W123 280 Coupe? Minkä hintaisia nämä ovat?
W123 280 Coupe? Minkä hintaisia nämä ovat?
Sisarfoorumille laitoin saman viestin - mitä enemmän saan infoa sitä parempi tietenkin.
Hakua on käytetty enkä ainakaan pikaisen haun perusteella löytänyt lankaa jossa kysymykseeni olisi vastaus.
Eli olen hankkimassa W123 280CE Mercedestä puolitutultani ja nyt tässä yritellään arvuutella minkä arvoinen kyseinen laite on. Hintaa kysyttäessä todettiin siis lakonisesti että tee tarjous enkä halua suututtaa miestä liian alhaisella tarjouksella enkä toisaalta halua tarjota ylihintaakaan.
* Ei korinvaihto
* Mittarissa on hieman yli 200tkm.
* Toimiva kattoluukku.
* Kone käy nätisti eikä savuta.
* Perä ei pauku eikä vingu.
* Laatikko vaihtaa hyvin.
* Sisusta on ehjä lukuunottamatta etupenkin verhoilua joka on hieman rikki. Tätä vasten peilaten 200tkm mittarilukema ei taida pitää paikkaansa?
* Hopeanharmaa ihan suht ok maali. Ei mikään näyttelyvoittaja.
* Katsastettu noin kuukausi sitten.
* Ei läpimätä (kts. yllä) Pintaruosteen tapaista on jossain ovenkulmissa etc. mutta auto ei siis ole puhki.
* Keula ei ole alkuperäinen sillä näitähän ei ole saanut millään SEC-keulalla tehtaalta?
* Vanteet eivät ole alkuperäiset.
Pystyykö ylläolevan kuvauksen perusteella heittämään mitään hintahaarukkaa mitä tuosta voisin tarjota? Yritin tosiaan netin syövereistä hakea mitä tuollaisesta voisi maksaa enkä löytänyt oikein mitään.
Onko 3.5-4 tonnia järkevä arvio? Ymmärtääkseni nämä eivät tällä hetkellä ole mitenkään erityisen kalliita laitteita ns. normaalikunnossa? Onko mitään näkemystä mahdollisesta tulevaisuuden arvosta vaikkapa 3-5-vuoden aikaikkunalla?
Toivon asiallisia ja rakentavia kommentteja foorumilaisilta sillä uskoakseni tästä informaatiosta saattaisi olla hyötyä myös jollekin muullekin henkilölle jatkossa.
Kiitos jo etukäteen kaikille osallistuville foorumilaisille!
Hakua on käytetty enkä ainakaan pikaisen haun perusteella löytänyt lankaa jossa kysymykseeni olisi vastaus.
Eli olen hankkimassa W123 280CE Mercedestä puolitutultani ja nyt tässä yritellään arvuutella minkä arvoinen kyseinen laite on. Hintaa kysyttäessä todettiin siis lakonisesti että tee tarjous enkä halua suututtaa miestä liian alhaisella tarjouksella enkä toisaalta halua tarjota ylihintaakaan.
* Ei korinvaihto
* Mittarissa on hieman yli 200tkm.
* Toimiva kattoluukku.
* Kone käy nätisti eikä savuta.
* Perä ei pauku eikä vingu.
* Laatikko vaihtaa hyvin.
* Sisusta on ehjä lukuunottamatta etupenkin verhoilua joka on hieman rikki. Tätä vasten peilaten 200tkm mittarilukema ei taida pitää paikkaansa?
* Hopeanharmaa ihan suht ok maali. Ei mikään näyttelyvoittaja.
* Katsastettu noin kuukausi sitten.
* Ei läpimätä (kts. yllä) Pintaruosteen tapaista on jossain ovenkulmissa etc. mutta auto ei siis ole puhki.
* Keula ei ole alkuperäinen sillä näitähän ei ole saanut millään SEC-keulalla tehtaalta?
* Vanteet eivät ole alkuperäiset.
Pystyykö ylläolevan kuvauksen perusteella heittämään mitään hintahaarukkaa mitä tuosta voisin tarjota? Yritin tosiaan netin syövereistä hakea mitä tuollaisesta voisi maksaa enkä löytänyt oikein mitään.
Onko 3.5-4 tonnia järkevä arvio? Ymmärtääkseni nämä eivät tällä hetkellä ole mitenkään erityisen kalliita laitteita ns. normaalikunnossa? Onko mitään näkemystä mahdollisesta tulevaisuuden arvosta vaikkapa 3-5-vuoden aikaikkunalla?
Toivon asiallisia ja rakentavia kommentteja foorumilaisilta sillä uskoakseni tästä informaatiosta saattaisi olla hyötyä myös jollekin muullekin henkilölle jatkossa.
Kiitos jo etukäteen kaikille osallistuville foorumilaisille!
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Tervetuloa foorumille
Sanoisin niin, että jos Suomesta ei löydy nettiautosta tai muualta luotettavaa referenssiä hinta-arviolle, niin kannattaa katsoa Saksan tarjontaa ja ajatelle niin että vaikka Suomessa niitä ei vielä arvosteta, mutta varmaan Suomessakin hintataso hyvillä yksilöillä nousee muutamassa vuodessa Saksan tasolle.
Saksan tarjontaa --> http://suchen.mobile.de/auto/mercedes-b ... itCountry=
Sanoisin niin, että jos Suomesta ei löydy nettiautosta tai muualta luotettavaa referenssiä hinta-arviolle, niin kannattaa katsoa Saksan tarjontaa ja ajatelle niin että vaikka Suomessa niitä ei vielä arvosteta, mutta varmaan Suomessakin hintataso hyvillä yksilöillä nousee muutamassa vuodessa Saksan tasolle.
Saksan tarjontaa --> http://suchen.mobile.de/auto/mercedes-b ... itCountry=
Meissenkeri,Meissenkeri kirjoitti:Tervetuloa foorumille
Sanoisin niin, että jos Suomesta ei löydy nettiautosta tai muualta luotettavaa referenssiä hinta-arviolle, niin kannattaa katsoa Saksan tarjontaa ja ajatelle niin että vaikka Suomessa niitä ei vielä arvosteta, mutta varmaan Suomessakin hintataso hyvillä yksilöillä nousee muutamassa vuodessa Saksan tasolle.
Saksan tarjontaa --> http://suchen.mobile.de/auto/mercedes-b ... itCountry=
Kiitokset tervetulotoivotuksista
Nettiautot ja muut kotimaiset sivut on koluttu läpi tarkasti - olisi pitänyt mainitakin tästä aloituksessani - ja luu on jäänyt kouraan. Mobile / Autoscout etc. on myös koluttu ja etelämpänä CE:t tuntuvat ainakin olevan jonkinlaisessa arvostuksessa? Tämä ei nyt sinänsä vaikuta Suomessa olevan auton arvon arvioimiseen oikeastaan mitenkään - toki tämä antaa jonkinlaista suuntaa trendeistä ja tulevaisuuden odotuksista hinnan suhteen; kuten aivan oikein totesitkin.
Osalle vanhemmista laitteista on käynyt melko mielenkiintoisesti: Suomessa "aliarvostettuja" tai oikeammin ehkä vähemmän arvostettuja autoja on viety ulkomaille. Kenties W123 CE:t ovat jatkossa näitä autoja
Vanhemmat ovat harvinaisempia ja uudempia on valmistettu enemmän. Aivan totta.pasi p kirjoitti:En usko hinnan nousuun merkittävästi. Mitä "uudempi" sitä yleisempi. Mitä vanhempi sitä harvinaisempi. 123 coupeja ollut melkoinen määrä maailmassa ja paljon myös säilynyt.
Riippunee myös ns. "merkittävän" määritelmästä: jos tonnin autosta tulee kahden tonnin auto ajan kuluessa on se mielestäni merkittävä nousu; ainakin prosentuaalisesti vaikkei se sitä kenties absoluuttisena rahana olisikaan jonkun mielestä.
En itsekään usko että W123 Coupet tulevat koskaan olemaan kymmenien tuhansien eurojen autoja; sen sijaan erittäin hyvä auto voi olla 10-15k auto lähitulevaisuudessa. Saksassa erittäin hyvät autot lähentelevät käsittääkseni 10k rajaa jo nyt.
Toki Saksan arvot ovat Saksan arvoja ja nyt keskustelun aiheena on kotimainen arvo kyseiselle automallille.
Hienoa todeta että tästä saadaan ainakin jonkinlaista keskustelua ja mielipiteidenvaihtoa aikaiseksi! Lisää kommentteja ja näkemyksiä asian suhteen otetaan vastaan auliisti.
Kiitos!
Kiitos näkemyksestäsi asian suhteen.pasi p kirjoitti:Jos minä olisin ostamassa nyt tuollaista autoa, voisin maksaa 2500-3500. Ruostettakin löytyy ja suht yleinen automalli.
Ilmeisesti oma arvioni hinnan suhteen on sitten ollut yläkantissa: eli jos realistinen hinta on 2500-3500 leimatulle 280CE:lle niin sitten se kai on niin.
Pikaisen googlauksen tulos: 280CE malleja on valmistettu 32138 kappaletta '77-85. Huomattavasti harvinaisempi olisi 280C joita on valmistettu 3704 kappaletta.
32k kappaletta on toki paljon mutta eipä näitä ihan joka kadunkulmassa kuitenkaan vastaani ole tullut? W123 malleja on kai valmistettu jotain 2.7-miljoonaa eli tuohon suhteutettuna 32k ei ole kovin suuri määrä? Kaikki on toki suhteellista tämänkin suhteen ja W123 Coupeja on varmasti paljon suurempi määrä jäljellä kuin muita vanhempia ja vähemmmän valmistettuja autoja.
No aina ei voi voittaa.
Totta. Autossa on muutama täplä pintaruostetta eli kaipa sitä pitää sitten sanoa ruosteiseksi romuläjäksi kun laitetta menen ostamaan. Ehkäpä kuvittelin pääseväni potentiaalisen tulevan klassikon omistajaksi - totuus lienee kuitenkin se että nämä ovat ilmeistä tusinakamaa.
W123 ssa, kuten muissakin, etenkin Suomi historiaisissa, löytyy monesti ruosteita "yllättävän" paljon, kun viitsii, osaa ja saa kaivella ...
Hyväkorinen, alkuperäinen helposti siistiksi saatettava yksilö on mielestäni hyvinkin hintahaarukassasi, ne hyvät vaan on valitettavan harvassa
Hyväkorinen, alkuperäinen helposti siistiksi saatettava yksilö on mielestäni hyvinkin hintahaarukassasi, ne hyvät vaan on valitettavan harvassa
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Minä olen myös sitä mieltä että jos autosta joskun haluaa eroon, niin ne Saksan hinnat on siinä mielessä merkitseviä että sinne ja muualle ulkomaille menee tällä hetkellä Suomesta klassikko- ja museoautoja koska Suomen hintatasot ovat matalia.
W123 Coupen (vai onko se C123) maksussa kannattaa tosiaan pitää mielessä ne alustan mittavat ruostevauriomahdollisuudet. Jos autoa ei saa nosturille ja muutenkin ulkonäön puitteissa se kaipaa uudelleen maalausta, rajoittaisin tarjouksen 1500-2000 euroa.
Jos taas auton saa nosturille ja alusta yleensä, mutta erityisesti taka-akselin alatukivarsien kiinnitykset ovat ruosteesta vapaat, voisin ajatella että hinta olisi 2000-3000 euroa, mutta silti ruostetäplien osalta kannattaa varautua auton uudelleen maalauksesta aiheutuviin kuluihin ja pintapeltien ruostekorjauksiin.
W123 Coupen (vai onko se C123) maksussa kannattaa tosiaan pitää mielessä ne alustan mittavat ruostevauriomahdollisuudet. Jos autoa ei saa nosturille ja muutenkin ulkonäön puitteissa se kaipaa uudelleen maalausta, rajoittaisin tarjouksen 1500-2000 euroa.
Jos taas auton saa nosturille ja alusta yleensä, mutta erityisesti taka-akselin alatukivarsien kiinnitykset ovat ruosteesta vapaat, voisin ajatella että hinta olisi 2000-3000 euroa, mutta silti ruostetäplien osalta kannattaa varautua auton uudelleen maalauksesta aiheutuviin kuluihin ja pintapeltien ruostekorjauksiin.
Ovatko nämä sellaisia ruostevaurioita joista jää kiinni katsastuksessa vai meneekö auto läpi katsastuksesta esim. ruostuneilla taka-akselin kiinnikkeillä?Meissenkeri kirjoitti:
W123 Coupen (vai onko se C123) maksussa kannattaa tosiaan pitää mielessä ne alustan mittavat ruostevauriomahdollisuudet. Jos autoa ei saa nosturille ja muutenkin ulkonäön puitteissa se kaipaa uudelleen maalausta, rajoittaisin tarjouksen 1500-2000 euroa.
Jos taas auton saa nosturille ja alusta yleensä, mutta erityisesti taka-akselin alatukivarsien kiinnitykset ovat ruosteesta vapaat, voisin ajatella että hinta olisi 2000-3000 euroa, mutta silti ruostetäplien osalta kannattaa varautua auton uudelleen maalauksesta aiheutuviin kuluihin ja pintapeltien ruostekorjauksiin.
Auto josta on kyse on siis leimattu kaksi kuukautta sitten.
Ruoste sinänsä ei ole hylkäyksen perusteW74 kirjoitti:Ovatko nämä sellaisia ruostevaurioita joista jää kiinni katsastuksessa vai meneekö auto läpi katsastuksesta esim. ruostuneilla taka-akselin kiinnikkeillä?Meissenkeri kirjoitti:
W123 Coupen (vai onko se C123) maksussa kannattaa tosiaan pitää mielessä ne alustan mittavat ruostevauriomahdollisuudet. Jos autoa ei saa nosturille ja muutenkin ulkonäön puitteissa se kaipaa uudelleen maalausta, rajoittaisin tarjouksen 1500-2000 euroa.
Jos taas auton saa nosturille ja alusta yleensä, mutta erityisesti taka-akselin alatukivarsien kiinnitykset ovat ruosteesta vapaat, voisin ajatella että hinta olisi 2000-3000 euroa, mutta silti ruostetäplien osalta kannattaa varautua auton uudelleen maalauksesta aiheutuviin kuluihin ja pintapeltien ruostekorjauksiin.
Auto josta on kyse on siis leimattu kaksi kuukautta sitten.
Sitten vasta jos se on heikentänyt rakenteita, voidaan puuttua asiaan.
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
aivan läpimätiä lahoja paskoja menee vuosittain tuhansia läpi katsastuksesta. Katsastus ei ole mitta johon voisi edes teoriassa luottaa.
Alkaa olemaan "Normaali" kuntoiset ruotsissakin 5000-10000 euroa. muutama vuosi sitten etsittiin sellaista "hyvää" aihiota juuri 3000e luokassa ja ei 2v aikana löydetty yhtään sopivaa. Kaikki sopivat oli yli 5000e. ja nekään ei mitään hurraa kuntoisia olleet.
Tässä autossa on tekstin perusteella jo ruostetyöt tehty.
Alkaa olemaan "Normaali" kuntoiset ruotsissakin 5000-10000 euroa. muutama vuosi sitten etsittiin sellaista "hyvää" aihiota juuri 3000e luokassa ja ei 2v aikana löydetty yhtään sopivaa. Kaikki sopivat oli yli 5000e. ja nekään ei mitään hurraa kuntoisia olleet.
Tässä autossa on tekstin perusteella jo ruostetyöt tehty.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
En kuvaisi autoa läpimädäksi paskaksi muutamine pilkkuineen maalipinnassa eikä auto ole sen näköinen että ajaessa täytyisi pitää paperipussia päässä, vaan auto on ihan kohtuullisen siisti ilmeeltään.
En tiedä tarkemmin - mutta rohkenen kuitenkin olettaa - että jos auto on katsastettu lähiaikoina pohja / alusta ei ainakaan olisi puhkiruostunut? Siis näistä mainituista taka-akselin kiinnikkeistä etc. Eli yritän sanoa sitä, että autossa oleva leima lienee positiivisempi asia kuin jos autossa ei olisi leimaa? Pitänee kuitenkin tarkastella mahdollisuutta auton saamiseksi nosturille jotta voisin tutkia alustaa hieman tarkemmin.
Ilmeisesti näiden arvotus on kohtuullisen hankalaa ja tuntuvat siis olevan Suomessa edullisempia kuin muualla.
En tiedä tarkemmin - mutta rohkenen kuitenkin olettaa - että jos auto on katsastettu lähiaikoina pohja / alusta ei ainakaan olisi puhkiruostunut? Siis näistä mainituista taka-akselin kiinnikkeistä etc. Eli yritän sanoa sitä, että autossa oleva leima lienee positiivisempi asia kuin jos autossa ei olisi leimaa? Pitänee kuitenkin tarkastella mahdollisuutta auton saamiseksi nosturille jotta voisin tutkia alustaa hieman tarkemmin.
Ilmeisesti näiden arvotus on kohtuullisen hankalaa ja tuntuvat siis olevan Suomessa edullisempia kuin muualla.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Onhan se selvä, että jos on vasta katsastettu auto, niin pohjassa ei pitäisi ruostereikiä olla, siis ei pitäisi.
Siihen kuitenkin kannattaa varautua, että kun tarkemmin aletaan tutkimaan, niin massojen alta löytyy ruostetta enempi tai vähempi. Voi toki olla kunnosakin, en minä sitä sano että kaikki olisivat läpilahoja.
Esimerkkikuva, netistä noukittu.
Siihen kuitenkin kannattaa varautua, että kun tarkemmin aletaan tutkimaan, niin massojen alta löytyy ruostetta enempi tai vähempi. Voi toki olla kunnosakin, en minä sitä sano että kaikki olisivat läpilahoja.
Esimerkkikuva, netistä noukittu.
Katsastus ei takaa sitä etteikö pohjasta löytyisi ruostereikä tai useampi, massan alta tai koputtelemalla.En tiedä tarkemmin - mutta rohkenen kuitenkin olettaa - että jos auto on katsastettu lähiaikoina pohja / alusta ei ainakaan olisi puhkiruostunut? Siis näistä mainituista taka-akselin kiinnikkeistä etc. Eli yritän sanoa sitä, että autossa oleva leima lienee positiivisempi asia kuin jos autossa ei olisi leimaa?
Leima on toki positiivinen asia kaikin puolin; jarrut ovat joltisenkin kunnossa jne...
Jos katsuri ei ole tökkinyt koko alustaa joka paikasta, ruostetta voi löytyä ja isojakin reikiä. Toi muovimassa pitää sen niin siistin näköisenä vaikka pelti olisi kadonnut aikoja sitten.. Eli kannattaa varautua hitsaamiseen vaikka olisikin juuri leimattu. Tiedän tämän itsekin erittäin hyvin, esim. a-pilareiden kotelot oli hyvinkin mädät, kuskin lattia yms..
Ehdottomasti ovat Suomessa halvempia kuin muualla. Toki näitä pyörii Suomessakin kovilla hinnoilla, ainoa vaan ettei niitä kukaan osta ellei auto sitten ihan oikeasti ole superhyvä. Kuten jo mainittua, ruosteet saattaa hyvinkin olla piilossa, vaikka olisi katsastettukin. Vähäruosteisia kumminkin saa ihan hakemalla hakea, että ei pienien ruosteiden takia kannata autoa jättää ostamatta.
Mittarilukemaan suhtautuisin skeptisesti, jos etupenkin verhoilu on jo rikki W123:ssa noilla kilometreillä. Vanteet ei liene ongelma, orkkisvanteita löytyy runsaasti ja erittäin edullisesti, jos sellaiset alle haluaa laittaa. Minä kuuntelisin tekniikan käyntiä kylmänä/kuumana, öljynpaineet, samoin tekniikan toimivuus, kattelisin ruosteet ja auton yleiskunto kertoo paljon. Eihän ole kromikaaria...?
Oman alkuperäisen pikkukoneisen Coupen myin 2000 eurolla, koska ei siitä kukaan enempääkään maksanut. Yksi autoliike olisi hyvittänyt autosta jopa 1500 eur, jos olisin vaihtanut 10ke Mustangiin. Autossa oli suht siisti maalipinta, hyvä pohja, mutta moottori oli vaihdettu uudempaan entisen hajotessa. Muuten kopsakka peli, ja oli silloin juuri leimattukin.
Onhan näitä tuolla Ruotsissa halvallakin, kunto toki arvoitus:
http://www.blocket.se/malmo/Mercedes_Be ... ?ca=11&w=3
Tutki auto itse tarkkaan, tai ota mukaan joku konkari, niin valinta helpottuu. Näkemättä autoa, minäkin sanoisin että 1500-3000 eur. C123 on kumminkin oikein mukava harrasteauto, joten jos auto miellyttää ja saa järkevään rahaan, niin ei kun kaupoille!
Mittarilukemaan suhtautuisin skeptisesti, jos etupenkin verhoilu on jo rikki W123:ssa noilla kilometreillä. Vanteet ei liene ongelma, orkkisvanteita löytyy runsaasti ja erittäin edullisesti, jos sellaiset alle haluaa laittaa. Minä kuuntelisin tekniikan käyntiä kylmänä/kuumana, öljynpaineet, samoin tekniikan toimivuus, kattelisin ruosteet ja auton yleiskunto kertoo paljon. Eihän ole kromikaaria...?
Oman alkuperäisen pikkukoneisen Coupen myin 2000 eurolla, koska ei siitä kukaan enempääkään maksanut. Yksi autoliike olisi hyvittänyt autosta jopa 1500 eur, jos olisin vaihtanut 10ke Mustangiin. Autossa oli suht siisti maalipinta, hyvä pohja, mutta moottori oli vaihdettu uudempaan entisen hajotessa. Muuten kopsakka peli, ja oli silloin juuri leimattukin.
Onhan näitä tuolla Ruotsissa halvallakin, kunto toki arvoitus:
http://www.blocket.se/malmo/Mercedes_Be ... ?ca=11&w=3
Tutki auto itse tarkkaan, tai ota mukaan joku konkari, niin valinta helpottuu. Näkemättä autoa, minäkin sanoisin että 1500-3000 eur. C123 on kumminkin oikein mukava harrasteauto, joten jos auto miellyttää ja saa järkevään rahaan, niin ei kun kaupoille!
Mitä niistä pitäisi katsoa... Se että kaikki varusteet toimii. Minusta kuitenkin w123 ainoa vakava ongelma on just ruoste. Tuo meissenkerin linkittämä kuva on vielä aika lievä tapaus ja kyllä klassinen Monesti lattia pysyy paikallaan vain pohjamassan avulla ja taka-akselisto pyhällä hengellä.
nämäkin meni katsastuksesta läpi, vaikka tuo kallistuksenvakaaja ei ollut millää kiinni kuin pohjamassalla.
saman auton sama pyöränkotelo
Ja kyllä, se oli katsastettu vain viikkoa aikaisemmin! Molemmin puolin sama juttu ja mätä jatkui sitten kuskin penkin alle asti.
nämäkin meni katsastuksesta läpi, vaikka tuo kallistuksenvakaaja ei ollut millää kiinni kuin pohjamassalla.
saman auton sama pyöränkotelo
Ja kyllä, se oli katsastettu vain viikkoa aikaisemmin! Molemmin puolin sama juttu ja mätä jatkui sitten kuskin penkin alle asti.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.