Automaattilaatikon turvakytkin...
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 17.5.2006 18:17
Automaattilaatikon turvakytkin...
Pystyykö mitenkään ohittamaan turvakytkintä?
aikasemmin käynnistyi P -asennossa, nyt ei käynnisty edes N- asennossakaan.. Miten sen turvakytkimen saa ohitettua että pääsis edes korjaamolle tai romuttamolle!!???
aikasemmin käynnistyi P -asennossa, nyt ei käynnisty edes N- asennossakaan.. Miten sen turvakytkimen saa ohitettua että pääsis edes korjaamolle tai romuttamolle!!???
Tervetuloa foorumille.
Käynnistyksenestokytkin on vaihdekepin juuressa... Loppu on kuulopuhetta ja "varmoja luuloja" :
Ilmeisesti yläkautta pääsee käsiksi kytkimeen. Kytkimessä on säätö, eli ei ole paha homma korjata itsekään, jos viitsii purkaa verhoiluja pois.
Helpoiten auton saa käyntiin kun laittaa vaihteen P:lle , mönkii auton alle ja yhdistää startilta päävirtanavan ja solenoidin herätenavan vaikka ruuvimeisselillä. (meinasi unohtua, laita tietenkin virta päälle ensin niin saattaa vaikka käynnistyäkin. )
ps. Muista laittaa vaihde P:lle.
Käynnistyksenestokytkin on vaihdekepin juuressa... Loppu on kuulopuhetta ja "varmoja luuloja" :
Ilmeisesti yläkautta pääsee käsiksi kytkimeen. Kytkimessä on säätö, eli ei ole paha homma korjata itsekään, jos viitsii purkaa verhoiluja pois.
Helpoiten auton saa käyntiin kun laittaa vaihteen P:lle , mönkii auton alle ja yhdistää startilta päävirtanavan ja solenoidin herätenavan vaikka ruuvimeisselillä. (meinasi unohtua, laita tietenkin virta päälle ensin niin saattaa vaikka käynnistyäkin. )
ps. Muista laittaa vaihde P:lle.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
Onkohan se siinä liittimen johtonipussa, kuten aikoinaan manskilavetissa?
No toinen tapa sitten tärskäyttää akulta suoraan poweria startin herätteelle, tosin ei tietoa lähteekö nämä nykyajan kikottimet käymään tuolla konstilla...
Ja jos testaat tuota tapaa niin ehdottomasti vaihdeaski P- tai N -asentoon ja käsijarru päälle!
No toinen tapa sitten tärskäyttää akulta suoraan poweria startin herätteelle, tosin ei tietoa lähteekö nämä nykyajan kikottimet käymään tuolla konstilla...
Ja jos testaat tuota tapaa niin ehdottomasti vaihdeaski P- tai N -asentoon ja käsijarru päälle!
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
Dejavuuko se iski?
Nyt joku näppärä moteraattori voisi tärskäyttää tämän tuon W124 voimansiirto -topiksissa olevan kanssa yhteen...
Nyt joku näppärä moteraattori voisi tärskäyttää tämän tuon W124 voimansiirto -topiksissa olevan kanssa yhteen...
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 17.5.2006 18:17
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 17.5.2006 18:17