W-204 200cdi Defa akkulaturin sijoitus moottoritilaan

Vastaa Viestiin
msi
Viestit: 23
Liittynyt: 28.3.2011 9:10

W-204 200cdi Defa akkulaturin sijoitus moottoritilaan

Viesti Kirjoittaja msi »

Kaha Oy;ltä kyselin mihin voi liittää Defan akkulaturin, niin sieltä lakoonisesti vastattiin, että sellaiseen kohtaan missä on jatkuva virta.
Voisko joku viisaampi neuvoa ns. kädestäpitäen mihin sen kannattaa kytkeä?
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1937
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: W-204 200cdi Defa akkulaturin sijoitus moottoritilaan

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

msi kirjoitti:Kaha Oy;ltä kyselin mihin voi liittää Defan akkulaturin, niin sieltä lakoonisesti vastattiin, että sellaiseen kohtaan missä on jatkuva virta.
Voisko joku viisaampi neuvoa ns. kädestäpitäen mihin sen kannattaa kytkeä?
Onko tämä 204.001 vai 204.007? Jälkimmäisessä on kai akku takaluukussa kuten 642-koneisessa ja silloin varmaan lisävirralle kosketin konehuoneessa. Eikö tuohon voisi liittää latausjohdon ellei halua etu-SAM:ista etsiä vapaata 30-piirin kontaktia.
msi
Viestit: 23
Liittynyt: 28.3.2011 9:10

Re: W-204 200cdi Defa akkulaturin sijoitus moottoritilaan

Viesti Kirjoittaja msi »

tähtikuljettaja kirjoitti:
msi kirjoitti:Kaha Oy;ltä kyselin mihin voi liittää Defan akkulaturin, niin sieltä lakoonisesti vastattiin, että sellaiseen kohtaan missä on jatkuva virta.
Voisko joku viisaampi neuvoa ns. kädestäpitäen mihin sen kannattaa kytkeä?
Onko tämä 204.001 vai 204.007? Jälkimmäisessä on kai akku takaluukussa kuten 642-koneisessa ja silloin varmaan lisävirralle kosketin konehuoneessa. Eikö tuohon voisi liittää latausjohdon ellei halua etu-SAM:ista etsiä vapaata 30-piirin kontaktia.
Ja, kyllä akku löytyy takakontista.
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1270
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Selvittelin asiaa, Kiitokset taas Cardocille joka vastauksen antoi.

Musta kansi ylös siitä missä on latauspistoke punaisen liukukannen alla.

Löytyy viisi + nastaa missä tässä autossa oli neljässä johdot kytkettynä.

Kaksi oikean puoleisinta antaa jatkuvaa jännitettä eli jompaan kumpaan on sopiva kytkeä lautausvirta.

Osasta katkeaa yhteys kuuden tunnin seisonnan jälkeen. Silloin ei myös lataus toimi. Tämä toiminto on tehty minimoimaan lepovirran kulutus.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W204 / R171 moottori”