Oikea pultti toimii venymäjousena, paksumpi pultti ei. Homma toimii jos suutin ei hirtä reikäänsä (liian vähän sitä valaanrasvaa tehtaalta), jolloin lämpölaajenemavaihtelu nostelee takertuneen suuttimen ylös.
Pultin idea on siis joustavana elementtinä pitää suht tasainen ja riittävä paine pohjatiivisteellä, lämpövaihteluista riippumatta. Ongelmana on tiukka suutinreikä ja vähäinen rasvaus.
Tiivistettä vaihtaessa suutinpultin kierteitä ei osata puhdistaa huolellisesti, jolloin pultti pohjaa siihen s**tanan pikeen jota koko v*tun suutinkaukalo on muutenkin ääriään täys ja näin ne kierteet porsii.

Tulee äkkiä hätäseen loppupäivästä tämmösiä p*llurallivirityksiä.

Believe it or not, se kakka ui jotenkin sinne pultinreikäänkin, pohjalle.
Joku erimielinen oikokoon näkemystäni.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.