w211 cambereista
w211 cambereista
Eli muistanko ihan väärin, vai oliko näihin saatavana jotkut epäkeskopultit tms. millä cambereita saa inan paremmaksi?
Jos oli niin mistä näitä saa poisteltua?
Säädettäviä camber-tankoja ei tainnut kuitenkaan olla, ainakaan laillisessa formaatissa?
Jos oli niin mistä näitä saa poisteltua?
Säädettäviä camber-tankoja ei tainnut kuitenkaan olla, ainakaan laillisessa formaatissa?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
En hoksannut pihassa eli en päässyt "kyyläämään"epk kirjoitti:Mulla on ne eikä oo camber ollut ongelma, ~ -2.5 joka nurkassa, kaaresta napaan 30.5 cm
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tuo on säätöpultti, siinä on tuo lovi pultin kylessä. Normipultissa sitä ei ole.
sonikki kirjoitti:Onko tämä nyt tarkoituksenmukainen pultti ja onko tuolla vm:llä ja moottorilla väliä?
Jos näin niin miten tuo poikkeaa alkuperäisestä pultista?
S211 E320 V6+7G vm.-06 facelift
Sähköasennusluvat S2, ok
Kylmäaineluvat alle 3kg, ok
Sähköasennusluvat S2, ok
Kylmäaineluvat alle 3kg, ok
Jahas, kiitos selventävästä vastauksesta... mulla oli yksi käyttämätön urallinen pultti varapyöräkotelossa, mitä aikanaan ihmettelin. Oliskohan sitte niin että mulla olis jo tuollaiset. Silmämääräisestihän asia on ilmeisesti havaittavissa, kun näyttää tuo ura jatkuvan ihan pultin päähän asti, mitä lienee pätkä näkyvissä?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Olisi W211 pyöräkulmien säätö kohta edessä kun saan vielä sisemmät raidetangot ja etummaiset alatukivarret vaihdettua. Ulommat raidetangot ja muuta pientä jo vaihdettu.
Onko tosiaan niin, että cambereita ja castereita ei saa vakiona säädettyä vaan pitää hommata erikseen nuo säätöpultit?
Onko tosiaan niin, että cambereita ja castereita ei saa vakiona säädettyä vaan pitää hommata erikseen nuo säätöpultit?
W211 270 CDI
ex. W124 "vanha läähättäjä" 200DT 155 kW
ex. W124 "vanha läähättäjä" 200DT 155 kW
JepJulli kirjoitti:Olisi W211 pyöräkulmien säätö kohta edessä kun saan vielä sisemmät raidetangot ja etummaiset alatukivarret vaihdettua. Ulommat raidetangot ja muuta pientä jo vaihdettu.
Onko tosiaan niin, että cambereita ja castereita ei saa vakiona säädettyä vaan pitää hommata erikseen nuo säätöpultit?
Kiitokset tiedosta. Ja säätöpultteja tarvitaan ilmeisesti 2 kpl camberille ja 2 kpl casterille?jolle kirjoitti:JepJulli kirjoitti:Olisi W211 pyöräkulmien säätö kohta edessä kun saan vielä sisemmät raidetangot ja etummaiset alatukivarret vaihdettua. Ulommat raidetangot ja muuta pientä jo vaihdettu.
Onko tosiaan niin, että cambereita ja castereita ei saa vakiona säädettyä vaan pitää hommata erikseen nuo säätöpultit?
W211 270 CDI
ex. W124 "vanha läähättäjä" 200DT 155 kW
ex. W124 "vanha läähättäjä" 200DT 155 kW
Re: w211 cambereista
https://jmtech.fi/kauppa/index.php?main ... ujaf9dipq0
käykö nuo kaikkii w211 moottori malleihin esim 646 kun tuossa ei lue sitä? 2004 vuosimallia on vehje
käykö nuo kaikkii w211 moottori malleihin esim 646 kun tuossa ei lue sitä? 2004 vuosimallia on vehje