Pakoputkesta takaa murtunut poikki nuo kiinnipidäkket, jotka ovat ohuet putkipuikot kun yleensä nähnyt umpipuikosta olevia.
Tarkoitus korjata murtumat hitsaten, ja vahvistaa asiallisesti vahvemmalla raudalla.
Kuullut sam yksikön vikaantumisista akun irroituksista, eli tohtiiko tuosta miten ja millälailla irroittaa hitsauksen ajaksi nuo pikku- ja pääakut ettei tule vahinkoja?
W211 pakoputken pidikkeen hitsaus
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
W211 ei ole niin herkkä akun irroitukselle kuin pahimmaksi tapaukseksi mainittu W203.
Itse käytin akkua useita kertoja irti tällä ohjeella.
- Peräkontin luukku ja konepelti auki.
- Ovet kiinni, ikkunat kiinni, avain pois virtalukosta ja ovet lukkoon.
- 10 minuuttia odottelua
- Akun kaapelit irti peräkontin akulta ja jos SBC-jarrut, niin myös pikkuakulta konehuoneesta
- Takaisin kytkennästtä ei mitään muuta ihmeellistä, kuin kaapelit kerralla paikoilleen turhaa räpsyttelyä välttäen.
Itse käytin akkua useita kertoja irti tällä ohjeella.
- Peräkontin luukku ja konepelti auki.
- Ovet kiinni, ikkunat kiinni, avain pois virtalukosta ja ovet lukkoon.
- 10 minuuttia odottelua
- Akun kaapelit irti peräkontin akulta ja jos SBC-jarrut, niin myös pikkuakulta konehuoneesta
- Takaisin kytkennästtä ei mitään muuta ihmeellistä, kuin kaapelit kerralla paikoilleen turhaa räpsyttelyä välttäen.
Tästäkin on montaa koulukuntaa. Itse en ole akkua irrottanut kun noita murina ja katinkorvaus röörejä oon tehny.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i