RoopeKin S203
Tulipas tänään käytyä orsiin tallilla vaihtelemassa sumareiden hehkut, nii samalla tohtorisetä kuunteli stetoskoopilla koneen kalinaa... Suuntimaksi saatiin remmiahdin, myös laturi piti vähän rahinaa, mut jakokopasta ei kuulunu mitään sivuääniä... Pitää vissiin käytellä vielä toi remmi irti ja kuunnella ilman sitä, toisaalta painelaakeriki on pitänyt ääntä välillä et helpottuukohan homma ollenkaan... Mut kesällä revitään kattokaiteet pois, näytti orsiin auto nii hyvälle ilman niitä, ku reijätki oli siististi peitelty...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Ootko sinne eatoniin vaihtanu öljyjä? Oma oli ainakin huohottanu osan pihalle eli onneks tuli vaihettua kalliit öljyt
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
En oo ku ei viitsi alkaa purkamaan irti sitä tuolta... On siihen joskus vaihettu, ku näytti olevan kotelo tiivistetty liimalla... Ajatuksena ollu et hommais uudenkäytetyn, ehkä isomman? ahtimen ja tiggais siihen täyttö ja tyhjennysroput ennen paikoilleen asennusta(laakerointi tietenki yhtäaikaa jos välyksiä on).... Sitte on helppo vaikka huollon yhteydessä vaihtaa remmiinki öljyt..
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Ei sitä tarvi purkaa irti, öljyt pystyy vaihtamaan purkamatta. Kieltämättä hankalassa paikassa 2dl purkki maksaa melkein 70€ ja 1,8dl sinne lurahtaa, jos oikein muistan
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Aijaa.. Kerroppa sit miten ne saapi vaihettua..? Vois nimittäin suunnitella täytön kun kovilla pakkasilla ujeltaa komiasti toi ahdin... Onkos siellä sit olemassa jokin täyttöreikä? Jostakin luin et huohottimen? kautta sais täytettyä... Ja Eatonin sivuilla luki tohon M45 et sinne menis 1,35 desiä öljyä... (Ja löysin muuten yhden sivunki missä öljy maksoi 21€/1,18dl)
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Käytin hovikorjaajalla ja muistaakseni tunkkas perän ylös ja sitten sai imastua öljyt pois. Ruiskulla ja letkulla imasta vanhat pois ja sitten uudet tilalle. C32 amg kompuran öljyn vaihdosta saa osviittaa, siinä tosin se kompura on naurettavan helpossa paikassaRoopeK kirjoitti:Aijaa.. Kerroppa sit miten ne saapi vaihettua..? Vois nimittäin suunnitella täytön kun kovilla pakkasilla ujeltaa komiasti toi ahdin... Onkos siellä sit olemassa jokin täyttöreikä? Jostakin luin et huohottimen? kautta sais täytettyä... Ja Eatonin sivuilla luki tohon M45 et sinne menis 1,35 desiä öljyä... (Ja löysin muuten yhden sivunki missä öljy maksoi 21€/1,18dl)
Nojuu on huomattavasti halvempaa öljyä, mulle sanottiin hertsikan vehossa, että 1,8dl menis ja 2dl purnukassa sitä saapi
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Juu, joku jenkkivaraosakauppa se oli, suomesta kuitenki...Roisto kirjoitti:Näppärä purkkikoko. Onko tuo jotain jenkkiainetta?RoopeK kirjoitti:(Ja löysin muuten yhden sivunki missä öljy maksoi 21€/1,18dl)
t.
Risto
Aa, se oli vehon hinta... Pitääpä samalla vilkasta se kompuran päälypuoli, kun käyttääpi ilmanputsarin kopan irti huohotinletkun takia... Huohottimen kautta se kuitenki tais imasta vanhat pois ja uudet sisään..?nix0n kirjoitti:Käytin hovikorjaajalla ja muistaakseni tunkkas perän ylös ja sitten sai imastua öljyt pois. Ruiskulla ja letkulla imasta vanhat pois ja sitten uudet tilalle. C32 amg kompuran öljyn vaihdosta saa osviittaa, siinä tosin se kompura on naurettavan helpossa paikassaRoopeK kirjoitti:Aijaa.. Kerroppa sit miten ne saapi vaihettua..? Vois nimittäin suunnitella täytön kun kovilla pakkasilla ujeltaa komiasti toi ahdin... Onkos siellä sit olemassa jokin täyttöreikä? Jostakin luin et huohottimen? kautta sais täytettyä... Ja Eatonin sivuilla luki tohon M45 et sinne menis 1,35 desiä öljyä... (Ja löysin muuten yhden sivunki missä öljy maksoi 21€/1,18dl)
Nojuu on huomattavasti halvempaa öljyä, mulle sanottiin hertsikan vehossa, että 1,8dl menis ja 2dl purnukassa sitä saapi
Min oon luullu et C32:ssa kiertää moottoriöljy kompurassa et neki vaihtuu ölpän vaihon yhteydessä...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Mjoo voihan se olla, että sieltä käsin vaihtanu.
Tossa on C32 kompuran öljynvaihto
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=olKmcCVjAb8[/youtube]
Tossa on C32 kompuran öljynvaihto
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=olKmcCVjAb8[/youtube]
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Okke, tämä homma ruvetaan tutkimaan seuraavaksi ja raha tilanteen salliessa haetaan öljyt ja tollanen pikkunen pruutta... Tuo oma 5 desin ruutta tuntuupi olevan vähän ehkä liian iso moiseen hommaan... Mut voihan se olla et se sopiipi, kun käyttää sen putsarikotelon pois tieltä...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Ihmetyttää tuo kompuraöljyn hinta. Mikä siinä mersun kompurassa on niin ihmeellistä, että pitää käyttää tuon hintaisa öljyjä. Uudessa 230.000€ kompuraan riittää ilmaöljyksi alle 4€/LITRA maksava öljy. Toinen vaihtoehto oli käyttää reilu 11€/LITRA maksavaa oljyä. Kone tuottaa 34bar ja 560 kuutiota ilmaa minuutissa. Koneesta on otettu täydet tehot 70% sen käyntiajasta. Kompura on n. 4 vuotta vanha ja toimii hyvin. Vai onko nuo työkoneet liian karkeita verrokkeja mersun kompuraan?
Tuli mieleen tuosta mersun kompuraoljyn hinnasta, Euroquem firma, joka tyrkyttää asiakkaille aivan älyttömän hintaisa tuotteita.
Tuli mieleen tuosta mersun kompuraoljyn hinnasta, Euroquem firma, joka tyrkyttää asiakkaille aivan älyttömän hintaisa tuotteita.
Päivitellääs...
-Kylkilistat vaihtoon eli kromit pois, classicin listat kylkiin ja prefl Elegancen ikkunalistat
Tämä johtuupi siitä, kun ei vaan jotenki omaan silmään sovi noi kromilistat mustaan autoon....
Laitetaas listalle vielä lisäys...RoopeK kirjoitti:ToDo-lista:
- Lasien tummennusta. (Ammattilainen saa hoitaa tän.) Tehty
- Soitin vaihtoon, että saa jenkkavehkeet sullottua konttiin. Tehty osittain, subi ON kontissa
- Sopivan subikotelon rakennus, et passaa yleisilmeeseen. (Nykynen ruma laatikko ku tenavan kontissa on Laughing ) Tehty
- Madallusta hillitysti, kunhan saadaan uudet rattaat alle. Tekemättä edelleen tai no aika tehny tehtävänsä...
- Suomenkielisten manuaalien hommaus, ku autohan on tuotu Saksasta.Tehty
- Penkin istuin osan uudelleen verhous viillon takia. Tehdään sit ku repeää kokonaan
- Keskikonsolin alumiinin vaihto, ku joku liimannu jonku saakelin tarvike Bluetooth-systeemin siihen. Samaan konkurssiin kuskin oven alumiini vaihtoon, ku pätkitty turvavyöllä kolhuja täyteen. Ei oo tehty ku ei ollukkaan niin pahassa kunnossa ja suunnitelmat muuttuu
- Ehkä mahdollisesti valopäivitystä, jos jaksaa. Amistummennukset tuli tehtyä, Taispa tulla tilattua LED-valot taakse
- AMG-korisarja olis kiva. Edelleen haaveissa
-Kylkilistat vaihtoon eli kromit pois, classicin listat kylkiin ja prefl Elegancen ikkunalistat
Tämä johtuupi siitä, kun ei vaan jotenki omaan silmään sovi noi kromilistat mustaan autoon....
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Vaihdappa listoja mun kanssa, jotenkin harakkamainen oon kromilistat ois kommeet...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tänään vaihtu taas kesärattaat alle... Pitää käydä tossa naapuriveholla mutka puottamassa keulaa, kunhan taas on vapaata...
Kirjootanpas tänne muistiin et etukoiranluut on M12 kierteellä, ku tossa oli toi sport-paketti...
Kirjootanpas tänne muistiin et etukoiranluut on M12 kierteellä, ku tossa oli toi sport-paketti...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Tiedustelen tuosta remmiahtimen öljytyksestä, että pitäisiko, tai olisiko hyvä tehdävse jossain vaiheessa, jollain km-lukemalla? Nyt on 70000 matkamittarissa ja kansi ylhäällä kuuluu pientä "sirinää" ahtimesta. Onko se normaalia? Lisäksi ilmeisesti hihnan kiristin pitää ääntä noin 2000 kierroksen kohdalla eniten. Millainen operaatio sen vaihto olisi?
Anteeksi Roope että tunkeilen ketjuusi, mutta kun sivutaan samaa asiaa, niin ajattelin olevan hyödyksi kysellä asiaa sivuten.
Anteeksi Roope että tunkeilen ketjuusi, mutta kun sivutaan samaa asiaa, niin ajattelin olevan hyödyksi kysellä asiaa sivuten.
Ei se haittaa vaikka tänne "tunkeileeki"... Kyseleminen ja vatulointi on aina sallittua... Tuosta ite remminkiristimestä en osaa sanoo mitään, mut remmiahtimeen kannattais kuulemma lisäillä öljyä tarvittaessa ja ite vaihtasin ne jo nuilla lukemilla... Vaihetaanhan ne vaihelaatikkoonki 60 tkm välein... Jotku on taas sanonu et 150 tkm ja öljynvaihto ja kuulemma 250 tkm ja ahdin on entinen (varsinkin jos ei oo öljyjä vaihellu)... Mut laakerisarjan saa jenkeistä about 60€:lla, roottorit tais olla 150 € kipale, jos en väärin muista...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Unohtunu päivittää tänne et ahdinöljyt tuli kotio kahessa viikossa ja matkahuoltoon piti maksaa 42€, öljyjen maksaessa 20€... Hyvin osaavat laittaa noille öljyille rahtia...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Aiinnii vielä kerran... Ahdinöljy on GM 12345982 ja liike mistä tilasin http://www.racersplace.fi/home.phpRoopeK kirjoitti: Unohtunu päivittää tänne et ahdinöljyt tuli kotio kahessa viikossa ja matkahuoltoon piti maksaa 42€, öljyjen maksaessa 20€... Hyvin osaavat laittaa noille öljyille rahtia...
Tuonne hintaluettelon puolella olevaan hakuun ku kirjootteli ton öljytyypin, nii löytyy...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Tänään tuli tilattua pari palikkaa pirssiin... Vaihtoon menee mm.
-raidetangon pää vasen ulompi
-raidetangon sisäpää oikealle puolelle
-koiranluut eteen
-narinahelat molemmin puolin
-moniurahihna
Tuli ostettua samalla vahaa pirssiin, jos vaikka sais viikon päästä autoon vahat päälle ja sisäpesun tehtyä, kun on vapaa viikonloppuki luvassa...
-raidetangon pää vasen ulompi
-raidetangon sisäpää oikealle puolelle
-koiranluut eteen
-narinahelat molemmin puolin
-moniurahihna
Tuli ostettua samalla vahaa pirssiin, jos vaikka sais viikon päästä autoon vahat päälle ja sisäpesun tehtyä, kun on vapaa viikonloppuki luvassa...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Tulipas viikonloppu aherrettua auton parissa ja edellä mainitut osat paitsi remmi löysi paikkansa autosta... Lisäksi tuli vaihettua vänkärin puolelle etupyörän laakeri... Mittarissa 219200 km... Tänään tuli myös käytyä konttorilla, mut suikkalakki ei ollu suosiollinen ku löysi kuskin puolelta väljän alapallon, eli pitää vaihella taaempi tukivarsi...
Öljyjen vaihto taitaapi olla sit seuraava rojekti ennen talvee, jos sitä samalla sais nuo kompuran öljytki vaiheltua...
Kirjoitanpas muistin aikana tänne ylös, et jarrupalan pituus edessä 102mm... (Osaa sit ostaa oikeet palat, ku noihin AMG-jarruhin on tarjolla kahta eri palaa... )
Öljyjen vaihto taitaapi olla sit seuraava rojekti ennen talvee, jos sitä samalla sais nuo kompuran öljytki vaiheltua...
Kirjoitanpas muistin aikana tänne ylös, et jarrupalan pituus edessä 102mm... (Osaa sit ostaa oikeet palat, ku noihin AMG-jarruhin on tarjolla kahta eri palaa... )
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Hoksasin tänään et vaihekeppi käyttäytyy varsin hervottomasti... Siitäpä sitte tuli mieleen et onkos tuohon faceliftin manuaalin keppihässäkkään saatavana irtoheloja, kun tuntuu heiluvan esim. kolmonen silmässä sivuttain n. 2cm molempiin suuntiin ja pystysuuntaan reilun sentin..? Nimittäin tuo keppi oli auton ostaessa tosi jämy eikä tollasia liikeratoja esiintyny...
Tukivarsi oottaa vieläki varastossa asennusta... Jospa sen huomenna vaihtelis, ku pitää torstaina käyttää viimestään näytillä uudelleen...
Tukivarsi oottaa vieläki varastossa asennusta... Jospa sen huomenna vaihtelis, ku pitää torstaina käyttää viimestään näytillä uudelleen...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Heloja ei taida erikseen enää näihin uudempiin saada, kaveri oli kierrellyt oulun varaosaliikkeet läpi kyselemässä jo kertaalleen. lopulta oli päätyny mb-osalle ostamaan vivuston.
en nyt saanu tolokkua että oliko ihan koko vivusto vai osa vivustosta mutta kuitenki
en nyt saanu tolokkua että oliko ihan koko vivusto vai osa vivustosta mutta kuitenki
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Ihan uudet nastat löysi tiensä mursun alle tänään, ku on noita yöpakkasia lupaillu ja aamuvuoroviikko töissä... Nastoiksi valittiin Hankookin Winter iPiket koossa 225/45 17" ja mitä kotio haukiputaalta ajelin, nii oli ihan hiljaset rattaat nastoiksi... Saapa nähdä minkälainen melu on kunhan vähän kuluvat...
Öljyt pitäs vaihtaa, suodatin ja öljyt on jo hommattu mut vielä pitäs saada mielenkiinto vaihtaa ne...
Öljyt pitäs vaihtaa, suodatin ja öljyt on jo hommattu mut vielä pitäs saada mielenkiinto vaihtaa ne...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
No nii, tänään vaihtu sit öljyt + suodatin ja raikkari... Siinä kun imupumppu lutkutteli öljyä pois koneesta niin tuli tutkittua vähän remmiahtimen täyttöpropun sijaintia, ku oli tarkotus neki öljyt vaihtaa mut kiireessä ei kannata yrittääkkään... Roppu on jossain perse paikassa, eli vaatii varmaanki etukannakkeesta irrotuksen et pääsee käsiksi... Mut huohotin letku joka ahtimen päällä näkyi komeesti siitä ja näytti melko tuoreelta... Öljypaskaa ei näkyny joten sitä vois varmaan sanoo hyväksi merkiksi... Mittari lukema oli 222222 km kun pihaan päräytin... Termari vaihtoon seuraavaksi...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91