pumppu irti-->pumppu takasin---> ei käy!!!
suutinputki irti suuttimen päästä ja jokasesta mukista niin sillon on saatu cat kaivuritki käyntiin. Ei vaan jaksanu pumppu lykätä suutinta auki kun putkissa oli ilmaa
Kääpiössä meinas olla samaa oiretta mutta kyllä se siitä heräs kun sai vähä ahtoa,toki se kävi edes jotenkuten siinäkohtaa,ei meinannut sekään herätä millään 


Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
ei vaan käynnisty pakko se on uskoa koko päivän taas koittanu starttailla ja ilmata mutta ei.. se oli jo 4 "turha ilmaus" päivä
nyt otin tuon 7mm pumpun irti ja koitan tuota vakio pumppua, mikä oli ennen tuota 7millistä. ja jos sillä käynnistyy niin vikahan on selvä
mutta tuo ilman määrä nyt on aivan uskomaton kaikki ne kupari tiivisteet mitkä letkuissa on niin on uusittu ja sitä ilmaa vaan kulkee molempiin suuntiin jatkuvasti startatessa pumpulle ja starttauksen jälkeen takasin suodattimelle


mutta tuo ilman määrä nyt on aivan uskomaton kaikki ne kupari tiivisteet mitkä letkuissa on niin on uusittu ja sitä ilmaa vaan kulkee molempiin suuntiin jatkuvasti startatessa pumpulle ja starttauksen jälkeen takasin suodattimelle

ruma on luja mutta ei nuin luja tarvis olla.
hyvähän se on karsia maholliset virheet pois
mutta joo vanhat prikat on varmasti otettu pois kaikki on tuossa tallin pöydällä panjopultit on sillain kiinni et jos vielä kerran kiristäs niin napsahtais kierre pois
vaikia kyllä uskoa että mulla on ajoneuvo asentajan paperitki taskussa ku en enää yhtä vanhaa diesel mersua saa käyntiin

mutta joo vanhat prikat on varmasti otettu pois kaikki on tuossa tallin pöydällä panjopultit on sillain kiinni et jos vielä kerran kiristäs niin napsahtais kierre pois
vaikia kyllä uskoa että mulla on ajoneuvo asentajan paperitki taskussa ku en enää yhtä vanhaa diesel mersua saa käyntiin

ruma on luja mutta ei nuin luja tarvis olla.
melkeen täys tankki..
nonnii pumpussa se taisi vika olla....... vaparin pumpulla lähti heti käyntiin pari kertaa starttasin sillain että löpö alkoi liikkua putket kiinni ja hetken starttauksen jälkeen paukahti käymään.. mikähän tuohon 7milliseen tuli kun vaihdoin vain sen tiivisteen.....
nonnii pumpussa se taisi vika olla....... vaparin pumpulla lähti heti käyntiin pari kertaa starttasin sillain että löpö alkoi liikkua putket kiinni ja hetken starttauksen jälkeen paukahti käymään.. mikähän tuohon 7milliseen tuli kun vaihdoin vain sen tiivisteen.....

ruma on luja mutta ei nuin luja tarvis olla.
nyt ku löytäs vielä semmose kaveri joka pystys tuon katoo ku se joka sen teki nii vennyy nii hirviän pitkälle..
pplle ja mynälle varmaa turha lähettää ku ei oo niitten tekemä. :S
kurjahan se on nyt taas ajella tuolla vakio pumpulla ei oikee vastaa kaasuun :DD
pplle ja mynälle varmaa turha lähettää ku ei oo niitten tekemä. :S
kurjahan se on nyt taas ajella tuolla vakio pumpulla ei oikee vastaa kaasuun :DD
ruma on luja mutta ei nuin luja tarvis olla.
siirtopumppu vaihdettu uuteen ei pelannut silläkään.
pumpun pohjassa oleva pelti joka on torx ruuveilla kiinni en oo koskenu muualle eikä siellä mitään tankoa ollut semmonen nokka akseli vain
ja sitten pumpun tekijän kanssa soiteltiin ja puhelimen välityksellä käytin pumpun sivussa olevan pellin ja katottiin liikkuuko se tanko kaasuvivuston mukana. muualle ei ole koskettu
ja mitä syöttö tankoa tarkotat?
pumpun pohjassa oleva pelti joka on torx ruuveilla kiinni en oo koskenu muualle eikä siellä mitään tankoa ollut semmonen nokka akseli vain

ja sitten pumpun tekijän kanssa soiteltiin ja puhelimen välityksellä käytin pumpun sivussa olevan pellin ja katottiin liikkuuko se tanko kaasuvivuston mukana. muualle ei ole koskettu

ja mitä syöttö tankoa tarkotat?
ruma on luja mutta ei nuin luja tarvis olla.
ajotus merkinkin katoin otin suutinputket pois pyöritin konetta niin ykköselle antas diisseliä sillon kun kampura on 15jykk ja se merkki oli keskellä..
ilmanputkia kun starttasi niin sitä diisseliä ei tosiaan noussut pumpulta kun joku 5cm korkeudelle, ja tuolla vakio pumpulla kun teki saman niin lensi konepellin yli että heilahti
ilmanputkia kun starttasi niin sitä diisseliä ei tosiaan noussut pumpulta kun joku 5cm korkeudelle, ja tuolla vakio pumpulla kun teki saman niin lensi konepellin yli että heilahti

ruma on luja mutta ei nuin luja tarvis olla.
Ahaa
Vakiopumpun ennakkomerkki ei ole todellinen ruiskutusajankohta, vaan ruiskutus tapahtuu aina ennen YKK:ta
Olisiko tässä laitettu merkki todelliseen ruiskutushetkeen, joka pitäisi olla luokkaa 25 ennen ykk

Vakiopumpun ennakkomerkki ei ole todellinen ruiskutusajankohta, vaan ruiskutus tapahtuu aina ennen YKK:ta

Olisiko tässä laitettu merkki todelliseen ruiskutushetkeen, joka pitäisi olla luokkaa 25 ennen ykk

...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Tuollain kun katot, niin merkistä ei väliä: viewtopic.php?p=260009#260009
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
no tässähän on lomalla aikaa harrastaa tuota pumppu jumppaa kun ei ole akkaakaan joka huutais tallin ovelta huomiota tai pahimmillaan kesälomareissulle lähtöä
kokeilen tuohon 20EYKKiin vielä jossei kummene nii pajalle se pittää lähettää kun vakio pumpulla pelaa oikein

kokeilen tuohon 20EYKKiin vielä jossei kummene nii pajalle se pittää lähettää kun vakio pumpulla pelaa oikein

ruma on luja mutta ei nuin luja tarvis olla.
... vaan luulishan sen nostavan dieseliä putkille hyvin ajoituksesta riippumatta
onks se alkup turbon pumppu vai "itse tehty" morkooli ? sitä sammutinta vaan vieläkin epäilisin
onks se alkup turbon pumppu vai "itse tehty" morkooli ? sitä sammutinta vaan vieläkin epäilisin
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
no en kyllä tiijä nyt hävettää nii maan perkuleesti
tuossa pari tuntia pöyällä pyörittelin tuota pumppua täytin sen tiisselillä ja se yhtä äkkiä rupeskin ruikkimaan kattoon asti 3 suutin lähöltä kaks oli edelleen hiljasia, käytin sivussa olevan pellin auki ja löin vähän spray rasvaa sinne ja pelti kiinni, 2 lähtöä edelleen hiljasia. päätin sitte kokkeilla pumppua paikolleen, pitkän ilmauksen ja starttauksen ja lemmareiden kupari tiivisteiden yms vaihdon jälkeen hörähti kolmella käyntiin. annon käyä jonku aikaa 1 ja vitosen suutin putket irti suuttimilta ja pistin kiinni niin rupes käymään kaikilla.. anteeksi kaikille "vaivan" aiheutuksesta

tuossa pari tuntia pöyällä pyörittelin tuota pumppua täytin sen tiisselillä ja se yhtä äkkiä rupeskin ruikkimaan kattoon asti 3 suutin lähöltä kaks oli edelleen hiljasia, käytin sivussa olevan pellin auki ja löin vähän spray rasvaa sinne ja pelti kiinni, 2 lähtöä edelleen hiljasia. päätin sitte kokkeilla pumppua paikolleen, pitkän ilmauksen ja starttauksen ja lemmareiden kupari tiivisteiden yms vaihdon jälkeen hörähti kolmella käyntiin. annon käyä jonku aikaa 1 ja vitosen suutin putket irti suuttimilta ja pistin kiinni niin rupes käymään kaikilla.. anteeksi kaikille "vaivan" aiheutuksesta

ruma on luja mutta ei nuin luja tarvis olla.