Shatterin 200cdi
Suutin asiaan vielä sen verran että kun tilalle vaihtaa oikean suuttimen, tarviiko äly mitään muutoksia *:rilla vai meneekö ihan heittämällä?
ja sitten seuraavaan pohdiskeluun, nyt kun on ohjelma laitettu niin täyskaasukiihdytyksessä toisinaan tuntuu 3500-5000rpm välillä pieni nykäys, ei kuitenkaan katkaise vetoa tms. toinen on sitten se että laatikko ei anna ajaa yhtään väännöllä, saattaa kaupunkipyörityksessäkin tehdä sen että kun vaihtaa 2. vaihteelle ja painaa pikkusenkin liikaa kaasua niin heittää ykköselle ja sitten huutaa mosa punarajalla toisinsanoen voi ajaa vain pintakaasulla tai sitten ajaa pakkovaihteilla kokoajan
ja sitten seuraavaan pohdiskeluun, nyt kun on ohjelma laitettu niin täyskaasukiihdytyksessä toisinaan tuntuu 3500-5000rpm välillä pieni nykäys, ei kuitenkaan katkaise vetoa tms. toinen on sitten se että laatikko ei anna ajaa yhtään väännöllä, saattaa kaupunkipyörityksessäkin tehdä sen että kun vaihtaa 2. vaihteelle ja painaa pikkusenkin liikaa kaasua niin heittää ykköselle ja sitten huutaa mosa punarajalla toisinsanoen voi ajaa vain pintakaasulla tai sitten ajaa pakkovaihteilla kokoajan
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Kiitokset selvennyksestäsonikki kirjoitti:Ei tarvi tuon ikäiselle näyttää staria suuttimen vaihdon jälkeen Delphin piezot vaatii kalibrointinumeron syötön.
E: suutin tuli vaihdettua oikea numeroiseen ja käyntikin tasottui kierroksilla, sekä nyt ahtaa heti kunnolla kun lyö lapun tiskiin
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Mitäköhän tuo webasto sekoilee kun huutaa kokoajan täysillä aina kun on auto käynnissä, vaikka on käyntilämpönen.
kellosta toimii ja siitä tuleekin käytettyä jos tarve vaatii, mutta nyt kun on mennyt lämpötila alle 5C niin pöhisee kokoajan vaikka on lämmittimen nappi off-asennossa
kellosta toimii ja siitä tuleekin käytettyä jos tarve vaatii, mutta nyt kun on mennyt lämpötila alle 5C niin pöhisee kokoajan vaikka on lämmittimen nappi off-asennossa
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Ensimmäinen vikatilakin tuli ajettua ulos tuossa iltapäivällä, pari kertaa koitin sammuttaa ilman vaikutusta. illalla töistä lähtiessä pelasi taas normaalisti, vikakoodiksi oli tallentunut ilmamassamittari koputetaan puuta ja seurataan tilannetta alkaako kiukutteleen uudestaan.
E: näköjään aina kun ajaa koneen lämpimäksi ja käynnistää uudelleen niin menee vikatilaan, kun jäähtyy niin taas toimii. tosiaan toimii lämpimänäkin vaikka maailman tappiin asti kun ei vaan erehdy sammuttamaan
E: näköjään aina kun ajaa koneen lämpimäksi ja käynnistää uudelleen niin menee vikatilaan, kun jäähtyy niin taas toimii. tosiaan toimii lämpimänäkin vaikka maailman tappiin asti kun ei vaan erehdy sammuttamaan
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Ebayta erehdyin selaileen niin uusi tähti lähti tulemaan kun halvalla sai
Oiskohan akun lopun alkua havaittavissa kun aina aamulla alkaa starttaamaan niin vaikka avaimesta vääntää mitään ei tapahdu ensimmäiseen pariin sekunttiin, pari kertaa on niinkin tehnyt että pitänyt käyttää virrat pois päältä ja kokeilla uudestaan että rupiaa tartti pyörimään. ei kuitenkaan pyöritä mitenkään laiskasti
Oiskohan akun lopun alkua havaittavissa kun aina aamulla alkaa starttaamaan niin vaikka avaimesta vääntää mitään ei tapahdu ensimmäiseen pariin sekunttiin, pari kertaa on niinkin tehnyt että pitänyt käyttää virrat pois päältä ja kokeilla uudestaan että rupiaa tartti pyörimään. ei kuitenkaan pyöritä mitenkään laiskasti
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Niin hankala varmaksi mennä sanomaan, nollakelillä tärähtää heti ilman viiveitä ja aamullakin ensimmäisen startin jälkeen toimii moitteetta koko päivän. Tuntuu pakkanen tekevän hallaa jollekin pitää seurailla tilannetta ja kattoa mikä sieltä menee mykäksi.
Toinen havainto myös semmonen että jos käyttää tuota tip-starttia niin välillä saattaa pyörittää starttia pari sekuntia tai pitempäänkin ja sitten yhtäkkiä katkasee käynnistyksen, toisella yrittämällä joko lähtee heti tai jää sahauttaan joksiki aikaa. Yleensä käynnistänkin normaalisti avainta vääntämällä siihen asti että käynnistyy, jollon tuota katkasuakaan ei tapahdu.
Toinen havainto myös semmonen että jos käyttää tuota tip-starttia niin välillä saattaa pyörittää starttia pari sekuntia tai pitempäänkin ja sitten yhtäkkiä katkasee käynnistyksen, toisella yrittämällä joko lähtee heti tai jää sahauttaan joksiki aikaa. Yleensä käynnistänkin normaalisti avainta vääntämällä siihen asti että käynnistyy, jollon tuota katkasuakaan ei tapahdu.
Viimeksi muokannut Shatter, 08.11.2014 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Kyllä se laiskasti jauhas jos akku. Tee testi ja pakkasella lattaa laturilla akku iskuun ennen kylmä starttia. Muutaman kerran.
E: Voi olla ettei heräte oo tarpeeks korkia startille ni ei "kytke solenoidia". Esim. virtalukon piikkiin menis se. Naksuuko kuitenki startti vaikkei ala pyörittään?
E: Voi olla ettei heräte oo tarpeeks korkia startille ni ei "kytke solenoidia". Esim. virtalukon piikkiin menis se. Naksuuko kuitenki startti vaikkei ala pyörittään?
E46 330D & E46 328i
Ei naksu tai annan minkäänlaisia elonmerkkejä mitä huonolla akulla yleensä esiintyy, siinä vaan on kylmänä se 2-3sek miettimisaika ennenku startti alkaa pyörimään. Ei ollut vaikutusta vaikka kytki puhaltimen ja mankan pois jännitteen putoamisen kitkemiseksi. Webastokin toimii normaalisti, eikö siinäkin ole jokin turvaraja jännitteelle milloin ei lähde enää päälle?
Eihän tuo sinällään haittaa mitenkään jos ei mee kokonaan mykäksi, kiehtova vika sinällään että ilmenee vaan pakkasella ja kun auto on seissyt vähintään yön yli.
Pitääpä vielä joku aamu mitata lepojännite akusta ja mitä näyttää hehkutuksen aikana.
E: voishan se toki selittää tuon ominaisuuden että jännite notkahtaa hehkutuksen aikana justiin startin vaativan tason alle ja se ottaa sen pari sekuntia palautumiseen? Voi höpisenkö ihan omia loppupäivästähän se kyllä toimii kun laturi on jo antanu tekohengitystä eikä kerkeä jännite laskea sen tunnin parin aikana mitä jossain käy ja taas hyppää puikkoihin?
Eihän tuo sinällään haittaa mitenkään jos ei mee kokonaan mykäksi, kiehtova vika sinällään että ilmenee vaan pakkasella ja kun auto on seissyt vähintään yön yli.
Pitääpä vielä joku aamu mitata lepojännite akusta ja mitä näyttää hehkutuksen aikana.
E: voishan se toki selittää tuon ominaisuuden että jännite notkahtaa hehkutuksen aikana justiin startin vaativan tason alle ja se ottaa sen pari sekuntia palautumiseen? Voi höpisenkö ihan omia loppupäivästähän se kyllä toimii kun laturi on jo antanu tekohengitystä eikä kerkeä jännite laskea sen tunnin parin aikana mitä jossain käy ja taas hyppää puikkoihin?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
akku asia taas jäänyt tutkimatta laiskuuttaan kun ollut plussakelejä niin toiminut normaalisti
testeriin tuossa tullut perehdyttyä vähän ja päälimmäisenä jäi mieleen ilmastoinnin vikakoodeista kiertovesipumppu ja jäähd.nesteen lämpöanturi sekä vaihdelaatikosta turbiinilukon virheellinen kytkeytyminen tms.
nollasin kaikki niin pitää tässä nyt joku päivä ajella ja kattoa tuleeko uudestaan
testeriin tuossa tullut perehdyttyä vähän ja päälimmäisenä jäi mieleen ilmastoinnin vikakoodeista kiertovesipumppu ja jäähd.nesteen lämpöanturi sekä vaihdelaatikosta turbiinilukon virheellinen kytkeytyminen tms.
nollasin kaikki niin pitää tässä nyt joku päivä ajella ja kattoa tuleeko uudestaan
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.