Tämmönen extemporee kysymys.
Tarviiko -97 M111 200/220/230 koneinen manuaalivaihteinen merssu liiketiedon abs:ltä moottoriohjaimelle että moottori toimisi normalisti?
Käytännössä siis. Toimiiko ko. kone autossa jossa ei ole abs-jarruja, omalla moottoriohjaimellaan.
Moottorinohjaus ja auton liiketieto
- Cool Hand Saku
- Rasvanäppi
- Viestit: 561
- Liittynyt: 19.3.2006 11:14
- Paikkakunta: Kausala
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Tämän kans tappelin Tenavan tekniikanvaihdossa (M103 M104 HFM). Piti ettiä ja vaihtaa ASR varusteisen tjsp. ABS boksi ja köyttää se moottorin ECU:un.
Häätys jostain vehkeestä mitata siitä johdosta jollain oskilloskoopilla jotta mitä pulssia siinä kulkee, että vois kehitellä simuloidun signaalin. Pelkkä ynnä- tai vähennyssähkö jatkuvana ei riitä.
Häätys jostain vehkeestä mitata siitä johdosta jollain oskilloskoopilla jotta mitä pulssia siinä kulkee, että vois kehitellä simuloidun signaalin. Pelkkä ynnä- tai vähennyssähkö jatkuvana ei riitä.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Olikos siinä yhessä pystylyhtysessä tekniikanpäivitys topiccissa jotain juttua juuri tästä ...
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17