Ohjaustehostin
Ohjaustehostin
Eli ohjaustehostimen korvakkeista yksi rikki, onko miten vaarallista?
Ehjää pumppua kattelin varaosahausta mutta en löytänyt käypää, ja sielläkin suurimmasta osasta korvakko poikki.
Tälläsen numeron löysin paikallaan olevasta pumpusta, 210 466 02 01.
Mottina om605, auto vm:93.
Onkohan tuohon jo vaihettu pumppu, vai onko alkuperäinen.
Ehjää pumppua kattelin varaosahausta mutta en löytänyt käypää, ja sielläkin suurimmasta osasta korvakko poikki.
Tälläsen numeron löysin paikallaan olevasta pumpusta, 210 466 02 01.
Mottina om605, auto vm:93.
Onkohan tuohon jo vaihettu pumppu, vai onko alkuperäinen.
W124 E250 D 20V
Ittelläni on om605 koneen kyljessä ihan om602 koneen tehostin,ei mitään hirveitä eroja tule ratin kääntelyyn jos bar määrä muuttuu Eli ei muutakuin jostakin vanhemmasta pumppua kylkeen ja kovaa ajoa En tiedä joudutko remmin uusia jos sattuisi pituus muuttumaan
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-93 300D:ssä oli isommalla kierteellä kuin -88 250D:ssä.
300D:täkin on ollut molemmilla putkilla, täältä löytyi pienemmällä kierteellä varustettu 300D:n putki jolloin sai 250Deen pumpun sopimaan paikalleen. Simpukan kierre oli sama molemmissa putkissa.
300D:täkin on ollut molemmilla putkilla, täältä löytyi pienemmällä kierteellä varustettu 300D:n putki jolloin sai 250Deen pumpun sopimaan paikalleen. Simpukan kierre oli sama molemmissa putkissa.
MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi