Roiston Cinquecento – Polttoainepula osa 2
Tökkäsin sen siihen, että ei unohdu niin heleposti johto paikoilleen.dealer kirjoitti:Joku laittanut lämppärin pistokkeen näkösälle paikalle.
Tieten, jos esim. kesällä jaksaisi hiplata, niin voisihan sen suhauttaa puskurin väriseksi. Kiitos Sergey ideasta – voi olla, että sumeilematta plagioin sitä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Taitaa ennemmin tavallisella tallaajalla unohtua aamulla housut jalasta, kuin Roistolla pistoke paikoilleenHarju kirjoitti:Korjaisin pari virhettä edellisestä kirjoituksestaRoisto kirjoitti:Tökkäsin sen siihen, että repiää varmasti puoli puskuria kun unohtuu johto paikoilleen.dealer kirjoitti:Joku laittanut lämppärin pistokkeen näkösälle paikalle.
Melekonen pirssi. Etenkin ilma-alusta (ja tietenni kasikone) ihmetyttävät tavallista tallaajaa. Saundit saa polovet tutisemaan.
Kerran on tullut täysilma-alustaista ajeltua ennen. Tehoja siinä vehkeessä oli 400 pintaan, kilometrejä 1,4 miljoonaa, litroja 12 ja valmistusmaa Ruotsi. Tuntu erilaiselta.
Kerran on tullut täysilma-alustaista ajeltua ennen. Tehoja siinä vehkeessä oli 400 pintaan, kilometrejä 1,4 miljoonaa, litroja 12 ja valmistusmaa Ruotsi. Tuntu erilaiselta.
Pikkunen Seatti
ex 300D -90
ex 190D 2.5 -92 Avantgarde
ex 300D -90
ex 190D 2.5 -92 Avantgarde
Moro,
Pari tuntia taas puuhasteltu. Vaihdoin ne pari kulunutta sisustan osaa, eli B-pilarin verhoilun ja kuskin oviaukon kangastiivisteen. Mitään ihmeempää tuossa ei ollut, kun ohjeiden mukaan teki.
Samalla löytyi istuimen alta 4 euroa rahaa sekä kaikkea mujua. Pitänee jossain vaiheessa käyttää imuria autotallissa.
t.
Risto
Pari tuntia taas puuhasteltu. Vaihdoin ne pari kulunutta sisustan osaa, eli B-pilarin verhoilun ja kuskin oviaukon kangastiivisteen. Mitään ihmeempää tuossa ei ollut, kun ohjeiden mukaan teki.
Samalla löytyi istuimen alta 4 euroa rahaa sekä kaikkea mujua. Pitänee jossain vaiheessa käyttää imuria autotallissa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Terve,
Kyllästyin sohvalla makoiluun,ja piipahdin tuossa pihalla värkkäämässä. Moottorista on kuulunut semmoista rahinaa ja rallatusta, joten ajattelin varmistaa, tuleeko ääni apulaitteista vai jostain muualta.
Hihna siis irti. Tuossa ei tarvi purkaa niin paljon tavaraa pois kuin M104:ssa. Riittää, kun vääntää jousikuormitteista kiristintä jousta vasten, jonka jälkeen saa hihnan irti. Vähän aikaa kuitenkin meni, että sai 17 mm hylsyn ja varren taiteiltua kiristimessä olevaan kuusiokantaan. V6:ssa menisi heittämällä. Pienen ähellyksen jälkeen hihna oli kuitenkin käsissä.
Laturi oli jämäkän tuntuinen, eikä sitä pyöritellessä kuulunut mitään ihmeempää. Vesipumpussa oli hitusen aksiaalista välystä, ei kuitenkaan paljon. Suurin välys oli kiristimen pyörässä vaikka se on ilmeisesti vasta vaihdettu. Sitten moottori käyntiin – mittari tarjoili odotettavasti punaista akun kuvaa ja kehotti piipahtamaan pajalle.
Taitaisi tuohonkin olla ketjun vaihto aiheellista. Aika karkean kuuloinen ääni lähtee ilman hihnaa käydessä. Pitää piruuttaan kysellä muutamalta pajalta, paljonko vaihto maksaisi – varmaan kannattaa istualtaan soittaa. Tieten voisi kysäistä antti124:ltä, voisiko se vuokrata vehkeitään. Ohjainpyöräsysteemi oli asiallisen näköinen mutta se niittain vähän jätti mieleen kysymysmerkkiä. Oisi ollut mukava nähdä, millaisen jäljen tekee.
Jos tuon itse tekisi, niin samalla voisi tiivistää uudelleen ventiilikoppien huohotinkannet. Vähän on öljynsekaista möhnää venttiilikopissa.
t.
Risto
Kyllästyin sohvalla makoiluun,ja piipahdin tuossa pihalla värkkäämässä. Moottorista on kuulunut semmoista rahinaa ja rallatusta, joten ajattelin varmistaa, tuleeko ääni apulaitteista vai jostain muualta.
Hihna siis irti. Tuossa ei tarvi purkaa niin paljon tavaraa pois kuin M104:ssa. Riittää, kun vääntää jousikuormitteista kiristintä jousta vasten, jonka jälkeen saa hihnan irti. Vähän aikaa kuitenkin meni, että sai 17 mm hylsyn ja varren taiteiltua kiristimessä olevaan kuusiokantaan. V6:ssa menisi heittämällä. Pienen ähellyksen jälkeen hihna oli kuitenkin käsissä.
Laturi oli jämäkän tuntuinen, eikä sitä pyöritellessä kuulunut mitään ihmeempää. Vesipumpussa oli hitusen aksiaalista välystä, ei kuitenkaan paljon. Suurin välys oli kiristimen pyörässä vaikka se on ilmeisesti vasta vaihdettu. Sitten moottori käyntiin – mittari tarjoili odotettavasti punaista akun kuvaa ja kehotti piipahtamaan pajalle.
Taitaisi tuohonkin olla ketjun vaihto aiheellista. Aika karkean kuuloinen ääni lähtee ilman hihnaa käydessä. Pitää piruuttaan kysellä muutamalta pajalta, paljonko vaihto maksaisi – varmaan kannattaa istualtaan soittaa. Tieten voisi kysäistä antti124:ltä, voisiko se vuokrata vehkeitään. Ohjainpyöräsysteemi oli asiallisen näköinen mutta se niittain vähän jätti mieleen kysymysmerkkiä. Oisi ollut mukava nähdä, millaisen jäljen tekee.
Jos tuon itse tekisi, niin samalla voisi tiivistää uudelleen ventiilikoppien huohotinkannet. Vähän on öljynsekaista möhnää venttiilikopissa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Moro,
Näköjään meleko edullisesti saisi ketjunniittaustyökalut:
http://www.ebay.de/itm/251292547155
Tekisiköhän noilla mitään? Jännä, että M113:n ohjeissa niittauspalat on 103-alkuisella numerolla (1-riviselle), kun M104:n ohjeissa on 112-alkuiset numerot. Tuossa pakissa oisi nuo 112 589 09 63 00 -palat.
EDIT:
WIS:n työkuvissa on kyllä nuo 112-alkuiset palat (D5 ja F1), joten ilmeisesti passaisi.
t.
Risto
Näköjään meleko edullisesti saisi ketjunniittaustyökalut:
http://www.ebay.de/itm/251292547155
Tekisiköhän noilla mitään? Jännä, että M113:n ohjeissa niittauspalat on 103-alkuisella numerolla (1-riviselle), kun M104:n ohjeissa on 112-alkuiset numerot. Tuossa pakissa oisi nuo 112 589 09 63 00 -palat.
EDIT:
WIS:n työkuvissa on kyllä nuo 112-alkuiset palat (D5 ja F1), joten ilmeisesti passaisi.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Paljonko jäi hinnaksi tuolle verhoilunpalalle?Roisto kirjoitti:Moro,
Pari tuntia taas puuhasteltu. Vaihdoin ne pari kulunutta sisustan osaa, eli B-pilarin verhoilun ja kuskin oviaukon kangastiivisteen. Mitään ihmeempää tuossa ei ollut, kun ohjeiden mukaan teki.
Samalla löytyi istuimen alta 4 euroa rahaa sekä kaikkea mujua. Pitänee jossain vaiheessa käyttää imuria autotallissa.
t.
Risto
Tjoo, missä kaikki halvat autot on?
Terve,
Kun jouten olo alkoi tympiä, niin värkkäsin sisätilan lämmittimen johdon paikoilleen. Vähemmälläkin purkamisella oisi päässyt mutta pikkuakun alla oli niimbal törkyä, että ajattelin putsata sen samalla. Jotenkin älytön systeemi tuossa – sadevesi ja kaikki sen mukana tuleva tavara valuu tuonne akun ja toisella puolella sähköboksin alle. Sielläkin oli jonkin verran tauhkaa mutta sen putsaaminen lienee hankalampi homma.
Yäk
Suihkautin tuonne kuivumisen jälkeen vähän kotelosuojaa (kuvan oton jälkeen).
Tässä näkyy myös lämppärin johto. Pistin läpiviennin ympärille pikkuisen butyylimassaa.
Samalla totesin, että tässäkin on M112/3:n normivuodot. Venttiilikoppien päällä olevien huohotinkopat eivät ole enää tiiviisti paikoillaan. Silikonit pitäisi vaihtaa.
Kuskin puolella ei ole ihan niin paljon töhnää.
Melko paljon tilaa tuolla moottorin takana on (verrattuna edelliseen M104:ään).
Käytin myös takarenkaan pois, kun aiempana spekuloitiin sitä kolahtelua. Jonkin verran etulimppu elää (jäljet rungossa). En ole katsonut toiselle puolelle, miltä se näyttää. En myöskään muistanut tuota millään väännellä, vaikka olin yhden tangon nimen omaan sitä varten selkäni taakse hakenut. Silmät pitäisi olla selässäkin. Mitään murtumia ei kuitenkaan näkynyt.
Takalimppu ei hirveitä jälkiä ole jättänyt. Vätän oli alapuoli etureunastaan alkanut mureta.
Samalla bongasin pari paikkaa, missä meinaa olla kukan alkuja. Pitänee jossain vaiheessa kokeilla napata kiinni. Pelätty takajarruputki oli hyvässä kunnossa.
t.
Risto
Kun jouten olo alkoi tympiä, niin värkkäsin sisätilan lämmittimen johdon paikoilleen. Vähemmälläkin purkamisella oisi päässyt mutta pikkuakun alla oli niimbal törkyä, että ajattelin putsata sen samalla. Jotenkin älytön systeemi tuossa – sadevesi ja kaikki sen mukana tuleva tavara valuu tuonne akun ja toisella puolella sähköboksin alle. Sielläkin oli jonkin verran tauhkaa mutta sen putsaaminen lienee hankalampi homma.
Yäk
Suihkautin tuonne kuivumisen jälkeen vähän kotelosuojaa (kuvan oton jälkeen).
Tässä näkyy myös lämppärin johto. Pistin läpiviennin ympärille pikkuisen butyylimassaa.
Samalla totesin, että tässäkin on M112/3:n normivuodot. Venttiilikoppien päällä olevien huohotinkopat eivät ole enää tiiviisti paikoillaan. Silikonit pitäisi vaihtaa.
Kuskin puolella ei ole ihan niin paljon töhnää.
Melko paljon tilaa tuolla moottorin takana on (verrattuna edelliseen M104:ään).
Käytin myös takarenkaan pois, kun aiempana spekuloitiin sitä kolahtelua. Jonkin verran etulimppu elää (jäljet rungossa). En ole katsonut toiselle puolelle, miltä se näyttää. En myöskään muistanut tuota millään väännellä, vaikka olin yhden tangon nimen omaan sitä varten selkäni taakse hakenut. Silmät pitäisi olla selässäkin. Mitään murtumia ei kuitenkaan näkynyt.
Takalimppu ei hirveitä jälkiä ole jättänyt. Vätän oli alapuoli etureunastaan alkanut mureta.
Samalla bongasin pari paikkaa, missä meinaa olla kukan alkuja. Pitänee jossain vaiheessa kokeilla napata kiinni. Pelätty takajarruputki oli hyvässä kunnossa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Hiano on meisseli.
Pitkän ajan mietin ketjun otsikkoa, kunnes tänään tuli top gear Suomen sivuilla joku juttu missä fiat cinsunsento (mikä nyt olikaan ) johon laitettu Lambon kone... Hetkinen, pientä googletusta, ja selvisihän se sanan tarkoitus. fünfhundert
Aiemmin jo aattelin että se on jostain Pirellin renkaan mallista tuon sanan keksiny.
Pitkän ajan mietin ketjun otsikkoa, kunnes tänään tuli top gear Suomen sivuilla joku juttu missä fiat cinsunsento (mikä nyt olikaan ) johon laitettu Lambon kone... Hetkinen, pientä googletusta, ja selvisihän se sanan tarkoitus. fünfhundert
Aiemmin jo aattelin että se on jostain Pirellin renkaan mallista tuon sanan keksiny.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jaha ja nyt ottaa Vensku oppikirjaa käteen. Latinalaisperäsiä kieliä pitää sen verran osata että lukemansa ymmärtää. Puhuminen, kielioppi, oikeinkirjoitus ja varsinkin yleensä mahdoton kuullunymmärtäminen on toisarvoista. Kyllä ne etelässäkin ymmärtää kun sanoo sanoja putkeen artikkeleitta ja taivuttamatta. Vastausta ei ehdi ymmärtää kuitenkaan.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Heh – en muista, mistä tuo nimi tuli mutta eipähän oo yhtä tylsän näköinen, kuin jos siinä lukisi vain esim. "E 500".
Tietävätkö bittinikkarit, näkisikö Starilla, kuinka paljon nokat tulee kampiakselin perässä? Siinähän on kuitenkin molemmille nokka-akseleille sekä kampuralle anturit.
t.
Risto
Tietävätkö bittinikkarit, näkisikö Starilla, kuinka paljon nokat tulee kampiakselin perässä? Siinähän on kuitenkin molemmille nokka-akseleille sekä kampuralle anturit.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Moro,
Vaihdoin lisäpitkiin Philipsin +100 H7:t. Ehken hienoista psykologista valojen paranemista oli havaittavissa. Ei kuitenkaan mitään tajuntaa laajentavaa vaikutusta.
Ketjun vaihtotarjouksia olen kysellyt parista paikasta. Toinen oisi max. 700 sisältäen työn, ketjun ja kopan tiivisteet. Toinen taisi olla 800 sisältäen lisäksi kiristimen. WIS:ssä ei sitä suositella vaihdettavaksi – toisaalta sen varaosanumero on vaihtunut pari kertaa. EPC ei kyllä sano, ettei vanhoja numeroita saisi enää asentaa.
Osat maksaisivat pari sataa (kiristimineen) ja työkalut suurin piirtein saman verran. Itselle jäisi siis 300-400. Toisaalta siinä varmaan palaisi meikäläisen työtahdilla viikonlopun verran aikaa.
t.
Risto
Vaihdoin lisäpitkiin Philipsin +100 H7:t. Ehken hienoista psykologista valojen paranemista oli havaittavissa. Ei kuitenkaan mitään tajuntaa laajentavaa vaikutusta.
Ketjun vaihtotarjouksia olen kysellyt parista paikasta. Toinen oisi max. 700 sisältäen työn, ketjun ja kopan tiivisteet. Toinen taisi olla 800 sisältäen lisäksi kiristimen. WIS:ssä ei sitä suositella vaihdettavaksi – toisaalta sen varaosanumero on vaihtunut pari kertaa. EPC ei kyllä sano, ettei vanhoja numeroita saisi enää asentaa.
Osat maksaisivat pari sataa (kiristimineen) ja työkalut suurin piirtein saman verran. Itselle jäisi siis 300-400. Toisaalta siinä varmaan palaisi meikäläisen työtahdilla viikonlopun verran aikaa.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Moro,
Nestettä näyttää vähän hukkuvan jonnekin. Mitään siminnähtävää vuotokohtaa en ole löytänyt – näkyvien letkujen liitokset ovat kuivat eikä termostaatin tai vesipumpunkaan ympäristöstä löydy kosteutta. Näkyvissä oleva alusmuovikin on kuiva. Syylärin etupuolelta leyhähtää kyllä semmoinen lämminneen nesteen tuoksu, vähän niinkuin kostea villasukka. Sinne ei kuitenkaan mitään näe, kun kylmästöinnin kenno on edessä. Jos vuoto on pikkuruikkuinen, niin syyläri varmaan voi haihduttaa tihkuneen nesteen, ettei vuodosta näy kuin valkoisia rantuja?
Koeponnistamalla voisi varmaan testata jotain? Voisi hommata toisen korkin, johon askartelisi paineen annosteluventtiilin ja mittarin. Sittenhän ainakin Biltemassa myydään settejä, joilla voi testata pakokaasujäämät nesteestä. Tehdäänkö tämmöisiä testejä oikeilla korjaamoilla? Entä miten testataan, onko vaihteistoöljyn sekaan päässyt glykolia? Onnistuuko yleensä paikan päällä vai lähetetäänkö näyte jonnekin mitattavaksi? Tieten nämäkin selviäisivät, jos soittaisi jonnekin pajalle mutta udellaan näin virtuaalisesti enste, ettei tule nauratettua kallispalkkaisia ihmisiä turhan tähden.
t.
Risto
Nestettä näyttää vähän hukkuvan jonnekin. Mitään siminnähtävää vuotokohtaa en ole löytänyt – näkyvien letkujen liitokset ovat kuivat eikä termostaatin tai vesipumpunkaan ympäristöstä löydy kosteutta. Näkyvissä oleva alusmuovikin on kuiva. Syylärin etupuolelta leyhähtää kyllä semmoinen lämminneen nesteen tuoksu, vähän niinkuin kostea villasukka. Sinne ei kuitenkaan mitään näe, kun kylmästöinnin kenno on edessä. Jos vuoto on pikkuruikkuinen, niin syyläri varmaan voi haihduttaa tihkuneen nesteen, ettei vuodosta näy kuin valkoisia rantuja?
Koeponnistamalla voisi varmaan testata jotain? Voisi hommata toisen korkin, johon askartelisi paineen annosteluventtiilin ja mittarin. Sittenhän ainakin Biltemassa myydään settejä, joilla voi testata pakokaasujäämät nesteestä. Tehdäänkö tämmöisiä testejä oikeilla korjaamoilla? Entä miten testataan, onko vaihteistoöljyn sekaan päässyt glykolia? Onnistuuko yleensä paikan päällä vai lähetetäänkö näyte jonnekin mitattavaksi? Tieten nämäkin selviäisivät, jos soittaisi jonnekin pajalle mutta udellaan näin virtuaalisesti enste, ettei tule nauratettua kallispalkkaisia ihmisiä turhan tähden.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Joo, ei 100 wattisia. Nuo oli ihan normaalit 55 wattiset mutta Philips vaan lupasi niiden antavan "100 %" enämpi valoa tai jotain. Edellisessä oli suurin piirtein samoilla spekseillä olevat H4:t ja niissä oli jonkin verran eroa nimettömiin polttimoihin.kumipää kirjoitti:Ei kannata niillä 100 wattisilla kärryyttää umpioita, laita vaan rohkeesti
se katuauton nopea f7 setti, niin näkee ja virtaakin menee vähempi.
Ja saa laillisesti sun autossa olla paikallaan.
Eka sivulla näytti olevan linkit.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Ei sulla olis pakissa myös noita 103 alkuisia paloja? Oon koittanut mestästää sellaisia muttei mistään löydyRoisto kirjoitti:Moro,
Näköjään meleko edullisesti saisi ketjunniittaustyökalut:
http://www.ebay.de/itm/251292547155
Tekisiköhän noilla mitään? Jännä, että M113:n ohjeissa niittauspalat on 103-alkuisella numerolla (1-riviselle), kun M104:n ohjeissa on 112-alkuiset numerot. Tuossa pakissa oisi nuo 112 589 09 63 00 -palat.
EDIT:
WIS:n työkuvissa on kyllä nuo 112-alkuiset palat (D5 ja F1), joten ilmeisesti passaisi.
t.
Risto
Juujuu. Mulla on kapistus ja 2 rivisen ketjun palat mutta 1 rivisella ketjulle olis palat hakusessa.Roisto kirjoitti:Sori. Ei ole vielä mitään paloja – en oo kerinnyt hommata koko kapistusta.jolle kirjoitti:Ei sulla olis pakissa myös noita 103 alkuisia paloja? Oon koittanut mestästää sellaisia muttei mistään löydy
t.
Risto
Se ruuvin puolen pala on pitkälti sama. M104:n kuvissa näkyy pala D2, joka on sama kuin 103:n satsissa. Voisi tieten mennä, jos oisi ylimääräinen tuplaketjun pala, josta vetäisi ylimääräiset pois.
Jenkki-Ebayssä oisi satsi, jossa oisi molemmat: http://www.ebay.com/itm/310835193416
t.
Risto
Jenkki-Ebayssä oisi satsi, jossa oisi molemmat: http://www.ebay.com/itm/310835193416
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Kah lukihärö aamutuimaan..Roisto kirjoitti: Joo, ei 100 wattisia. Nuo oli ihan normaalit 55 wattiset mutta Philips vaan lupasi niiden antavan "100 %" enämpi valoa tai jotain. Edellisessä oli suurin piirtein samoilla spekseillä olevat H4:t ja niissä oli jonkin verran eroa nimettömiin polttimoihin.
t.
Risto
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
YV:llä kii
Moro,
Hommasin tuossa vähän työkaluja, jos pitää käyttää tulppia pois.
Jonkin verran on kertynyt 3/8-tuuman vääntiöllä olevia avaimia mutta en ole raskinut ostaa moisen koon momenttiavainta. Usein tässä voi käyttää normiadapteria mutta joskus on tiukemmat paikat Tämä ratkaistiin nyt seuraavasti:
t.
Risto
Hommasin tuossa vähän työkaluja, jos pitää käyttää tulppia pois.
Jonkin verran on kertynyt 3/8-tuuman vääntiöllä olevia avaimia mutta en ole raskinut ostaa moisen koon momenttiavainta. Usein tässä voi käyttää normiadapteria mutta joskus on tiukemmat paikat Tämä ratkaistiin nyt seuraavasti:
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Kaunista kevätpäivää Pohjois-Pohjanmaalta ja hyvää naistenpäivää kaikille naisille ja naisenmielisille.
Ajelinpa kotipuoleen vanhempia katsomaan. Siskokin miehineen lupaili tulla, joten näkeepä taas niitäkin. Tie oli pitkälti sula – perillä alkoi olla kaistojen välissä sohjoa. Liekö ollut myötätuuli tai takamyötäinen (kovasti kyllä puut heiluivat ja välillä autokin), kun meleko pienella kulutuksella pääsin perille. Kehitys kehittyy... Pari desiä tuo on ollut optimistiseen suuntaan kallellaan mutta 8,5 l/100km ei ole minusta paha.
t.
Risto
Ajelinpa kotipuoleen vanhempia katsomaan. Siskokin miehineen lupaili tulla, joten näkeepä taas niitäkin. Tie oli pitkälti sula – perillä alkoi olla kaistojen välissä sohjoa. Liekö ollut myötätuuli tai takamyötäinen (kovasti kyllä puut heiluivat ja välillä autokin), kun meleko pienella kulutuksella pääsin perille. Kehitys kehittyy... Pari desiä tuo on ollut optimistiseen suuntaan kallellaan mutta 8,5 l/100km ei ole minusta paha.
t.
Risto
Viimeksi muokannut Roisto, 20.12.2014 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)