200dee pääsee taas veto hommiin, kun reissu käy kuopioon. Yllättävän kivuttomasti tulee kärry perässä.
Neliön peltiäki kävin ostamassa. Pitäis sovitella paikalleen ennen torstaita, silloin on viimeinen päivä katsastaa.
Simpukkaa kiristelin, ja vaihdoin nelosen kumit eteen. Nyt on enemmän tilaa kaaressa eikä raavi kiinni. Öljypohjaan hitsasin vahvike lapun johon tulee öölin palautukselle nippa.
Onkohan merkitystä kummasta päästä turbolle laittaa öljynpaineen ja kummasta paluun? Tuo on juuri väärinpäin eli paine puolen banjoliitin on alla ja paluunippa turbon yläpuolella.
Oikeasti vai...? Kai sellainenkin käy jos asteikko riittää tai sen saa jotenkin siihen junailtua. Tarvikeahtomittari netistä ei varmaankaan montaa euroa maksa...
Kone kirjoitti:Oikeasti vai...? Kai sellainenkin käy jos asteikko riittää tai sen saa jotenkin siihen junailtua. Tarvikeahtomittari netistä ei varmaankaan montaa euroa maksa...
Leikkilähän minä, on siihen tulossa ihan aito ahto mittari, teollisuusmallin mekaaninen.