Mercedes-Maybach, vikalistaa?
- Oikosulkumies
On niitä ainaki yks. Yks semmonen ohitti mut kesällä. Oli ihan suomikilvissä.Meissenkeri kirjoitti:Juu, niitä vanhempia ns. varsinaisia Maybacheja tuli maahan 2000-luvun alussa useampia it-miljonääreille ja muille nousukkaille. Näitä Mercedes-Maybacheja ei taida olla yhtään vielä..
W203 200CDI
Väri väriin ja loput yhteen.
Väri väriin ja loput yhteen.
Mikä on berliini?ram kirjoitti:
Hommaa ihmeessä, vaikka polttoainekulujen surkuttelu jo heti alussa syökin hieman uskottavuutta
Minä en ole kuin kerran nähnyt berliinissä livenä moisen, mutta hieno oli kaksivärisessä maalauksessa.
Eikös mersut tulekkaan japaniasta?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
Jospa noita ei olekaan kuin yksi Saksassa kun itsekin olen ainoastaan Berliinissä päässyt tiiraamaan parkkeerattua autoa.ram kirjoitti: Minä en ole kuin kerran nähnyt berliinissä livenä moisen, mutta hieno oli kaksivärisessä maalauksessa.
Halpamalli Maybach ALV:illa 134 000 ilman lisävarusteita. "Perusmalli" S65AMG 236 000 ilman lisävarusteita. Saksan hintoja siis.C-Klasse kirjoitti:Onko jo koeajo suoritettu ja ensimmäinen tarjous myyjältä tuvanpöydällä? Mikähän noissa on hinta alkaen, ei siis sheikkimalli?
Aijaa, se berliini. Onhan sieltä yks mersu tullu itellekkin kait.ram kirjoitti:Se on se paikka, johon lipsahtaa kun puolasta eksyy vähän länteen. Siellä on monta mahtipontista rakennusta, joista yhden nähtyään, on nähnyt ne kaikki. Ei kai berliinistä mitään mersuja tule
Niin tai onhan mulle yksi tullut
Joskus saattaisi muuten olla varaa ostaa meipahi (japanialaisten hylkäämä kuinkas muuten), mutta tuskin on varaa maksaa siitä veroja... Että turha etsiä isoa säästöpossua ja haaveilla, pettyy vaan.
Hieno autohan se mutten raskisi pyytää ketään kyytiin tarkastamatta onko farkuissa niittejä törröllään tai puhtaat vaatteet kyytiläisellä jne. Menis maku omistaa tuommoista, ei sitä uskaltais edes jättää parkkiin minnekkään...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.