w124 automaatti ilmastointi
w124 automaatti ilmastointi
Eli kompura ei suostu lähteen päälle... Auto oli ennen m103 koneella ja tialla on om606. Kaikenlaiset testit oon tehny ja sähkökuvia tutkinu, ainoa heittävä arvo oli kompuran nopeusanturi (860ohm). Ei vaan vihtis alakaa vaihtaan vielä ennenku ihan varma että vika tossa.
Semmonen tuli mieleen että voiko vaatia Diesel mallista ton AC releen? Koska jossain sivulla oli maininta että moottorin kierroslukutieto ois noin bensassa noin 9v ac ja dieselin 3v ac?
Monta iltaa tuon kans paininu ja ei vaan löydy loogista selitystä miks ei kyke päälle..
Semmonen tuli mieleen että voiko vaatia Diesel mallista ton AC releen? Koska jossain sivulla oli maininta että moottorin kierroslukutieto ois noin bensassa noin 9v ac ja dieselin 3v ac?
Monta iltaa tuon kans paininu ja ei vaan löydy loogista selitystä miks ei kyke päälle..
Mikä tuo myös painekytkimen/anturin vikakohteeksi, jonka se tarvitsee että voi tietää saako lähteä käymään.
Onko kattoluukulla? Siinä tulee jonkin verran lisähiluja ilmastointiin jos on.
Onko kattoluukulla? Siinä tulee jonkin verran lisähiluja ilmastointiin jos on.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Kabiinin painetta sielä taidettiin tarkkailla, taisi olla vanhemmissa hanskalokeron takana se ja uuemmissa katossa siinä vieressä mistä ohjaillaan luukun toimintaa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Ahaa, sähkökuvissa ei oo semmosta vielä näkyny, mutta eihän nuo aivan täydellisiä kuvia aina ookkaan. ethän vaan meinaa sitä sitä yhtä ja samaa asiaa, eli imumoottori+ sisälämpö anturi?moottori hanskalokeron takana ja anturi siinä katossa.
Tein vähä selvittelyä Kl varaosista ja tuo AC rele mikä mulla on, kuuluu ainoastaan bensa malleihin. pitää koittaa varmaan kakkos auton ac relettä se on sentään dieselistä. Vähän napajärjestystä joutuu muuttamaan releen pitimessä.
Tuntus että jollakin ois tiedossa nää hommat?
Vai onko kaikki dieselöijät jättäny AC n pois käytöstä?
Tein vähä selvittelyä Kl varaosista ja tuo AC rele mikä mulla on, kuuluu ainoastaan bensa malleihin. pitää koittaa varmaan kakkos auton ac relettä se on sentään dieselistä. Vähän napajärjestystä joutuu muuttamaan releen pitimessä.
Tuntus että jollakin ois tiedossa nää hommat?
Vai onko kaikki dieselöijät jättäny AC n pois käytöstä?
Siirsin kakkos autosta nyt ton releen ja nyt ilmastointi on kokoajan päällä riippumatta lämmönsäätö rullan asennosta.. ilmastointi releen pitäisis kytkeä AC päälle kun sisäyksiköltä tulee maadoitus nastaan 10. Mittailin tossa nastaa 10 runkoa vasten, ja sinne tulee 70-470 ohmia( arvo muuttuu kun säätää lämpötilaa sisältä). Mutta missään vaiheessa maadoitus ei katkea kokonaan... kai se pitää niin toimia että välillä tippuu kompura pois ku On tarpeeksi kylmä?
Viihtiskö kukaan mittailla mitä arvoja tulee toimivassa järjestelmässä?
Viihtiskö kukaan mittailla mitä arvoja tulee toimivassa järjestelmässä?