Sopiva yhdistelmä?

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Re: kw

Viesti Kirjoittaja Roisto »

AM kirjoitti:mutta näihin vanhoihin ei taida paljoa korkeussäädettäviä löytyä :roll: Jos ei sitten ilmajousitusta kyhäile 8)
Taikka sitten hommaile jostain joissakin 16-venttiilisissä 201:ssa ollutta hydraulista etupään korkeudensäätöä. Voi tosin olla kiven alla. :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mika.S
Ruosteen surma
Viestit: 1376
Liittynyt: 22.4.2006 20:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Mika.S »

AM kirjoitti:Ja hyvän satsin ostit,tosin konit oisin ehkä ennemmin ottanut..Mutta varmasti hyvä noillakin,ei tarvitse heti olla vaihtamassa räjähtäneitä vakiotakaiskareita..
Suapi nähä minkälainen kivireki tuosta tulee, tuskin kuitenkaan 185/65-15 kumeilla :roll: :oops: :D

Takaiskarit oli jo valmiiksi räjähtäneet, vänkärin puolelta oli työntäny mehut pihalle :roll:

Jousien pitäis tulla huomenna, hyvällä tuurilla jo tänään 8) Iskarit saan vasta ens viikolla :( Toivottavasti kerkee ruuvata alle mikä-se-nyt-oli-kruisinkiin :roll: :D

Mitä olis hyvä tarkistaa takaa samalla ku vaihtaa iskareita ja jousia, käytön ja 4pyörä suuntauksen kannalta :?:

Vanteitahan tuo huutaa seuraavana :roll:
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008

Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Avatar
Mika.S
Ruosteen surma
Viestit: 1376
Liittynyt: 22.4.2006 20:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Mika.S »

Postiin oli ilmestyny tämmöinen paketti

Kuva

Kuva

Vieläku sais ne iskarit :supersad:
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008

Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

No eihän siitä kivireki pitäisi tulla.Ei kai mersusta saakaan sellaista.Onhan se nyt tietysti jäykempi,mutta jonkunlainen mukavuuskin säilyy...Ajettavuus kyllä paranee,kunhan käyttää pyöränkulmien säädössä.
Avatar
Mika.S
Ruosteen surma
Viestit: 1376
Liittynyt: 22.4.2006 20:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Mika.S »

Noniin :!:

Tänään tuli iskarit ja sarja väännettiin alle

Paketit
Sarja Toinen etujousi vertailunvuoksi vieressä
Lähtökohta
Nyt

Kakkosen kumet on edessä ja takana, huomenna pitää käyttää vielä etupää auki ja vaihtaa ykköset jotta tuon sais vaakaan :roll:

Eikä siitä kivirekeä tullu 8) Jäykisty mukavasti alkuperäiseen verrattuna, nyt voi ajaa mutkaankin kovempaa mut sitten antaa periksi renkaat :? Pitää ruveta soitteleen vieläkö US-Partsilla on 17" vanteita :roll:
Nakki palaa nyt paremmin noilla 185-65/15 gummeilla :lol:
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008

Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”