zipin virityksiä, uutta aihioo.
zipin virityksiä, uutta aihioo.
Uusi foorumilainen esittäytyy: 17v miehen alku porvoosta. Kaikenlaisia moottorilla käyviä laitteita tullut räplättyä niin tuli ostettua sitten autokin joka vaatii hieman harrastamista.
Asiaan:
Tuommonen integroidulla luistonestolla varustettu -85 2.0d laatikkona perus 4v manuaali tenava tuli tutulta foorumilaiselta pitkien myyntineuvottelujen jälkeen ostettua. Autolla oli ostettaessa mittarissa 345000km, Joka ei välttämättä ole kovin kaukana totuudesta.
Tästä tuskin mikään maata mullistava projekti tulee mutta perus huoltoa, ruosteiden laittoa ja mahdollisesti jotain hifipuolen juttuja tehdään, aina kun sattuu kiireisellä opikelijalla aikaa olemaan.
Juttua tulee hieman takautuvasti kun auto on ollut omistuksessa elokuusta asti ja sille on tullut tehtyä jo pikku huoltoa (ja lisää on tulossa )
Auton yleisilme oli ostaessa suht siisti, mutta ruoste kukkaa puski kaikkien ovien alareunoista ja istojen alta. Etulokareiden alalistojen alta oli pelti hävinnyt kokonaan joka on toistaiseksi korjattu laittamalla listat takaisin paikalleen. Loppukesästä tuli noita ruosteita laiteltua mutta näyttäis ne vaan suolakylvyssä rupeavan aika äkkiä kukkimaan uudestaan, joskaan ei ole mikään ihme että 28 vuotias auto on ruosteessa. Suht vähäruosteista konepeltiä saa tarjota jos sattuu halvalla (lue: puoli-ilmaiseksi) olemaan jollain ylimääräinen.
Ruosteista tekniikkaan ->
Ostaessa autossa tuntui selkeä vapinä kiihdytyksessä vauhdin ollessa N.60, joka paljastuikin myyjän arvioimaksi rikkinäiseksi kardaanin tukikumiksi. Tukikumi vaihdettiin ja vapinat hävisivät. Perään vaihtelin öljyt aikani kuluksi, ilmeisesti niitä ei oltu vaihdettu ihan äskettäin koska ulos tullut litku muistutti enemmän putki kittiä kuin öljyä. No perä ei hiljentynyt öljyjen vaihdolla, mutta "kaupan päälle" takakontissa tullut perä odottelee inpiraatiota.
Kattoluukku (liekkö ainut lisävaruste) repsotti ikävästi joten tuli sekin korjattua, vaikka kuluihan siihen yhteensä 3kk. Toinen lukun ylös nostava vipu/sarana oli taipunut, ja innokkaan rassaajan käsissä se katkesikin joten tuli hitsattua se kuntoon.
Moottori vuosi sekä öljyä että naftaa aika reippaanlaisesti, joten asialle täytyi tehdä jotain. Suutinputkien o-renkaat vaihdetiin, kampiakselin etu-stefa, venttiilikoppa ja alipainepumppu saivat myös uudet tiivisteet. näillä toimenpiteillä suurimmat vuodot saatiin kuriin.
Näiden lisäksi on tullut moottori öljyt vaihdettua jo pariikiin otteeseen sekä kakenlaista muuta pikku hipostelua mikä kuuluu asiaan.
Kirjoitus asusta saa antaa palautetta, ja vinkit auton laittoon ovat myös tervettulleita.
Kuva ostokunnossa:
Tuoreempia kuvia tulee kun saa auton pestyä ja on valoisampaa. Kuvassa näkyvästä 124:sta saattaa tulla juttua välillä, 300d automaatti, isäukon auto.
Asiaan:
Tuommonen integroidulla luistonestolla varustettu -85 2.0d laatikkona perus 4v manuaali tenava tuli tutulta foorumilaiselta pitkien myyntineuvottelujen jälkeen ostettua. Autolla oli ostettaessa mittarissa 345000km, Joka ei välttämättä ole kovin kaukana totuudesta.
Tästä tuskin mikään maata mullistava projekti tulee mutta perus huoltoa, ruosteiden laittoa ja mahdollisesti jotain hifipuolen juttuja tehdään, aina kun sattuu kiireisellä opikelijalla aikaa olemaan.
Juttua tulee hieman takautuvasti kun auto on ollut omistuksessa elokuusta asti ja sille on tullut tehtyä jo pikku huoltoa (ja lisää on tulossa )
Auton yleisilme oli ostaessa suht siisti, mutta ruoste kukkaa puski kaikkien ovien alareunoista ja istojen alta. Etulokareiden alalistojen alta oli pelti hävinnyt kokonaan joka on toistaiseksi korjattu laittamalla listat takaisin paikalleen. Loppukesästä tuli noita ruosteita laiteltua mutta näyttäis ne vaan suolakylvyssä rupeavan aika äkkiä kukkimaan uudestaan, joskaan ei ole mikään ihme että 28 vuotias auto on ruosteessa. Suht vähäruosteista konepeltiä saa tarjota jos sattuu halvalla (lue: puoli-ilmaiseksi) olemaan jollain ylimääräinen.
Ruosteista tekniikkaan ->
Ostaessa autossa tuntui selkeä vapinä kiihdytyksessä vauhdin ollessa N.60, joka paljastuikin myyjän arvioimaksi rikkinäiseksi kardaanin tukikumiksi. Tukikumi vaihdettiin ja vapinat hävisivät. Perään vaihtelin öljyt aikani kuluksi, ilmeisesti niitä ei oltu vaihdettu ihan äskettäin koska ulos tullut litku muistutti enemmän putki kittiä kuin öljyä. No perä ei hiljentynyt öljyjen vaihdolla, mutta "kaupan päälle" takakontissa tullut perä odottelee inpiraatiota.
Kattoluukku (liekkö ainut lisävaruste) repsotti ikävästi joten tuli sekin korjattua, vaikka kuluihan siihen yhteensä 3kk. Toinen lukun ylös nostava vipu/sarana oli taipunut, ja innokkaan rassaajan käsissä se katkesikin joten tuli hitsattua se kuntoon.
Moottori vuosi sekä öljyä että naftaa aika reippaanlaisesti, joten asialle täytyi tehdä jotain. Suutinputkien o-renkaat vaihdetiin, kampiakselin etu-stefa, venttiilikoppa ja alipainepumppu saivat myös uudet tiivisteet. näillä toimenpiteillä suurimmat vuodot saatiin kuriin.
Näiden lisäksi on tullut moottori öljyt vaihdettua jo pariikiin otteeseen sekä kakenlaista muuta pikku hipostelua mikä kuuluu asiaan.
Kirjoitus asusta saa antaa palautetta, ja vinkit auton laittoon ovat myös tervettulleita.
Kuva ostokunnossa:
Tuoreempia kuvia tulee kun saa auton pestyä ja on valoisampaa. Kuvassa näkyvästä 124:sta saattaa tulla juttua välillä, 300d automaatti, isäukon auto.
Viimeksi muokannut 94zip, 24.12.2015 15:20. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Posti toi linttaklubin tarroja, josta iso kiitos "papille". Mersu oli emännän kotona ajossa viikon kun ei kuulemma pöytäsirkkeli ja oheis kamat mahdu takakonttiin Yhtä tuskaa 700tkm ajetulla transporterilla sahata porvoo hyvinkää väliä, kuulovaurio ja kipeä takapuoli hankittu viikon aikana Tuulilasin pyyhkimen "nostosysteemi" pitäis joulunpyhinä fiksailla toistamiseen. Massateiniamis "avarimaski" tuli väsättyä viikko sitten ja tutkittua etu-umpioiden kunto. Oli heijastinpinta palanut komeasti ruvelle molemmista.
Hyvin tuntuis samsungilla kuvat liikkuvan laatu taattua off focusta.
Hyvin tuntuis samsungilla kuvat liikkuvan laatu taattua off focusta.
Nonii. Tuli välipäivinä taas mersua räpläiltyä, ja käytyä kl:ssä kun oli keskisuomessa liikenteessä. sieltä tuli uusi huohotin nippa ja letku venttiili koppaan sekä Mercedes-benz original teile tähti takaluukkuun, entinen kun meni rikki.
Takapenkin alta poistettiin ruostetta, ja hitsattiin paikka kun oli yksi reikä päässyt kumitulpan puutteessa "venymään".
Syksyllä ihmeteltiin puhallinta joka puhalsi enemmän lehtiä kuin ilmaa, syy löytyi puhaltimen moottorin alta:
Kilon verran homeista lehtimulta paskaa koko kaukalo täynnä, löyty sieltä vedenpoisto reiätkin kun jaksoi kaivaa Samalla tuli akkukoteloa "siistittyä" siellä kun oli myös 10vuoden tupakan natsat ja koivunlehdet pohjalla.
Ennen:
Jälkeen:
Ainiin, tuli haettua ens kesälle vähä isommat pyörätkin alle, vannespelialistien mielestä täyttä paskaa mutta minulle riittää vallan mainiosti. Pakkohan niitä oli allekkin sovittaa, ja todeta että eteen 225/50 kumi on vähän järeä. mitkähän kumit tuolla mahtuis raapimatta pyörimään? vanteet on 17X7,5 ET35.
Takapenkin alta poistettiin ruostetta, ja hitsattiin paikka kun oli yksi reikä päässyt kumitulpan puutteessa "venymään".
Syksyllä ihmeteltiin puhallinta joka puhalsi enemmän lehtiä kuin ilmaa, syy löytyi puhaltimen moottorin alta:
Kilon verran homeista lehtimulta paskaa koko kaukalo täynnä, löyty sieltä vedenpoisto reiätkin kun jaksoi kaivaa Samalla tuli akkukoteloa "siistittyä" siellä kun oli myös 10vuoden tupakan natsat ja koivunlehdet pohjalla.
Ennen:
Jälkeen:
Ainiin, tuli haettua ens kesälle vähä isommat pyörätkin alle, vannespelialistien mielestä täyttä paskaa mutta minulle riittää vallan mainiosti. Pakkohan niitä oli allekkin sovittaa, ja todeta että eteen 225/50 kumi on vähän järeä. mitkähän kumit tuolla mahtuis raapimatta pyörimään? vanteet on 17X7,5 ET35.
Ku sul on kerran 7,5 tuumaa levee vanne nii joku 205/45 tai 215/40 kumi vois olla sopeva, itellä oli 215/45 ja seki oli kyl vähän liikaa, tai no olihan tuo hieman maan läheisempi ku sulla ja kaaretki käsitelty...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Itte pidin tenavassa 7.5x17et33 vanteilla 205/40 renkaita ja ne oli mainiot, mutta paras ominaisuus niissä on hinta
205/40/17 on melkeen puolet halvempi kuin 205/45/17. 215/40/17 on kans edullisempi kuin 205/45/17.
205/40/17 on melkeen puolet halvempi kuin 205/45/17. 215/40/17 on kans edullisempi kuin 205/45/17.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
94zip kirjoitti:Hintahan noissa mulla se pää kriteeri ostaessa on Rahaa kun ei ole liikaa. Kiinanpojan linglongeja ja goodridejä saa n. 60€/kpl. Tekeekö noilla mitään?
Mulla ol kesällä 15" kasireikäsillä 195/55 SATAR PERFORMER renkaat ja niitä en voi suositella kellekkää.
54e makso kpl mut kului 18tkm melkei slickseiks. Just käyttöön oton jälkee viel nelipyöräsuuntaus tehtynä
® Mesen Porkkana-klubi
tuolta tilaat Falkenit samaan hintaan mitä suomesta saa halvinta paskaa Tai Kumhot tai Hankookit. Camskill on vuosia ollut jo hyvä ja luotettava rengaskauppa, eli sitä ei tarvi ihmetellä. Nyt kun ei ole edes sesonki, niin toimitusajatkaan ei ole viikkoa pidempiä. helmikuussa alkaa sitten toimitusajat venymään kun pohjoiseuroopassa alkaa uusi kesärengaskausi.
http://camskill.co.uk/m54b0s13p0/Car_Ty ... _205_40R17
http://camskill.co.uk/m54b0s13p0/Car_Ty ... _205_40R17
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
[quote]Mulla ol kesällä 15" kasireikäsillä 195/55 SATAR PERFORMER renkaat ja niitä en voi suositella kellekkää.
54e makso kpl mut kului 18tkm melkei slickseiks. Just käyttöön oton jälkee viel nelipyöräsuuntaus tehtynä :Confused:[/quote
Hyvä tietää
Ja sergeylle ISO kiitos linkistä! Katsoin että ei ole tottakaan noin halvat hinnat. samat nangkangit mitkä maksaa suomessa 85e/kpl -> tuolla n. puoleen hintaan. Taitaa vaatia luottokortin tuolta tilaaminen?
54e makso kpl mut kului 18tkm melkei slickseiks. Just käyttöön oton jälkee viel nelipyöräsuuntaus tehtynä :Confused:[/quote
Hyvä tietää
Ja sergeylle ISO kiitos linkistä! Katsoin että ei ole tottakaan noin halvat hinnat. samat nangkangit mitkä maksaa suomessa 85e/kpl -> tuolla n. puoleen hintaan. Taitaa vaatia luottokortin tuolta tilaaminen?
huomaa että hinnat on listassa puntia. laita ne ostoskoriin ja valitse maa niin hinnat nousee kun muuttuu euroiksi halpa se silti on, en ole itse ostanut renkaita muualta monen vuoteen, paitsi nastarenkaat jota tuolla ei saa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Mitään ei oikein ole "tarvinut" tehdä. Lohkolämmittimen "korjasin" kun ei TEMRO merkkiseen lämppäriin enää löytynyt tolppajohtoa kohtuu hintaan. Olisi löytynyt kyllä, mutta hinta oli 120e rapakontakaa tilattuna+toimitus niin oli mun mielestä "hieman" kallis. Ostin motonetistä calixin puskuri ja tolppajohdon hintaan 50e. Sopi muuten suoraan ristiin vastoin motonetin myyjän tietoa. Käsijarru pitäis korjata ja ylimaalauskin olis suunnitelmissa. Maalaukseen saa antaa neuvoja ja vinkkejä.
Yli maalausta ruettiin kaverin kanssa suunnittelemaan kun rupesi nuo ruostepaikkausten paukkupullo laikut ottamaan päähän. Kahdesta paremmasta ovesta kaupat sovittu, ja alettu suunnittelemaan ajankohtaa. Ehjä konepelti pitäis jostai vielä löytää:
Sitten vielä kysymys, saako bensa koneisen tenavan kierrosmittaria tässä pelaamaan millään ilveellä?
Sitten vielä kysymys, saako bensa koneisen tenavan kierrosmittaria tässä pelaamaan millään ilveellä?
Tuli taas huollettua kulkinetta. Öljy ja suodatin vaihtui, sekä ilmansuodatin, joka oli omalle uralleen suodatellut ihan riittävästi.
Posti toi merteililtä ja kl:stä paketin jossa oli vaihdekepin juuren uusi pussi, etupuskuriin hinauslenkin peitelevy ja takakontin tähdelle kiinnitys natsat.
Kansinahan vaihtoon pitäisi varmaan alkaa valmistautumaan kun ei tuosta nostajien räklätyksestä muuten tunnu eroon pääsevän, vai pystyikö noita kansipultteja kirimään jotenkin?
Posti toi merteililtä ja kl:stä paketin jossa oli vaihdekepin juuren uusi pussi, etupuskuriin hinauslenkin peitelevy ja takakontin tähdelle kiinnitys natsat.
Kansinahan vaihtoon pitäisi varmaan alkaa valmistautumaan kun ei tuosta nostajien räklätyksestä muuten tunnu eroon pääsevän, vai pystyikö noita kansipultteja kirimään jotenkin?
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Rupes pussihousut ahdistaan nii revin tummennus kalvot pois, olihan ne kyllä törkeän huonosti laitettukkin. Ja kesävanteille ostin uudetkäytetyt kumit, 205/45 ja 215/45/17.
Kulutustakin olen muutamasta tankillisesta laskenut ja joka kerta saanut tulokseksi 5.18L/100km. onko edes mahdollista vai onkp laskutaidot ruosteessa?
Yksi juttu johon tarvisi apua ilmaantui, käännyttäessä takaa kuuluu jonkin asteinen kopina/kolkatus. En oikein ole saanut äänen lähdettä selville mutta taka-akselin tienoilla kolisee. tähän kaivataan apua.
E: tekeekö motonetin jarruosilla mitään? Vinkuuko jo uutena tms.
Kulutustakin olen muutamasta tankillisesta laskenut ja joka kerta saanut tulokseksi 5.18L/100km. onko edes mahdollista vai onkp laskutaidot ruosteessa?
Yksi juttu johon tarvisi apua ilmaantui, käännyttäessä takaa kuuluu jonkin asteinen kopina/kolkatus. En oikein ole saanut äänen lähdettä selville mutta taka-akselin tienoilla kolisee. tähän kaivataan apua.
E: tekeekö motonetin jarruosilla mitään? Vinkuuko jo uutena tms.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Pääsi sisätiloissa rassaamaan, ja kun viikonloppukin koitti, reissu kävi motonetin kautta. Eteen uudet levyt ja palat, ja taakse vain palat pihi kun olen. Motonetissä ei ollut 2litraseen diisseliin jarrupaloja, kun tietokoneen mukaan 9/87 oli vaihtunut samaksi kuin 2.5D:ssä. Otin riskin ja ostin nuo uudemman palat. Hyvin tuntuu toimivan.
Ihmeitä tapahtuu, se tuli taas todistettua kun yhtä lukuunottamatta kaikki pultit ja mutterit lähti kohtuudella auki. Kallistuksenvakaajan puslat, vänkärin puolen laakeri ja iskari kaipaa vaihtoa. Muuten tuntui etupää olevan suht hyvä.
Ois kai noilla päässy vielä? Hengestään. kuskinpuolen levy halkesi kun sitä kopsautti lattiaan.
Ihmeitä tapahtuu, se tuli taas todistettua kun yhtä lukuunottamatta kaikki pultit ja mutterit lähti kohtuudella auki. Kallistuksenvakaajan puslat, vänkärin puolen laakeri ja iskari kaipaa vaihtoa. Muuten tuntui etupää olevan suht hyvä.
Ois kai noilla päässy vielä? Hengestään. kuskinpuolen levy halkesi kun sitä kopsautti lattiaan.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Tuli osapaketteja postissa. Omaan narinat ja takakelkan etupuslat, faijalle kampuran etustefa, paineventtiilien o-renkaat, hehkut, suodattimia ja muuta kivaa. Pitäis vissii viikonloppuna harrastaa.
Nuo kelkan etupuslat saa ilmeisesti tunkilla painettua pois reiästään? mutta narinahelat? niihin kaipaisin vähän vinkkiä, miten lähtee helpoiten? Prässillä varmaan, mutta lähimmälle on 30km.
Nuo kelkan etupuslat saa ilmeisesti tunkilla painettua pois reiästään? mutta narinahelat? niihin kaipaisin vähän vinkkiä, miten lähtee helpoiten? Prässillä varmaan, mutta lähimmälle on 30km.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Faijan kolmesatkuun vaihtelin pumppuun o-renkaat. Naftavuoto loppui, mutta huono käynnistyvyys jäi. Hehkuista oli 3 pimeänä. Eikä ollu ees vanhat. NGK merkkiset, nyt tilalle tuli BERUt. Josko kestäis paremmin.
Omaan tenavaankin vaihtelin öölit ja suodattimen, tällä kertaa teboil diamond diesel. Tähänkin kärryyn tullut jo 40tkm minun omistuksessa.
Tilanne kuva hehkujen vaihdosta.
Omaan tenavaankin vaihtelin öölit ja suodattimen, tällä kertaa teboil diamond diesel. Tähänkin kärryyn tullut jo 40tkm minun omistuksessa.
Tilanne kuva hehkujen vaihdosta.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Kiristitkö paineventtiilit oikeilla arvoilla kasaan uusilla tiivisteillä? omassa parani käynnistyvyys yllättävän paljon kun kiristi venttiilit oikeisiin nyyttöneihin eikä näppituntumaan toinen mikä vaikuttaa on tieten ennakko, mutta sekin saa olla aika paljon pielessä että ei lähde kunnolla käyntiin.
E: tuossa vielä ohjeet
1. 30Nm
2. Löysäys
3. 30Nm
4. Löysäys
5. 35Nm
E: tuossa vielä ohjeet
1. 30Nm
2. Löysäys
3. 30Nm
4. Löysäys
5. 35Nm
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Takakelkat etu puslat ja narinat vaihdeltiin. Ihmettelin taannoin kun ei narissut.
Rälläkällä nuo irtosi loppujen lopuksi, sisäkehä oli syöpynyt pulttiin kiinni, ulkokehä oli kulunut poikki ja tukivarsi klappasi ainakin 2 senttiä pesässään.
Takakelkan kumit oli yllättävä helppo vaihtaa, kun antoi lämpöä tarpeeksi ja piti puslaa pakkasessa, kuskinpuolen puslasta lähti keskiosa sormilla pois.
Rälläkällä nuo irtosi loppujen lopuksi, sisäkehä oli syöpynyt pulttiin kiinni, ulkokehä oli kulunut poikki ja tukivarsi klappasi ainakin 2 senttiä pesässään.
Takakelkan kumit oli yllättävä helppo vaihtaa, kun antoi lämpöä tarpeeksi ja piti puslaa pakkasessa, kuskinpuolen puslasta lähti keskiosa sormilla pois.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Tenavaan vaihtui hehkut ja jouset joka nurkkaan. Edessä molemmat jouset oli molemmista päistä poikki, mutta ne oli TAKAjouset. mitään ei kuitenkaan ajossa huomannut.
Kauniimpi puolisko korjasi vänkärin ikkunan ja vaihto taka iskarit.
Auto tipahti hieman alemmas, kiitos rälläkän. vähä raapii kuskinpuolella edessä, pitää tehä lisää tilaa.
Kauniimpi puolisko korjasi vänkärin ikkunan ja vaihto taka iskarit.
Auto tipahti hieman alemmas, kiitos rälläkän. vähä raapii kuskinpuolella edessä, pitää tehä lisää tilaa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Taka-akselin etu kiinnitykseen kopistelin reijän vahingossa. Joku seppä oli paikan laittanut jo aikasemmin siihen viereen.
Etupää on ruennut täristämään 90kmh ja ylöspäin, välillä häviää ja tulee taas takas. Mistälie johtuu, apparin puolen etupyörän laakerissa on vähä väljää, voisko siitä tulla?
Etupää on ruennut täristämään 90kmh ja ylöspäin, välillä häviää ja tulee taas takas. Mistälie johtuu, apparin puolen etupyörän laakerissa on vähä väljää, voisko siitä tulla?
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Aniemiko: lta haettuja perintö nostajia vähän putsailin, kuvassa yksi putsattu. Tuntuis sormiin ihan toimivilta. Vuosikertaa nuokin jo on mutta jos olis vähän paremmat kuin moottorissa olevat.
Leima lähenee loppuaan, kaksi (2) reikää olen vasta löytänyt, iskarit taitaa mennä vaihtoon koko kierros.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo