Multivirin s203 200cdi vm.2004
Rullilla pyöritettiin tätä.144hv ja 330nm. Imusarja pitää käyttää irti ku ainaki ykkössylinterin läppäakselin tilalla oli reikä. Vahvempi kytkin ja Koskelan viripajalla uutta ohjelmaa sisään? Liikkuis varmasti ihan eri malliin Sitte :p
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Pohjapanssari/muovi koneen alle tuli laitettua. Kuva unohtui ottaa mutta sopi kiinnikkeetkin just kohdalleen vaikkei orggis muovi ollutkaan. Vuorasin muovin bilteman äänen/lämmöneristys levyllä. Tuntuis että nopeammin nostaa lämmöt eikä laske niin nopeasti sammuksissa ollessa.
Vaihdelaatikon alle tulevaa muovia saa tarjota!
Vaihdelaatikon alle tulevaa muovia saa tarjota!
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Talvitassuiksi tuli goodyearit 15" vanteille. Pitävät hyvin ja ovat jopa kohtuu hiljaiset. Ja Se ulkonäkö 
käsijarru ei palauta, taitaa olla palautinjousi poikki. Pitää hommata uusi. Tietoa vaihdosta kenelläkään?

käsijarru ei palauta, taitaa olla palautinjousi poikki. Pitää hommata uusi. Tietoa vaihdosta kenelläkään?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Oisko polkimen päässä vikaa? Survoin vahingossa sievisläisen turvamaiharin sinne potkumuovin alle ja sen jälkeen ei pelannut. Seisontajarrupolkimessa on vasemmalla joku tappi missä tuntu olevan joku katkennu muoviosa...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kirkkaat sumarin lasit tilasin merteililtä maanantaina ja tiistaina olivat perillä. Tänään sitten vaihtelun, kyllä kirkastu keulan ilme. Pittää uudet sumariumpiotki laittaa kiinnikkeitä oli jo valmiiks rikki ja heijastimet palaneet.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Etupuskurin listan kestävyyttä on joku kokeillut, ei ole halki mutta naarmuilla kylläkin. Satavarma etten ole itte pökännyt mihinkään, sen kyllä olisin huomannut.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ettei olis vaan niistä takimmaisista vaijereista kuori rikki ja jumittaisi sen takia.Multiviri kirjoitti:Talvitassuiksi tuli goodyearit 15" vanteille. Pitävät hyvin ja ovat jopa kohtuu hiljaiset. Ja Se ulkonäkö
käsijarru ei palauta, taitaa olla palautinjousi poikki. Pitää hommata uusi. Tietoa vaihdosta kenelläkään?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4304
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Taika penkin alla oleva "linkku" ruosteessajolle kirjoitti:Ettei olis vaan niistä takimmaisista vaijereista kuori rikki ja jumittaisi sen takia.Multiviri kirjoitti:Talvitassuiksi tuli goodyearit 15" vanteille. Pitävät hyvin ja ovat jopa kohtuu hiljaiset. Ja Se ulkonäkö
käsijarru ei palauta, taitaa olla palautinjousi poikki. Pitää hommata uusi. Tietoa vaihdosta kenelläkään?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pitää katella noi, jarru kuitenkin pelaa ja välillä palauttaa normaalisti. Yleensä pitää nostaa jalalla poljinta.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Bilteman 9" kaukovalot löysi paikkansa keulalta. Eihän ne ulkonäköä paranna mutta näkee paremmin, vielä xenonit heittää niihin. Kohta 594000km täynnä.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
595300km näytti olevan näytössä. Hyvin pelaa, vihdoin sain käytettyä koulussa nosturilla tätä, kolinan syykin löytyi (katastusmies ei löytänyt, vaikka pyysin etsimään). Kallistuksen vakaajan päätytangot vaihtoon nii pitäis ainaki vähentyä kolina 
Xenonitkin lisäreissä nyt, alkaa näkemään. Vielä parantaa valojen tuentaa, tahtovat väristä melko paljon.

Xenonitkin lisäreissä nyt, alkaa näkemään. Vielä parantaa valojen tuentaa, tahtovat väristä melko paljon.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
597tkm kohta täynnä.
Nyt on pohjassa vaihdelaatikon puoliväliin asti muovia minkä päällä on lämmöneristemattoa. Kumma jos ei näy lämpeemisessä tuo kun ei pääse enää tuuleksimaan konehuoneeseen...
Kallistuksenvakaajan päätytangot vaihdoin eteen viime yönä. Loppuu isoimmat kolinat. Vielä pitää joko kiriä taikka suorilta vaihtaa molemmat laakerit ja vänkärin puolelle raidetangon sisäpää.

"Let there be light"
Nyt on pohjassa vaihdelaatikon puoliväliin asti muovia minkä päällä on lämmöneristemattoa. Kumma jos ei näy lämpeemisessä tuo kun ei pääse enää tuuleksimaan konehuoneeseen...
Kallistuksenvakaajan päätytangot vaihdoin eteen viime yönä. Loppuu isoimmat kolinat. Vielä pitää joko kiriä taikka suorilta vaihtaa molemmat laakerit ja vänkärin puolelle raidetangon sisäpää.

"Let there be light"
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kohta 598tkm täynnä. Voiko iskarin yläpään kumi/laakeri?aiheuttaa kolinaa? Väljää ei löydy muualta, paitsi kuskin puolen etummainen alatukivarsi (vaihdettiin katastukseen) oli rungon päästä paljon pehmeämmän oloinen kuin toinen puoli. Heilui melko paljon puolelta toiselle tuo tukivarsi.
etulaakerit ja toiselle puolelle raidometangon sisäpää vaihtoon, sit ei Pitäis olla enää nivelissö väljöö. Taakse aurauksensäätötanko vaihtoon, sen jälkeen vois suunnata pyörät.
etulaakerit ja toiselle puolelle raidometangon sisäpää vaihtoon, sit ei Pitäis olla enää nivelissö väljöö. Taakse aurauksensäätötanko vaihtoon, sen jälkeen vois suunnata pyörät.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Konehuoneen puolella joku resonoi/pitää hentoa metallista ääntä.
Kylmänä pahinta, kun kone lämpenee ääni miltei häviää. Huomasin tuossa että jos ajossa painaa kytkimen pohjaan ja kierrokset laskevat tyhjäkäynnille, ääni alkaa. Kun painaa hiemankin jarrua ääni loppuu. Paikallaan ollessa jarrun painamisella ei ole mitään vaikutusta ääneen, aavistuksen verran saattaa hiljentyä.
Itsellä tuli mieleen alipainepumppu, autolla kuitenkin ajettu 600tkm. Minkälainen vetosysteemi siinä ap-pumpussa on että voisiko se aiheuttaa resonanssia(jopa mietoa kolinaa kylmänä). Ennen käynnistystä jarrupoljin on kova, eli alipainetta ei ole järjestelmässä ollenkaan. Jossakin lienee vuoto vai voiko pumppu olla loppu? Kovemmista vauhdeista jarrutellessa "pumppaamalla" tehostus saattaa hävitä.
Tarkoitus olisi kokeilla käyttää ilman apulaitehihnaa niin saa sen suunnan suljettua pois listalta. Imusarjasta näyttäis ainakin yks läppäakseli puuttuvan mutten usko että siitä vois ääni lähteä?
Miten laturin vapaakytkimen kunnon voi tarkistaa?
Miten rikkinäinen kaksoismassapyörä ääntelee? Ei ainakaan ajossa pohjaa/tärise vaikkakin on ohjelmoitu (144hv/330nm).
Tietenkin yksi mahdollisuus voisi olla ilmanputsari kotelon kiinnitys mutta kädellä painamalla en saa ääntä loppumaan, pitää vielä tuokin suunta tutkia.
Resonanssi kuuluu sisälle jos ikkunat on kiinni. Kun ikkunan aukaisee kuunnellakseen ääni tuntuu loppuvan (=peittyy moottorin ääneen). Pakoputki tuntuu olevan hyvin kiinni mitä oon sitä auton alla kokeillut. Moottorin kumityynyt vois nekin vaihtaa, kolahtaa sammuttaessa kuuluvasti.
Kylmänä pahinta, kun kone lämpenee ääni miltei häviää. Huomasin tuossa että jos ajossa painaa kytkimen pohjaan ja kierrokset laskevat tyhjäkäynnille, ääni alkaa. Kun painaa hiemankin jarrua ääni loppuu. Paikallaan ollessa jarrun painamisella ei ole mitään vaikutusta ääneen, aavistuksen verran saattaa hiljentyä.
Itsellä tuli mieleen alipainepumppu, autolla kuitenkin ajettu 600tkm. Minkälainen vetosysteemi siinä ap-pumpussa on että voisiko se aiheuttaa resonanssia(jopa mietoa kolinaa kylmänä). Ennen käynnistystä jarrupoljin on kova, eli alipainetta ei ole järjestelmässä ollenkaan. Jossakin lienee vuoto vai voiko pumppu olla loppu? Kovemmista vauhdeista jarrutellessa "pumppaamalla" tehostus saattaa hävitä.
Tarkoitus olisi kokeilla käyttää ilman apulaitehihnaa niin saa sen suunnan suljettua pois listalta. Imusarjasta näyttäis ainakin yks läppäakseli puuttuvan mutten usko että siitä vois ääni lähteä?
Miten laturin vapaakytkimen kunnon voi tarkistaa?
Miten rikkinäinen kaksoismassapyörä ääntelee? Ei ainakaan ajossa pohjaa/tärise vaikkakin on ohjelmoitu (144hv/330nm).
Tietenkin yksi mahdollisuus voisi olla ilmanputsari kotelon kiinnitys mutta kädellä painamalla en saa ääntä loppumaan, pitää vielä tuokin suunta tutkia.
Resonanssi kuuluu sisälle jos ikkunat on kiinni. Kun ikkunan aukaisee kuunnellakseen ääni tuntuu loppuvan (=peittyy moottorin ääneen). Pakoputki tuntuu olevan hyvin kiinni mitä oon sitä auton alla kokeillut. Moottorin kumityynyt vois nekin vaihtaa, kolahtaa sammuttaessa kuuluvasti.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Tarkasta ainakin tuo yksi helppo kohde eli ilmansuodatikotelon kiinnitys --> viewtopic.php?t=33286&highlight=%2Ailmanputsarin%2A
Pitääpä tarkistaa, ylemmät kumit vaihdoinkin mutten alempia.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Pitää käyä pyhien jälkeen kysymässä veholta ovivaloja. Käytin orsiin ceestä ovipahvin irti ja sieltä löytyi liitin mikä tottelee sisävaloja/ovikatkaisijaa. Ovipahvissa on myös valmis paikka valolle. Kuvia lisäilen kun koneen ääreen pääsen.
Pitkään miettinyt että miten onnistuis, nyt oli auto tallissa ja kattirn irroitus menossa niin kerkesi.
Pitkään miettinyt että miten onnistuis, nyt oli auto tallissa ja kattirn irroitus menossa niin kerkesi.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex

Tuommoinen liitin

Paikka sisäpuolelta

Ja paikka ulkopuolelta.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Onko näissä ollut jakoketjuissa venymisonkelmaa? Tunnostaa että pieni kilinä kuuluis sieltä kun ilman apulaitehihnaa käyttelee. Voiko ap tai kp pumppu ääntää? Ajettu jo kuitenki 600tkm.. Oikein lämmin kone kun on niin on hiljaisempi ääni.
Tässähän on ollut lämpimänä pitkä startti jo pitkään (aina). Kylmänä lähtee heti. Testerillä katsoin lämpimänä nii menee jonkin aikaa että saa synkronoinnin kampiakselin asentotunnistimelta, voisko ketjun venyminen aiheuttaa tuonkin?
Tässähän on ollut lämpimänä pitkä startti jo pitkään (aina). Kylmänä lähtee heti. Testerillä katsoin lämpimänä nii menee jonkin aikaa että saa synkronoinnin kampiakselin asentotunnistimelta, voisko ketjun venyminen aiheuttaa tuonkin?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
w203 originaali ovivalot hain veholta, hinnaks jäi 5€/kpl. Toimii niinkuin pitääkin. Pitänee hakea uusi akku, eilen oli melko vaikea käynnistys...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
600 000km täynnä ja sen kunniaksi meni ekan kerran vikatilaan
Lukasin koulussa Texalla koodit, ilmamassamittaria näytti tallennetuksi koodiksi. Muita ei ollutkaan moottorin alla
Motonetistä kävin tilaamassa ilmamäärämittarin, pari kolme päivää menee että tulee.
Texalla pystyy muutens tekemään yllättävän paljon, naplasin huvikseen päälle turvavyömuistuttimen mittaristoon. Ois saanu myös rengaspainevalvonnan käyttöön, mittaristossa näky joka renkaan kohdalla vain viivaa- myös vararenkaan, ois vaatinu ainakin anturit

Lukasin koulussa Texalla koodit, ilmamassamittaria näytti tallennetuksi koodiksi. Muita ei ollutkaan moottorin alla

Motonetistä kävin tilaamassa ilmamäärämittarin, pari kolme päivää menee että tulee.
Texalla pystyy muutens tekemään yllättävän paljon, naplasin huvikseen päälle turvavyömuistuttimen mittaristoon. Ois saanu myös rengaspainevalvonnan käyttöön, mittaristossa näky joka renkaan kohdalla vain viivaa- myös vararenkaan, ois vaatinu ainakin anturit

www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Joo Shellin palvelutankkaaja tarkistaa ilimaseks painehet ku pyytää vaan mutta yleensä oon sen euron maksanu ettei itte tarvi palella pihalla 

www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ledivilkut peileihin tuli haettua tapsalta tänään ja asennettuakin. Paljon paremmalta näyttää 
sumareihin tuli tilattua ledit kun saatiin orsii-:n 203:saa ledit toimimaan. Saapa nähä tuleeko paremman näköinen.

sumareihin tuli tilattua ledit kun saatiin orsii-:n 203:saa ledit toimimaan. Saapa nähä tuleeko paremman näköinen.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Hb4. Tais olla autoledit.fi. Vaati n. 3ohmin vastuksen rinnan kytkettynä Nii pelaa ilman herjoja.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex