w201 vakaajien paksuudet, tunnistustehtävä 3/-14
w201 vakaajien paksuudet, tunnistustehtävä 3/-14
Viimeksi muokannut AK47, 19.11.2025 0:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mulla oli kakskuutosen takavänkääjä 14mm. 16v-malleissa oon kuullu 18mm kangista.
Kutoskoneella tais olla erimuotonen se etuvakaaja öljypohjan takia. W124 vakaaja kävi kun kavensi. Olikohan 27,5-28mm se 320 te:n keppi mikä mulla oli.
Vallilan takomo värkkäs mallin mukaan 20mm takavakaajan reilulla satasella muutama vuosi sitten. Jälkeä ei sopinut moittia, mutkat just kohallaan.
Kutoskoneella tais olla erimuotonen se etuvakaaja öljypohjan takia. W124 vakaaja kävi kun kavensi. Olikohan 27,5-28mm se 320 te:n keppi mikä mulla oli.
Vallilan takomo värkkäs mallin mukaan 20mm takavakaajan reilulla satasella muutama vuosi sitten. Jälkeä ei sopinut moittia, mutkat just kohallaan.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
18mm olis ehkä ollu passelimpi ku kakssenttinen, 16 ehkä liian hoikka kun edessä oli nuinkin järeä keppi, 14mm sama kun ei olis ensinkään. Ei vaan ollu 18mm vahvusta lankaa jousipajalla.Easy Rider kirjoitti:Mulla oli kakskuutosen takavänkääjä 14mm. 16v-malleissa oon kuullu 18mm kangista.
Kutoskoneella tais olla erimuotonen se etuvakaaja öljypohjan takia. W124 vakaaja kävi kun kavensi. Olikohan 27,5-28mm se 320 te:n keppi mikä mulla oli.
Vallilan takomo värkkäs mallin mukaan 20mm takavakaajan reilulla satasella muutama vuosi sitten. Jälkeä ei sopinut moittia, mutkat just kohallaan.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
V8:lla varustetuista kakkosnelosista saa aika jämptiä vakaajaa eteen jos sattuu löytymään. Mulla oli ex 190:ssä E420:stä.
http://www.2phast.com/500e/techdocs/124 ... _specs.pdf tuolta näkyy kivasti paksuuksia, osanumeroita ja niin edelleen.
http://www.2phast.com/500e/techdocs/124 ... _specs.pdf tuolta näkyy kivasti paksuuksia, osanumeroita ja niin edelleen.
Jaa edessäkin tasonsäätöiskarit? Oon nähny yhden 16 venasen jossa vaihettiin taakse tavalliset kun tasonsäätöislkarit oli kuulemma liika kalliit ja eessä ei ollu kun tavalliset ennestään...dealer kirjoitti:En tiedä, mutta 16-venttiilisessähän on edessä tasonsäätöiskarit että vahva veikkaus tuon liittymisestä niihin ... korkeusanturin paikka.
Onko ne normaalisti joka nurkassa vai voiko olla vain takana. Ja onko kuustoistavenasia ollu ilman tasonsäätöä ylipäätään?
Aika erikoista että olisi joko takana tai edessä tasonsäätö. Vai meinasitko että on ollut joka nurkassa säätöiskarit. ... Kaikkea sitä on keksitty jos kahdella säätöiskarilla jotka eessä....ruuneperi kirjoitti:tietääkseni 16venasta on saanut myös edessä ja takana olevilla tasonsäädöillä, auton tunnistaa siitä että valokatkaisijan sieressä on nappula jolla autoa pystyy laskea ja nostaa..
Epäilen kyseisen osan liittyvän siihen, varmahan ei voi olla näkemättä koko autoa
Autosta ei ole mittään tietoa, ainoa on toi vakaajassa oleva härpäke ja kuustoistavenasen numero siinä. Puslien numeroita en kerenny kuuklettaa.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Ensmäistä kertaa kuulen etutasonsäädöistä tuotantomalleissa. Onko Evoissa? Esituotantomalleissa jotka Nardolla kiersivät ennätysajossa oli etupäässäkin tasonsäätö, ainakin lukemani mukaan.
Lisäksi muistelen että kitkalukko ja takatasonsäätö olisi vakionaan 2,3-16 malleissa, mutta valinnaisena 2,5-16, johon tarjolla (vain/myös?) ASD. Pitääkö paikkaansa ja miltä osin?
Lisäksi muistelen että kitkalukko ja takatasonsäätö olisi vakionaan 2,3-16 malleissa, mutta valinnaisena 2,5-16, johon tarjolla (vain/myös?) ASD. Pitääkö paikkaansa ja miltä osin?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Hep, pikakyssäri ilman kummempia spekulointeja.
Potilas 2.5D, joka on muuntautumassa 2,5DT:ksi. Tallista löytyy 16v vakaaja ainakin eteen ja taisi olla myös taaksekin. Sekä 16v jarrut, mut nehän oli samat, kuin w124 isot jarrut.
Passaako noilla vakaajilla leimata? Ei tule vissii koneen paino ongelmaksi tms?
Potilas 2.5D, joka on muuntautumassa 2,5DT:ksi. Tallista löytyy 16v vakaaja ainakin eteen ja taisi olla myös taaksekin. Sekä 16v jarrut, mut nehän oli samat, kuin w124 isot jarrut.
Passaako noilla vakaajilla leimata? Ei tule vissii koneen paino ongelmaksi tms?
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Nuilla 2.3 -16v osialla saa leimata 245hp. Tarviit navat ja olka-akselin ja abs myös tohon 245hp tehoon ja jouset kanssa.mamu kirjoitti:Hep, pikakyssäri ilman kummempia spekulointeja.
Potilas 2.5D, joka on muuntautumassa 2,5DT:ksi. Tallista löytyy 16v vakaaja ainakin eteen ja taisi olla myös taaksekin. Sekä 16v jarrut, mut nehän oli samat, kuin w124 isot jarrut.
Passaako noilla vakaajilla leimata? Ei tule vissii koneen paino ongelmaksi tms?
Kiitos AK47 nopeasta vastauksesta! ABS tossa onkin ja navat/olat löytyy tallista, joten nou hätä.AK47 kirjoitti:Nuilla 2.3 -16v osialla saa leimata 245hp. Tarviit navat ja olka-akselin ja abs myös tohon 245hp tehoon ja jouset kanssa.
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
- EVO3 Clone
- Viestit: 315
- Liittynyt: 24.10.2010 20:38
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
