Ilmastoinnin flekteistä keulalla tein semmosen huomion että pyörittää vain vasemman puoleista, oikea ei lähde ollenkaan päälle..
onko näistä erilaisia versioita vai onko jokaisessa se hihna mikä pyörittää toista? missäs välissä sen hihnan sitten kuuluu olla jos semmonen sieltä puuttuu, päällepäin kun katsoo niin ei siellä rupellin takana kyllä mitään tilaa tai hihnapyörän tapaista kiekkoa näy mihin sen saisi laitettua tai edes mahtumaan
kulkeeko nuo hihnat millä nimellä ja löytyyköhän mahd. ihan motonetistä? koskaan kun ei oo tullut perehdyttyä ilmastoinnin osiin
ilmastoinnin flektit
ilmastoinnin flektit
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Re: ilmastoinnin flektit
Siinä on ne liittimet kennon yläreunassa kuskin puolella. Kattelee että ei oo hapettunu pahasti.
Toinen on se että se alumeeti hapettuu ja maalit alkaa irrota ja se turvottaa mittoja ja alkaa ahistaa. Samoin muoviosa lämmöstä elää ja alkaa hinkata= taas ahistaa. Pyöriikö vapaasti hinkkaamatta ropeli?
Kolmas syy vois olla ettei haluukkaan pyörittää esim ilmastointi on tyhjähkö ja ei käynnisty=> mahdollisesti ei tarvetta kun yhelle ropelille.
Toinen on se että se alumeeti hapettuu ja maalit alkaa irrota ja se turvottaa mittoja ja alkaa ahistaa. Samoin muoviosa lämmöstä elää ja alkaa hinkata= taas ahistaa. Pyöriikö vapaasti hinkkaamatta ropeli?
Kolmas syy vois olla ettei haluukkaan pyörittää esim ilmastointi on tyhjähkö ja ei käynnisty=> mahdollisesti ei tarvetta kun yhelle ropelille.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Kumpikin pyörii kevyesti käsin pyörittäessä, nuo siis on kummatkin sähköisiä että osaa aivolaatikko ohjata itekseen pyörittääkö kumpaakin vaiko vain toista? pitääpä nuo liitokset puhdistaa aluksi ja seurailla tilannetta!
ei taida kylmästöintiä voida kokeilla kunnolla muutoin kun vaikka ajamalla lämpimään talliin ja lyömällä säätimet kylmimmälle? sen verran viileä vielä ulkona että tulee tarpeeksi kylmää vielä muutenkin kuinka kylmää sieltä sitten pitäis tulla jos toimii oikein? oliko jopa miinusasteita?
ei taida kylmästöintiä voida kokeilla kunnolla muutoin kun vaikka ajamalla lämpimään talliin ja lyömällä säätimet kylmimmälle? sen verran viileä vielä ulkona että tulee tarpeeksi kylmää vielä muutenkin kuinka kylmää sieltä sitten pitäis tulla jos toimii oikein? oliko jopa miinusasteita?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.