hammastanko

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
asdf
Viestit: 197
Liittynyt: 03.10.2005 13:33

hammastanko

Viesti Kirjoittaja asdf »

..
Viimeksi muokannut asdf, 20.2.2012 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
asdf
Viestit: 197
Liittynyt: 03.10.2005 13:33

Viesti Kirjoittaja asdf »

..
Viimeksi muokannut asdf, 20.2.2012 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Ilmeisesti 210:ssä saa ollakin jonkin verran klappia sammuksissa ollessa. Kliks. Tieten, jos lonkse ei poistu käynnissä ollessa. :(

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Rattia ei kannata paikallaan ollessa paljoa veivailla.
Sillä menolla saa kyllä paikat väljiksi alta aikayksikön.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
J.J.J.
Viestit: 23
Liittynyt: 27.1.2011 12:30

Simpukaton hammastanko w210 -01

Viesti Kirjoittaja J.J.J. »

Kun onpi välystä ratissa turhan palijo ettei meinaa iletä ohittaa, kun ei ihan satavarma mihin hyökkää. Peräpään osat uusittu, 4-suuntaus tehty ja nivelet ok.
Paikallistettu vika siis, että rattia kääntämällä kääntöliike ei saavuta hammastankoa. Ratinliike jopa 5-10min.

Onko tässä nyt sitä kiristysmahdollisuutta?
Avatar
JeremyH
Viestit: 90
Liittynyt: 20.10.2010 23:44
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Oliskohan sulla siinä rattiakselin ristikkonivelen tapasessa välystä?

Numero 71
Kuva
Tai numero 240. Et kertonut mikä W210 kyseessä.
Kuva
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

olis tuon näkönen hammastanko nurkassa jouten ja ihan yksin, suojakumit puuttuu :wink:
J.J.J.
Viestit: 23
Liittynyt: 27.1.2011 12:30

Viesti Kirjoittaja J.J.J. »

touhottaja kirjoitti:olis tuon näkönen hammastanko nurkassa jouten ja ihan yksin, suojakumit puuttuu :wink:
Mittäähän tuo kustantaa? Jos sattus tarviin...
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

J.J.J. kirjoitti:
touhottaja kirjoitti:olis tuon näkönen hammastanko nurkassa jouten ja ihan yksin, suojakumit puuttuu :wink:
Mittäähän tuo kustantaa? Jos sattus tarviin...
olisko parisataa sopiva hinta plus rahti :roll:
J.J.J.
Viestit: 23
Liittynyt: 27.1.2011 12:30

Viesti Kirjoittaja J.J.J. »

touhottaja kirjoitti:
J.J.J. kirjoitti:
touhottaja kirjoitti:olis tuon näkönen hammastanko nurkassa jouten ja ihan yksin, suojakumit puuttuu :wink:
Mittäähän tuo kustantaa? Jos sattus tarviin...
olisko parisataa sopiva hinta plus rahti :roll:
Pannahan korvantaakse
J.J.J.
Viestit: 23
Liittynyt: 27.1.2011 12:30

Kulkee melkein kuin aud...eiku mersu

Viesti Kirjoittaja J.J.J. »

Hammastanko uusittu sekä avantgarde jouset alle murjottu -98 mallista osat. Itellä siis -01. Siinä olis vielä lisänä nyt mahdollista laittaa sähköt hammastankoon antamaan lisäkevennystä ohjaukseen. Ei kovin jäykkä ohjata ilman lisätehostustakaan.

Tällähän onnistuu jo suoralla tiellä eteneminen ku ennen piti ajaa :P
Avatar
Make_1
Viestit: 192
Liittynyt: 08.6.2011 21:55
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja Make_1 »

Motonet näyttää myyvän liki inhimilliseen hintaan, ilmeisesti kunnostettuja hammastankoja, koska 80eur panttia pyytävät:

17-8977
W210 Hammastanko/tehostettu ohjaus (ei 4Matic/ServoTronic=nopeuden mukaan tehostuva ohjaus) [1995-2002]
329.90 €

17-8801
W210 Hammastanko/tehostettu ohjaus jos ServoTronic (ei 4Matic) [1995-2002]
329.90 €

Mistä tunnistan, onko autossani ServoTronic, vaiko ei? Ajossa en moista ole huomannut, eikä taida olla Classic-sarjan varusteita...
Make

S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
J.J.J.
Viestit: 23
Liittynyt: 27.1.2011 12:30

Viesti Kirjoittaja J.J.J. »

Make_1 kirjoitti:Motonet näyttää myyvän liki inhimilliseen hintaan, ilmeisesti kunnostettuja hammastankoja, koska 80eur panttia pyytävät:

17-8977
W210 Hammastanko/tehostettu ohjaus (ei 4Matic/ServoTronic=nopeuden mukaan tehostuva ohjaus) [1995-2002]
329.90 €

17-8801
W210 Hammastanko/tehostettu ohjaus jos ServoTronic (ei 4Matic) [1995-2002]
329.90 €

Mistä tunnistan, onko autossani ServoTronic, vaiko ei? Ajossa en moista ole huomannut, eikä taida olla Classic-sarjan varusteita...
Veikkaisin, että jos hammastangossa on sähköliitäntä. Olisko avantgarden varusteita nämä servot...
pt
Viestit: 792
Liittynyt: 25.10.2005 15:23
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

J.J.J. kirjoitti:
Make_1 kirjoitti:Motonet näyttää myyvän liki inhimilliseen hintaan, ilmeisesti kunnostettuja hammastankoja, koska 80eur panttia pyytävät:

17-8977
W210 Hammastanko/tehostettu ohjaus (ei 4Matic/ServoTronic=nopeuden mukaan tehostuva ohjaus) [1995-2002]
329.90 €

17-8801
W210 Hammastanko/tehostettu ohjaus jos ServoTronic (ei 4Matic) [1995-2002]
329.90 €

Mistä tunnistan, onko autossani ServoTronic, vaiko ei? Ajossa en moista ole huomannut, eikä taida olla Classic-sarjan varusteita...
Veikkaisin, että jos hammastangossa on sähköliitäntä. Olisko avantgarden varusteita nämä servot...
Ei ole avantgardessakaan vakiona.

Tuohon itse hammastankoon ei tule sähköliitäntää, vaan siellä on yksi putki enemmän, kuin normaalissa. Normaalissa kaksi putkea ja tuossa siis kolme putkea.
W124 500E
W903 316cdi
J.J.J.
Viestit: 23
Liittynyt: 27.1.2011 12:30

Viesti Kirjoittaja J.J.J. »

pt kirjoitti:
J.J.J. kirjoitti:
Make_1 kirjoitti:Motonet näyttää myyvän liki inhimilliseen hintaan, ilmeisesti kunnostettuja hammastankoja, koska 80eur panttia pyytävät:

17-8977
W210 Hammastanko/tehostettu ohjaus (ei 4Matic/ServoTronic=nopeuden mukaan tehostuva ohjaus) [1995-2002]
329.90 €

17-8801
W210 Hammastanko/tehostettu ohjaus jos ServoTronic (ei 4Matic) [1995-2002]
329.90 €

Mistä tunnistan, onko autossani ServoTronic, vaiko ei? Ajossa en moista ole huomannut, eikä taida olla Classic-sarjan varusteita...
Veikkaisin, että jos hammastangossa on sähköliitäntä. Olisko avantgarden varusteita nämä servot...
Ei ole avantgardessakaan vakiona.

Tuohon itse hammastankoon ei tule sähköliitäntää, vaan siellä on yksi putki enemmän, kuin normaalissa. Normaalissa kaksi putkea ja tuossa siis kolme putkea.
Mikä on h.tangossa olevan pistokkeen tarkoitus? Mulla nyt se vapaana koska ei ole piuhaa mitä siihen tarjota.
pt
Viestit: 792
Liittynyt: 25.10.2005 15:23
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

J.J.J. kirjoitti:
pt kirjoitti:
J.J.J. kirjoitti: Veikkaisin, että jos hammastangossa on sähköliitäntä. Olisko avantgarden varusteita nämä servot...
Ei ole avantgardessakaan vakiona.

Tuohon itse hammastankoon ei tule sähköliitäntää, vaan siellä on yksi putki enemmän, kuin normaalissa. Normaalissa kaksi putkea ja tuossa siis kolme putkea.
Mikä on h.tangossa olevan pistokkeen tarkoitus? Mulla nyt se vapaana koska ei ole piuhaa mitä siihen tarjota.
Tjaa, nyt pistitkin pahan.

Itsellä on muutamia hammastankoja hyllyssä, joista yksi on uusi ja nimen omaan tuolle kevennetylle ohjauksella, eikä siellä pistoketta ole, vaan pelkästään yksi ylimääräinen putken paikka.

Ja taasen noissa tavallisissa puuttuu tuo ylimääräinen..

Notta tuota...
W124 500E
W903 316cdi
mattimoi
Viestit: 10
Liittynyt: 28.1.2012 11:28

Viesti Kirjoittaja mattimoi »

onkos kukaan perehtynyt mikä sisältä kuluu?
eli pystyykö itse kiristeleen välyksiä pienemmäksi?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”