farkun takaluukun tiiviste
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
farkun takaluukun tiiviste
Liekö normaalia, kun sateella takaluukun tiivisteen ja luukun väliin kertyy vesi. Onko luukku liian kireällä, jolloin tiiviste on liian "littanassa" luukkua vasten. Vesi ei tule sisään, mutta luukun avatessa koko alareunan matkalta tiiviste on märkä, koko leveydeltään. Onko tiiviste vain niin huokoinen ja kulunut, että vesi kapillaarisoituu alaosaansa. Ovissa on sama juttu, alareunassaan. Vaiko ihan normaalia? Sedanissa en ole tällaista ilmiötä huomannut takaluukun osalta. Kuinka takaluukun lukko säädetään oikeaan kireyteen? Ettei vuoda, muttei ole myöskään liian kireä? farkussahan on sähköinen kiinnivedin.
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Takaluukun kahva
Vedet ei ole ny ropleemana,, mutta arvon ammattilaiset, millainen tai miten irroitetaan farkun takaluukun kahva? Verhoilu tottahantoki pois sisältä, mut millainen operaatio on sen kahvan irroitus joka tulee luukun ulkopuolelle, tarvis maalaria varten irroittaa, mutta sitä en koskaan oo tehny, onko yhtä simppeli kun sedanissa, vai veemäisempi?
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Okei, kiitos neuvoista, joo täs farkkumallissa on se lista sisäpuolelta että ulkopuolelta. Pääsee vihdoin viemään maalariin, loppuu tuo nutaaminen ainakin hetkeksi aikaa kun saa kunnon maalipinnan kahvojen ympärille. =D
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Itte ehdin ruosteenmuuntimella ja maalilla pelastaa pari vuotta sitten ikkunan ympärystän, lisäjarruvalon ympärystä on ollu tekohenhityksellä, joskaan ei näin pahalla kun kahvan ympäristö. Ongelma on kun kahvan ympäristön paikkaspreijasin pari vuotta sitten on kun ei tullut silloin sitä kahvaa irroteltua, siksi nyt kun pirssi menee niiltä osin ammattimaalarille, niin työ tehdään kunnolla, ja kasausvaiheessa ajattelin sen listan alle, missä on rekkarivalot pistää kiveniskuteipin sinne taakse, ettei hierrä maalipintaa rikki, se toki on kyl ehjä tällähetkellä, ja sit lisää kotelomyrkkyä luukun sisään. Harmi vaan kun joutuu sen lisäjarruvalon irroittaa niin se on kerta ja vainaa, eli ei vanhaa saa enää takas, muttei voi mitään, uusi on pakko laittaa. =D
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07