitään.
Itekkin otin opiksi että tarvii vähän
Useammin tyypätä tuota emännän
Autoa. Kun huolloista ei koskaan tiedä
220.128 Black devil
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
On ihan se ja sama onko ne lemförderit, mersulta ostetut, vai vaikka motonetistä ostetujolle kirjoitti:mulla on tiedossa monta muutakin johon on laitettu lemförderit ja sitten takuuseen toiset. Tosin ne alkoi kolista jo niin aikasin että meni takuun piikkiin mutisematta.kryptonite kirjoitti:Lemförder
ei mitään vaikutusta siihen miten kestää
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ainakin lemförderin raidepäät ml:ssä. reaktiontangot w211:ssä ja muutamia muita yksittäisiä jotka eivät kestä. Melkein kaikki muut "harakirimerkit" kestää moitteetta! Eli se siitä alkuperäislaadusta. Kyllähän se mersukin ostaa tavaran justiin sieltä mistä halvimmilla valmistuskustannuksilla saa ja kestää enimmäkseen takuuajan yli
- Cool Hand Saku
- Rasvanäppi
- Viestit: 561
- Liittynyt: 19.3.2006 11:14
- Paikkakunta: Kausala
Jatkampa hieman tätä huoltojuttua asentajan näkökantita:
Noin 1000 autoa menee käsien ja silmien läpi vuodessa. Työkaverilla toinen mokoma.
Työlistassa lukee öv + suodatin, aikaa on minulle varattu just tuohon hommaan ja sitten seuraava. Ei vaan yksinkertaisesti voi tutkia mitään alustan välyksiä jos aikoo päivän hommat viedä läpi aikataulussa.
Jos halutaan muuta "kynsimistä" se pitää huoltoaikaa varattaessa kertoa.
Oma tarinansa olisi sitten autot (omistajat) joiden huoltohistoria on viimeiset 5 vuotta öv+suodatin ja kun jotain vikaa tulee ---->
TEILLÄHÄN SE ON AINA HUOLLETTU
--->ette sitten tuotakaan ole laittaneet (vaikkapa umpeen muurautunut ilmansuodatin) no juu, en ole en
ÖV+SUODATIN "huolloilla" menty 5 vuotta
Noin 1000 autoa menee käsien ja silmien läpi vuodessa. Työkaverilla toinen mokoma.
Työlistassa lukee öv + suodatin, aikaa on minulle varattu just tuohon hommaan ja sitten seuraava. Ei vaan yksinkertaisesti voi tutkia mitään alustan välyksiä jos aikoo päivän hommat viedä läpi aikataulussa.
Jos halutaan muuta "kynsimistä" se pitää huoltoaikaa varattaessa kertoa.
Oma tarinansa olisi sitten autot (omistajat) joiden huoltohistoria on viimeiset 5 vuotta öv+suodatin ja kun jotain vikaa tulee ---->
TEILLÄHÄN SE ON AINA HUOLLETTU
--->ette sitten tuotakaan ole laittaneet (vaikkapa umpeen muurautunut ilmansuodatin) no juu, en ole en
ÖV+SUODATIN "huolloilla" menty 5 vuotta
Tuohon kyllä pitää mainita, että yllätyin joskus puhelinhuollon omatoimisuudesta, joskun muinoin vein N95:n takuuhuoltoon rätisevän kaiuttimen vuoksi.kryptonite kirjoitti:
Aivan sama kuin minun alalla kun lähetätte puhelimen
Huoltoon, niin laitan aina tarkistusmaksun mutta korjauksen
Teen takuuna jos laitteessa on takuunalainen vika..
Huollosta hakiessa puhelimesta oli uusittu:
- Rätisevä kaiutin (asia jonka vuoksi vein huoltoon)
- Väljät liukukiskot
- Päivitetty viimeisimpään ohjelmaversioon
Ihan kuin uuden puhelimen olisi saanut takaisin
Esimerkillistä toimintaa, ei kyllä harmittanut yhtään poistua tyytyväisenä asiakkaana.
200 CDI klassikko varusteilla
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Kertauksena vielä.
Auto oli nosturilla. autosta öljyhuollon lisäksi kiristettiin etupyörän laakerit. jos olisi ollut mienkiintoa niin vika olisi huomattu heti että alatukivarret on paskana.
Kyseiset alatukivarret oli vaihdettu kyseisssä huollossa vähän reilu vuosi sitten. Kuten kaikki muutkin alustan osat kyseistä autosta. Koko alusta uusittiin. Osa osista oli itse hankkimia saksasta, mutta nämä alatukivarret olivat Kl-varaosasta hankitut kyseisen firman kautta, joka ne alle laittoi.
yritän tässä ajaa nyt vain sitä. Että ei jokainen autoilija tiedä autoistä välttämättä yhtään mitään. Hyvä kun osaavat niitä ajaa. Saati sitten ilmoittaa huoltojen yhteydessä että tarkista se ja se osa.
Mitä hemmettiä.. Ehkä se on veho ainoa vaihtoehto, koska niissä kuuluu huoltoihin tietyt tarkastukset, teki ne niitä sit tai ei, mutta kuuluvat siihen.
Ehkä täytyy käyttää siellä jatkossa jos itse ei jaksa tai pysty sitä huoltoa koti pihassa tekemään.
Minun mielestä jos ihmisten turvallisuus ei kiinnosta tippaakaan, niin kannattaa vaihtaa alaa.
Yksi syy miksi minä en opiskellut lääketiedettä.
Auto oli nosturilla. autosta öljyhuollon lisäksi kiristettiin etupyörän laakerit. jos olisi ollut mienkiintoa niin vika olisi huomattu heti että alatukivarret on paskana.
Kyseiset alatukivarret oli vaihdettu kyseisssä huollossa vähän reilu vuosi sitten. Kuten kaikki muutkin alustan osat kyseistä autosta. Koko alusta uusittiin. Osa osista oli itse hankkimia saksasta, mutta nämä alatukivarret olivat Kl-varaosasta hankitut kyseisen firman kautta, joka ne alle laittoi.
yritän tässä ajaa nyt vain sitä. Että ei jokainen autoilija tiedä autoistä välttämättä yhtään mitään. Hyvä kun osaavat niitä ajaa. Saati sitten ilmoittaa huoltojen yhteydessä että tarkista se ja se osa.
Mitä hemmettiä.. Ehkä se on veho ainoa vaihtoehto, koska niissä kuuluu huoltoihin tietyt tarkastukset, teki ne niitä sit tai ei, mutta kuuluvat siihen.
Ehkä täytyy käyttää siellä jatkossa jos itse ei jaksa tai pysty sitä huoltoa koti pihassa tekemään.
Minun mielestä jos ihmisten turvallisuus ei kiinnosta tippaakaan, niin kannattaa vaihtaa alaa.
Yksi syy miksi minä en opiskellut lääketiedettä.
220.128 Black devil
Useimmat autonomistajat eivät ymmärrä autoista mitään, hyvä että autoilusta. Ei niiden vastuulle voi mitään jättää.
Sehän voisi olla sen ammattitaitoisen huoltoliikkeen hyvää palvelua, että kerrottaisiin asiakkaille, että joskus voisi varata vaikka sen 15 minuuttia ekstraa (ja x €) siihen, että autosta katsottaisiin hieman muutakin kuin ne öljyt - auto pysyy kunnossa, säilyttää arvonsa, on turvallisempi jne. mitä verukkeita siihen nyt tarjoaakaan houkuttimeksi. Toki tämäkään vielä riitä kannustimeksi monille autonomistajille, varsinkaan kun sitä ei ilmaiseksi tehdä. Tietty VOISIHAN sitä tarjota ilmaista tarkistusta siinä toivossa, että joku niistä tarkistuttajista toisi autonsa sitten tarkistuksen tekijälle huoltoon.
Sehän voisi olla sen ammattitaitoisen huoltoliikkeen hyvää palvelua, että kerrottaisiin asiakkaille, että joskus voisi varata vaikka sen 15 minuuttia ekstraa (ja x €) siihen, että autosta katsottaisiin hieman muutakin kuin ne öljyt - auto pysyy kunnossa, säilyttää arvonsa, on turvallisempi jne. mitä verukkeita siihen nyt tarjoaakaan houkuttimeksi. Toki tämäkään vielä riitä kannustimeksi monille autonomistajille, varsinkaan kun sitä ei ilmaiseksi tehdä. Tietty VOISIHAN sitä tarjota ilmaista tarkistusta siinä toivossa, että joku niistä tarkistuttajista toisi autonsa sitten tarkistuksen tekijälle huoltoon.
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Olen tästä asiasta mm. dealerin kanssa puhunut ja hänen mielipide on että asiakaskunta on ääripäissään kahtia jakautunut; Toinen puoli tykkää ja oikein odottaa sitä että autoa huollettaessa sitä ravistellaan sieltä ja kokeillaan täältä ja sitten laitellaan mahdollisuuksien mukaan sitä jopa saman tien kuntoon. Itse kuulun tähän ryhmään jos lompakossa sattuu olemaan rahaa sinä päivänä
Sitten on se toinen ryhmä joka oikein suuttuu siitä jos mainitaan löytyneitä vikoja. "Se on kuule juuri katsastettu enkä minä sitä paitsi tilannut tuollaista tarkistustyötä!"
Lukemani perusteella Kryptonite kuuluu ihmisryhmään joka halutessaan muuttuu tosi hankalaksi Päättele siitä viitsiikö hovimekaanikkosi harrastaa ylimääräistä asiakaspalvelua sinun kohdalla?
Sitten on se toinen ryhmä joka oikein suuttuu siitä jos mainitaan löytyneitä vikoja. "Se on kuule juuri katsastettu enkä minä sitä paitsi tilannut tuollaista tarkistustyötä!"
Lukemani perusteella Kryptonite kuuluu ihmisryhmään joka halutessaan muuttuu tosi hankalaksi Päättele siitä viitsiikö hovimekaanikkosi harrastaa ylimääräistä asiakaspalvelua sinun kohdalla?
® Mesen linttaklubi
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Vai niin, minäkö hankala?
Noh et tunne minua, tule viikonloppuna niin otetaan muuttama ja keskustellaan. Sit saat kertoa mitä minä olen.
Omin sanoin olen mies, Joka vaatii rahoilleen vastinetta.
En todellakaan halua maksaa tyhjästä tai huonosta palvelusta.
Vaikka homma ei olekkaan kiinni kolikoista, mutta lähinnä periaatteesta.
Haluatteko kuulla lisää.. Huippuhuollosta.
Olipa kerran tapaus kun vaihtoivat vesipumpun, niin oli korkeapainepumpun polttoaineputket asennettu huonosti ja hankautuivat moniurahihnaa vasten puhki.
noh soitin huoltoon, niin delekoivat minulle osien vaihdon. Autolla kun ei voinut ajaa. ei käynnistynyt!
Hain osat vehosta ja vaihdoin osat. sain osista kyllä rahat takaisin, mutta työtäni ei hyvitetty mitenkään.
Eikö olekkin hienoa?
Minulle tulee olo että minua kusetetaan ja perheeni turvallisuutta läminlyödään, joten periaatteesta en voi kyseisen huollon palveluita enään käyttää vaikka olisi kuinka hinta kohdallansa verrattuna muihin pääkaupunkiseudulla.
Jos tämä tekee minusta kusipään, niin olkoon sitten näin.
Noh et tunne minua, tule viikonloppuna niin otetaan muuttama ja keskustellaan. Sit saat kertoa mitä minä olen.
Omin sanoin olen mies, Joka vaatii rahoilleen vastinetta.
En todellakaan halua maksaa tyhjästä tai huonosta palvelusta.
Vaikka homma ei olekkaan kiinni kolikoista, mutta lähinnä periaatteesta.
Haluatteko kuulla lisää.. Huippuhuollosta.
Olipa kerran tapaus kun vaihtoivat vesipumpun, niin oli korkeapainepumpun polttoaineputket asennettu huonosti ja hankautuivat moniurahihnaa vasten puhki.
noh soitin huoltoon, niin delekoivat minulle osien vaihdon. Autolla kun ei voinut ajaa. ei käynnistynyt!
Hain osat vehosta ja vaihdoin osat. sain osista kyllä rahat takaisin, mutta työtäni ei hyvitetty mitenkään.
Eikö olekkin hienoa?
Minulle tulee olo että minua kusetetaan ja perheeni turvallisuutta läminlyödään, joten periaatteesta en voi kyseisen huollon palveluita enään käyttää vaikka olisi kuinka hinta kohdallansa verrattuna muihin pääkaupunkiseudulla.
Jos tämä tekee minusta kusipään, niin olkoon sitten näin.
220.128 Black devil