207D lämppärin moottorin vaihto
207D lämppärin moottorin vaihto
Pitääkö suolistaa koelauta ennen kuin pääsee moottorin vaihtoon?Pääsiskö mistään edes liukastetta suhauttamaan ensiavuksi kun kone huutaa hoosiannaa ettei hermo kestä.
Minen ainakaan keksi mitään reittiä päästä laakereille käsiksi kaikkea purkamatta
Ihtellä ei ole ollut tarvista aukaista enempää kuin mitä tuolla yläpellin irroitin: viewtopic.php?p=373452#373452
Vaan olikohan se Mese300 vai eero1989 joka sen lämppärinmoottorin joskus vaihteli
Ihtellä ei ole ollut tarvista aukaista enempää kuin mitä tuolla yläpellin irroitin: viewtopic.php?p=373452#373452
Vaan olikohan se Mese300 vai eero1989 joka sen lämppärinmoottorin joskus vaihteli
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Niin ja 207:aan ei liene kovin paksu opus.Mites Veho ohjekirjan osalta, henkilöautoihin on vissiin ollut ihan järkihintaisia?
Virta-avaimen asennot, puhaltimen katkaisijasta kumpi on hitaampi "I" vai "II" ja viiksen päästä kumpaan suuntaan pitää kääntää että pyyhkijät alkaa raapimaan lasia. Ei kai siinä muuta ole ?
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Ja sama homma pätee myös näihin kaappi mersuihin Eli purattaa koko kojelaudan pois kuin myös ratinkin johon pitää tehdäkin oma ulosvetäjänsä jollei ole koskaan rattia käytetty irti Ekaa kertaa kun tuon homman tekee pihassa vähän miettien niin saa huoletta varata koko päivän aikaa mutta itse kun tuon homman tein kolme kertaa silloin aikanaan niin viimeisellä kerralla taisi mennä enää aikaa koko ruljanssiin tunnin verran
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Muistaakseni siinä ei mitään kovin vaikeita niksejä ollut mutta takaisin päin laitossa ne lämpöputket oli muistaakseni aika pirulliset saada takaisin paikoilleen Tosin siitä on aikaa kun itse viimeksi olen tuollaisen kojelaudan purkannut niin ei voi enää kaikkia niksejä muistaa ulkomuistista Ja tottakai siitä joutuu sen vesiventtiilin vaijerin irroittamaan sekä lämppärin letkut ottamaan irti kun pitää saada se lämppärin kenno ja puhallin paketti irti autosta että sen puhaltimen moottorin saa vaihdettua Ja lopuksi vinkki,Älä osta sitä halvinta tarvikemallin moottoria sinne,sen saat vaihtaa jo seuraavana suvena uudestaan sinne Nimimerkillä 3kertaa itse purkannut kojelaudan auki noiden halvimpien osien takia
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Itse taas muistelisin ettei niitä nuppeja tarvitse irroittaa kun ottaa sen kehyksen vain niiden alta irti Nupit pitää muistaakseni olla aivan keskiasennossa jolloin voi sen kehyksen varovasti kammeta ulospäin ja sen jälkeen vetäistä ne irti toisistaan Tai voisihan tästä aiheesta tempaista ihan kuvallisen projektikertomuksenkin kun vaan olisi itellä se kaappi mitä ropata Kuka halukas tuo autonsa pihamaalle niin tehdään kuvallinen seportaasi asiasta
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Millon tuon kaappini lämppäriremppaprojekti kuvaukseen Pikkasen pitkä matka.Paljonko kaappi on korkea?Aikoinaan ahdettiin kaverin transetti talliini mutta renkaat piti tyhjentää melkein kokonaan että saatiin sisälle.Jos saisin vaan kaapin survottua talliin sisälle niin kuvakertomusta varmaan alkas tulemaan.
Tuohon mun hallin sisälle mahtuisi kaappikin sisälle heittämällä,korkeutta löytyy ovistakin jo se 3,5metriä ja hallin sisäkorkeus lämpöisellä puolella 4,2m Välimatkahan tuossa taitaa olla ainoa hidaste operaatiolle
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Googleta mikrob.ru niin sieltäpä löytyy itän kaappimiehet.Näkyy olevan kaikki merkit edustettuna.Katselin vaan 207-410D sivustoja ja sieltä löytyi photoreports jossa sergeit laittaneet hyvät kertomukset.Mielenkiintoiset sivustot ,pitää ruveta tutkimaan poikien huimia tarinoita :happy:PS.Käännökset vaatii melkoisesti mielikuvitusta
Nappasin varaosaraadosta kuvan (207D):
Moottori ja potkuri puuttuu, tulevat tohon vieressä olevaan "telineeseen", teline tulee taas tonne kennopaketin ja "tulipellin" väliin omaan koloonsa.
Kojelauta näytti olleen kiinni reunoista ja keskeltä tohon palkkiin.
Toivottavasti auttaa edes hieman.
Moottori ja potkuri puuttuu, tulevat tohon vieressä olevaan "telineeseen", teline tulee taas tonne kennopaketin ja "tulipellin" väliin omaan koloonsa.
Kojelauta näytti olleen kiinni reunoista ja keskeltä tohon palkkiin.
Toivottavasti auttaa edes hieman.
MB 817 rojekti
Peugeot 505 GTD Turbo
+ erinäisiä raatoja
Peugeot 505 GTD Turbo
+ erinäisiä raatoja
Tänään katsoin/vaihdoin säätimen popat-samamat kuin kerroit Myt joulun viettohon ja uutta vuotta ottamaan kun taas tulevina pyhinä taas "töissä" tai ainakiin paikassa läsnä"työpäikka"mese300 kirjoitti:Itse taas muistelisin ettei niitä nuppeja tarvitse irroittaa kun ottaa sen kehyksen vain niiden alta irti Nupit pitää muistaakseni olla aivan keskiasennossa jolloin voi sen kehyksen varovasti kammeta ulospäin ja sen jälkeen vetäistä ne irti toisistaan Tai voisihan tästä aiheesta tempaista ihan kuvallisen projektikertomuksenkin kun vaan olisi itellä se kaappi mitä ropata Kuka halukas tuo autonsa pihamaalle niin tehdään kuvallinen seportaasi asiasta