Luultavasti kyse on siitä että pito alkaa loppumaan jo aiemmin eli liian pian enkä yksinkertaisesti uskalla mennä rajamailla pidemmälletodellauupunut kirjoitti:luulisi rampissa lopsahtavan pois vanteelta....
Suksin S211 220Cdi A Avantgarde
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Nastarenkaat piti laittaa kun oli niin tupeksivaa liikennettä muka liukkaalla kelillä että piti ennakoida jo kohtuuttoman paljon
Eipä tässä oikeestaan muuta sitten kuin
Eipä tässä oikeestaan muuta sitten kuin
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Näyttäis että pikaisen vilkaisun mukaan naftaan on mennyt alle 3,5 tonttua eli ei oo tullut kilsoja juuri minkään vertaa Pitääpä kalkuloida johonaki vaiheessa vuoden lopussa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Sudanilais-emäntä lapsikatraansa kanssa päsäytti takaloosteriin golfillaan tuossa tunti sitten. Olihan tuolla kyllä tolokuttoman liukasta ja varmaan vielä liukkaampaa tottumattomalle. Analysoidaan mahdolliset viat ja korjauskohteet paremmalla aikaa ja päivännäöllä. Ei tartte olla kovakaan vauhti kun mukavasti tömpsähtää. Toki vajaasta 80kmh tullut pikkucitikka jysähti ihan eri malliin joskus aikoinaan.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
No voehan. Onneksi ilmeisesti ruumiilta sekä ruumiillisilta vammoilta säästyttiin? Sääliksihän noita mamu-mammoja tuolla liikenteessä käy, ei varmasti ihan kotoisimmat olosuhteet ole, autotkin on renkaita myöten resuja ja matkustamo täynnä lapsia, korkeintaan välttäväkuntoisissa "turva"istuimissa.
Peltiä onneksi saa uutta, ja nyt voit samalla uusia perän lookkia:
Peltiä onneksi saa uutta, ja nyt voit samalla uusia perän lookkia:
joko takapuskuri on fiksailtu?
eilen kun kattelin sinisestä WököPointterista et ihan hyvän näkönen on,
moottoritie pohjoseen - haukiväylä välillä ajelin perässä.
eilen kun kattelin sinisestä WököPointterista et ihan hyvän näkönen on,
moottoritie pohjoseen - haukiväylä välillä ajelin perässä.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Pikkufiksillä uudenveroiseksi.skibe kirjoitti:joko takapuskuri on fiksailtu?
eilen kun kattelin sinisestä WököPointterista et ihan hyvän näkönen on,
moottoritie pohjoseen - haukiväylä välillä ajelin perässä.
Kappas, en hoksannut ollenkaan. Kiitos kun annoit tietä vaikka se Volvo torpedoikin matkan etenemisen Melkein joka maanantai ajan tuon saman reitin samaan aikaan
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Käytin leimalla ja pientä remonttia pitää tehhä. Pikkuvikoja - tosin itse osallistuin aktiivisesti vikojen etsintään ja yhden enemmän löysinkin mitä katsuri
Oikee etuiskari oli niin loppu että mittalaite meni sekaisin ja näytti arvoksi 1-1 No, oli se tiedossakin ettei ihan kaikki oo kotona
Oikee etuiskari oli niin loppu että mittalaite meni sekaisin ja näytti arvoksi 1-1 No, oli se tiedossakin ettei ihan kaikki oo kotona
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Itseasiassa koiranluita tai palloniveliä ei olis mennyt lainkaan jos en olis ite kärttänyt nostaan vielä uudestaan ilmaan ja etsimään vänkärin puolelta edestä jotain kolahtelua aiheuttavaa. Alapallossa on väljää ja kehtas vielä merkata senkilander kirjoitti:Mitäs muuta meni vaihtoon kuin iskari?
Veikataan pientä repullista koiranluita ja palloniveliä.
Vänkärin puolen ajovalo pimeenä - pimeni just ennen konttorille menoa enkä ehtinyt vaihtaa. Hammastangon öljyvuoto. Ei siis mitään mikä olis tullut yllätyksenä.
Tuumas tuo että vois nuo talavirenkaatkin kohta vaihtaa mutta tuumasin takas että ei tässä vielä. Kirkkoniemen reissua pukkaa.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Eipä kannata vaihtaa.... sakkorenkaat taitaa olla takana anyway eli runtua vaan (eikös tuikku ollut sitä mieltä että näillä mennään kutvosen kanssa samoihin jos ei yli:))Ari66 kirjoitti:Tiet ovat sulat olleet jo monta viikkoa.XUX63 kirjoitti:Tuumas tuo että vois nuo talavirenkaatkin kohta vaihtaa mutta tuumasin takas että ei tässä vielä. Kirkkoniemen reissua pukkaa.
Jopa Ifjord:in-Tana bru:n välisellä ylängöllä.
Tuli sekin väli viime viikolla ajettua ja kuvattua.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Laatikko antautui eli annetaahan auton levätä. Itse autosta. Viatonhan se on ollut muttei muuten mikään ihanne - itseasiassa onkohan ollut 1,5 vuoden aikana yhtään vikaa? Muistaakseni ei. Jotenkin vaan tykkäsin siitä edellisestä väykystä enemmän vaikka tokihan tämä softattuna repii paremmin. Nyt tuntuu että 211:n interiööristä on todella vaikea palata väyn vastaavaan. Samoin väri ja ylipäätään ulkoinen habitus on minun makuun ykkösluokkaan vaikka uus-ponttooni ois tietenkin....
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- L.Samarialainen
- Viestit: 2178
- Liittynyt: 05.11.2005 17:27
Juu, se ottaa taas muutaman satasen ylimääräistä kun halusin nelosesta kutvosen tehot Tuo sijais-auto, liki 700tkm ajettu ceemeli vaati remontikseen kovaa ajoa teollisuusalueella ennen katsastusta. Nyt on leima paperissaL.Samarialainen kirjoitti:Onneksi sukseella on nippu kunnossa kun naamakirjaan seinälleni tuli taannoin päivitys "Mulla ei lompsa kestä ajella kun nuilla loppuun kolutuilla mersuilla"
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Olisko syinä ehkä se että autosta on otettu tehoa noin 1,5 kertaisesti tehtaan arvoihin nähden ja suksin keskivertoa "eteenpäinvievämpi" ajotyyli...sonikki kirjoitti:...Ihmettelen kyllä edelleen, että mikä sen voi tuolla ajomäärällä tappaa
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"