Kaha Oy;ltä kyselin mihin voi liittää Defan akkulaturin, niin sieltä lakoonisesti vastattiin, että sellaiseen kohtaan missä on jatkuva virta.
Voisko joku viisaampi neuvoa ns. kädestäpitäen mihin sen kannattaa kytkeä?
W-204 200cdi Defa akkulaturin sijoitus moottoritilaan
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Re: W-204 200cdi Defa akkulaturin sijoitus moottoritilaan
Onko tämä 204.001 vai 204.007? Jälkimmäisessä on kai akku takaluukussa kuten 642-koneisessa ja silloin varmaan lisävirralle kosketin konehuoneessa. Eikö tuohon voisi liittää latausjohdon ellei halua etu-SAM:ista etsiä vapaata 30-piirin kontaktia.msi kirjoitti:Kaha Oy;ltä kyselin mihin voi liittää Defan akkulaturin, niin sieltä lakoonisesti vastattiin, että sellaiseen kohtaan missä on jatkuva virta.
Voisko joku viisaampi neuvoa ns. kädestäpitäen mihin sen kannattaa kytkeä?
Re: W-204 200cdi Defa akkulaturin sijoitus moottoritilaan
Ja, kyllä akku löytyy takakontista.tähtikuljettaja kirjoitti:Onko tämä 204.001 vai 204.007? Jälkimmäisessä on kai akku takaluukussa kuten 642-koneisessa ja silloin varmaan lisävirralle kosketin konehuoneessa. Eikö tuohon voisi liittää latausjohdon ellei halua etu-SAM:ista etsiä vapaata 30-piirin kontaktia.msi kirjoitti:Kaha Oy;ltä kyselin mihin voi liittää Defan akkulaturin, niin sieltä lakoonisesti vastattiin, että sellaiseen kohtaan missä on jatkuva virta.
Voisko joku viisaampi neuvoa ns. kädestäpitäen mihin sen kannattaa kytkeä?
Selvittelin asiaa, Kiitokset taas Cardocille joka vastauksen antoi.
Musta kansi ylös siitä missä on latauspistoke punaisen liukukannen alla.
Löytyy viisi + nastaa missä tässä autossa oli neljässä johdot kytkettynä.
Kaksi oikean puoleisinta antaa jatkuvaa jännitettä eli jompaan kumpaan on sopiva kytkeä lautausvirta.
Osasta katkeaa yhteys kuuden tunnin seisonnan jälkeen. Silloin ei myös lataus toimi. Tämä toiminto on tehty minimoimaan lepovirran kulutus.
Musta kansi ylös siitä missä on latauspistoke punaisen liukukannen alla.
Löytyy viisi + nastaa missä tässä autossa oli neljässä johdot kytkettynä.
Kaksi oikean puoleisinta antaa jatkuvaa jännitettä eli jompaan kumpaan on sopiva kytkeä lautausvirta.
Osasta katkeaa yhteys kuuden tunnin seisonnan jälkeen. Silloin ei myös lataus toimi. Tämä toiminto on tehty minimoimaan lepovirran kulutus.