Minkälainen operaatio vaihto on?
Potilas on W211 E220 CDI OM646. Mittarin mukaan alle 300 tkm
Vuotaa öljyä tallin lattialle. Koneen vasen kylki on etureunan alaosasta märkä.
Öljysuodatin korvakkeen takana on lauhdutin. Tuntuisi vuotavan siitä välistä ja tiputtaa koneen kylkeä alas.
Öljy valuu sekä raidetangon alapuolella oleva pellille ja äänieristysmatolle öljypohjan alla.
Aiemmin vaihdettu venttiilikopan kansi.
Pahin vuoto kohta vaikea määrittää.
Onko tarvinnut vaihtaa öljypohjan tiivisteitä? Kampiakselin takapään tiivisteitä?
Öljynlauduttimen tiivisteen vaihto CDI koneeseen? (suodatin)
Tietomiehet tietää KIITOS!
Näkyy ruuvi ylemmässä kuvassa, (vähän isomman auton moottori OM646. (N kirjaimen alta))
Oma kuva mukaan
Turha ei ollut lauhduttimen tiivisteen vaihtokaan.
dealer kirjoitti:Ainut vuotopaikka näissä on ollut se pikku proppu lohkon etupäässä, 5 mm kuusiokolo. Alumiinitiiviste hapertuu.
Näkyy ruuvi ylemmässä kuvassa, (vähän isomman auton moottori OM646. (N kirjaimen alta))
Oma kuva mukaan
Turha ei ollut lauhduttimen tiivisteen vaihtokaan.
autodidakti