Joo Kiitoksia. Kuva selvensi asiaa paljon. Jos löytäis kolariautosta riittävän ehjän venttiilikopan kannen niin siitä rälläköimällä sais hyvän.dealer kirjoitti:Eipä tuosta saanut selvää minkä aikaa missäkin meni, mutta tarjousta voi kysyä huoltokeskus@gmail.comepk kirjoitti:oliko tämä nyt se 212 korisen v6 cdi ? pelkällä ketjulla tuli kuntoon ? paljonkos tämä operaatio kustansi ?
Neliveto ceehen tänään, Hannulle kuvaa työkaluista:
Onko noita pukkeja saatavana jostakin vai oletteko vain teettäneet ne jollakin jolla on jyrsimet?
Miksi riittää ketjun laahain vain toisella puolella? Olen nähnyt sellaisenkin kuvan jossa oli tehty peltilaatikko nokka-akselin pyörän ympärille, jossa oli vain riittävä rako menevälle ja tulevalle kettingille. Eikös ole vaarana että ketju pääseee putoamaan alhaalta kampiakselin hampaalta pois? Jos on käsipareja niin voihan sitä pitää tiukalla, mutta sellainen vaara kait on?
Onko kaikissa mersun diesel V-koneissa samanlainen ketju? Tunnistaako ns. vahvistetun kaksiriviketjun välilenkkien vahvuudesta tai väristä?