Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.
On ne vaihtokelpoiset, avautumispaineessa vähän eroa!94zip kirjoitti:Onkos turbon suuttimet vaihtokelpoiset vapari suuttimien tilalle?
Mulla on muistikuva että ois erilainen esikammio turbokoneessa.
Voi olla että muistan väärin.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kaappi tuli takas pajalta. Sanotaanko nyt näin: Hovihitsarin etsiminen jatkuu edelleen.
Onkohan mulla liian kova laatuvaatimus ostotyölle? Ainua mitä toivosin kun maksan jollekin jonkun tekemisestä on että se tulee tehdyksi vähintään yhtä hyvin mitä se ihtellä tulisi tehtyä.
En tijä jaksaako tuota etes alakaa reklamoimaan, tuntuu jotennii nololta mennä kertomaan tekijämiehelle miten hommat pitäs tehhä. Josko yöunien jäläkeen tuntus paremmalta
Ylläolevan tekstin jälkeen toki saapi semmosen kuvan että nuukapihi teettää puoli-ilmasella ja vaatii näyttelyjäläkeä, mutta tosiasiassa maksoin mukisematta pyydetyn taksan joka oli kategoriaan keskihintainen mitä selevittelin, ja mikä eniten hamittaa on se että kuskin ovi ei mene kunnolla kiinni kun astinlauta on ulompana kun pitäs, ja kun sen laittaa kiinni niin ovi jää pahimmillaan lipo tuuman ulommas alareunastaan kuin ovesta jatkuva kylkipelti. Lisäksi muoto on pielessä niin että ovi vastaa pelti-peltiin etureunastaan, maali on jo lähtenyt molemmista puolista parin oven sulkukerran jälkeen.
Aargh!
Onkohan mulla liian kova laatuvaatimus ostotyölle? Ainua mitä toivosin kun maksan jollekin jonkun tekemisestä on että se tulee tehdyksi vähintään yhtä hyvin mitä se ihtellä tulisi tehtyä.
En tijä jaksaako tuota etes alakaa reklamoimaan, tuntuu jotennii nololta mennä kertomaan tekijämiehelle miten hommat pitäs tehhä. Josko yöunien jäläkeen tuntus paremmalta
Ylläolevan tekstin jälkeen toki saapi semmosen kuvan että nuukapihi teettää puoli-ilmasella ja vaatii näyttelyjäläkeä, mutta tosiasiassa maksoin mukisematta pyydetyn taksan joka oli kategoriaan keskihintainen mitä selevittelin, ja mikä eniten hamittaa on se että kuskin ovi ei mene kunnolla kiinni kun astinlauta on ulompana kun pitäs, ja kun sen laittaa kiinni niin ovi jää pahimmillaan lipo tuuman ulommas alareunastaan kuin ovesta jatkuva kylkipelti. Lisäksi muoto on pielessä niin että ovi vastaa pelti-peltiin etureunastaan, maali on jo lähtenyt molemmista puolista parin oven sulkukerran jälkeen.
Aargh!
Viimeksi muokannut jovihava, 27.6.2015 21:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Joka ikinen mersu,mikä mulla on ollut on maalautettu,monella eri maalarilla ja aina saa pettyä,vaikka ihan oikeeta rahaa niistä on joutunut maksaankin. Mikä siinä on niin vaikeeta,vaikka ruostetöitä ei moneenkaan niistä ole tarvinnut tehdä. Miksi kukaan ei tee mitään kunnolla. Reklamoida voi aina,ja kehua vaan ,et eipä tarvi tänne tulla enää,ja sana kulkee. Joskus vuosia sitten maalautin C36Amgeen ja santapaperin jäljet näky autossa sielä täälä, kävin siitäkin kitiseen hakiessani,mutta nää kehu olevansa tuuninkipaja ja kolarikorjaus,wittu mää en ymmärtäny yhtään,et mitä sillä tarkotettiin.Joten ymmärrän jovia.....
Star
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Minä olen tämän mesen kautta seurannut muutamia ruoste- ja kolarivauriokorjauksia jossa korjaustyö on tilattu ostotyönä tämän foorumin kontaktien kautta. Erityisesti muistuu mieleen erään rekkakuskin 124 coupe, jota savon suunnalla pajotettiin. Aikamoinen kalapaliikki oli senkin työn laadussa ja muistaakseni auto meni johonkin muualle viimeisteltäväksi.
Sen mitä täällä on saanut seurata, niin ainakaan rahalla ei saa ostettua edes kohtuullista työnjälkeä peltihommissa.
Ite pitää tehdä, jos edes jonkinlaista laatua haluaa, tai pysyä erossa ruostehommista, niin kuin minä olen pyrkinyt tekemään.
Harmittaa Jovihavan puolesta
Sen mitä täällä on saanut seurata, niin ainakaan rahalla ei saa ostettua edes kohtuullista työnjälkeä peltihommissa.
Ite pitää tehdä, jos edes jonkinlaista laatua haluaa, tai pysyä erossa ruostehommista, niin kuin minä olen pyrkinyt tekemään.
Harmittaa Jovihavan puolesta
Kiitosta empatiasta edellisille
Sen verran tarkennan että kontakti ei tullut voorumin kautta, ihan lähikaupan ilimotustauluta löysin lappusen jossa tekijä mainosti ja sen pohialta soittelin
Itelläkin kävi mielessä männävuosien koupejupakka, mielestäni siinä tosin oli ehkä enemmän kyseessä eriävä käsitys haetusta laatutasosta, tai no niin kait se loppupelissään tässäkin, luulin vaan että ei ole liikaa vaadittu pitää tekniset mitat osien välillä yhteensopivuuden pysymiseksi kun varsinaista ulkonäkövatimusta ei ollut.
Nooh, vastuuhan on aina loppupelissään ihtellä ja olisipa sitä voinut käydä huonomminkin
Sen verran tarkennan että kontakti ei tullut voorumin kautta, ihan lähikaupan ilimotustauluta löysin lappusen jossa tekijä mainosti ja sen pohialta soittelin
Itelläkin kävi mielessä männävuosien koupejupakka, mielestäni siinä tosin oli ehkä enemmän kyseessä eriävä käsitys haetusta laatutasosta, tai no niin kait se loppupelissään tässäkin, luulin vaan että ei ole liikaa vaadittu pitää tekniset mitat osien välillä yhteensopivuuden pysymiseksi kun varsinaista ulkonäkövatimusta ei ollut.
Nooh, vastuuhan on aina loppupelissään ihtellä ja olisipa sitä voinut käydä huonomminkin
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Onnea kovasti Kaapille tulevaan koitokseen ja ei varmaan kuskikaan tarvii matkalla ilmastointia kun kylymä rinki penkin ja takapuolen välillä avittanee matkantekoa...
W 140 S320 '95, ~465 000 km (ajossa 07/24 -->)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
W 123 200D '84 > 635 000 km (seisoo ja ruostuu)
W 126 300SE '90, ~707 000 km (seisoo ja ruostuu)
S203 '07, ~335 000 km (vaimon)
(ex-W 210 200 CDI)
Hehee, siellähän oikein isolla käjellä kaappia pajotaan. Hyvä hyvä, olinko kattovinani että äänieristemattoa mukana vai mitä tuo on.
Eiku sillä että eihän tuo riitä ku vänkärin penkin ympärille, sieltähän monasti kuuluu jotain ihme napinaa ja kitinää. Ainaki joissain autoissa
H
Eiku sillä että eihän tuo riitä ku vänkärin penkin ympärille, sieltähän monasti kuuluu jotain ihme napinaa ja kitinää. Ainaki joissain autoissa
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Ei vaan meillä
Ja uutisia:
Kaappi on puhallettu!
Tapaus sattui perjantain ja lauantain aikana merilapin alueella. Toistaiseksi nimettömänä pysyttelevä lähde on toimittanut tapauksesta oheiset kuvat.
Huom, jos kärsit heikkohermoisuudesta, ruosteallergiasta tai kaappihulluudesta suosittelemme katsomaan eri suuntaan tai korkeintaan hitsauslasin lävitse
Lisää kauhistuttavaa ruostekuvamateriaalia löydät oheisesta kansiosta:
http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
Mutta ettei tämä menisi pelkästään tuhon esittelyksi niin kerrottakoon että uudelleenmetallointikin lähti jo käyntiin:
Ja uutisia:
Kaappi on puhallettu!
Tapaus sattui perjantain ja lauantain aikana merilapin alueella. Toistaiseksi nimettömänä pysyttelevä lähde on toimittanut tapauksesta oheiset kuvat.
Huom, jos kärsit heikkohermoisuudesta, ruosteallergiasta tai kaappihulluudesta suosittelemme katsomaan eri suuntaan tai korkeintaan hitsauslasin lävitse
Lisää kauhistuttavaa ruostekuvamateriaalia löydät oheisesta kansiosta:
http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
Mutta ettei tämä menisi pelkästään tuhon esittelyksi niin kerrottakoon että uudelleenmetallointikin lähti jo käyntiin:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Vai onko joskus käynyt niin että euron sepän työnjäljen on oletettu olevan ammattilaistasoa ?Meissenkeri kirjoitti:Sen mitä täällä on saanut seurata, niin ainakaan rahalla ei saa ostettua edes kohtuullista työnjälkeä peltihommissa.
No, ei liity Kaapin korjaukseen yhtään mitenkään.
Asiaan; taas kerran, kyllä on mukava seurata Kaapin vaiheita
Tänks
Hauskoja ylläreitä löytyy tuommoisesta moneen kertaan ropatusta kaapin korista, kuskin puolen helmapelti oli kiinnitetty koko matkaltaan pop-niiteillä ja kitattu piiloon. Peltejä ei oltu maalattu edes siltä osin josta ne olivat vastakkain, saatika kitin alta, hassusti olivat ottaneet kosteutta ja alkaneet hakeutua kohden oktettia
Hauskoja ylläreitä löytyy tuommoisesta moneen kertaan ropatusta kaapin korista, kuskin puolen helmapelti oli kiinnitetty koko matkaltaan pop-niiteillä ja kitattu piiloon. Peltejä ei oltu maalattu edes siltä osin josta ne olivat vastakkain, saatika kitin alta, hassusti olivat ottaneet kosteutta ja alkaneet hakeutua kohden oktettia
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kuskin puolen kylykiä putsailtuna
Takakyljessä oli painauma joka oli täytetty pakkelilla
Maalia puhtaalle pellille
Uusien lokasuojien sisäpuolet maalattuna
Alvadilta tilatut etulokasuojat olivat yllättävänkin laadukkaan oloiset, ihan paksua peltiä ja varsin jämäkkä maalikin
Lissää kuvamatskua linkissä: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
Takakyljessä oli painauma joka oli täytetty pakkelilla
Maalia puhtaalle pellille
Uusien lokasuojien sisäpuolet maalattuna
Alvadilta tilatut etulokasuojat olivat yllättävänkin laadukkaan oloiset, ihan paksua peltiä ja varsin jämäkkä maalikin
Lissää kuvamatskua linkissä: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Takakulumassa oli jotain mätää
Hiekkapuhallettuna
Uutta peltiä
Maalit ja koriliimat korjatussa helemassa
Lissää kuveja tuola: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
Hiekkapuhallettuna
Uutta peltiä
Maalit ja koriliimat korjatussa helemassa
Lissää kuveja tuola: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Tässäpä tullee tilannepäivitystä, helemapelti mallattuna paikalleenMeissenkeri kirjoitti:Tämän päivän kuvia odotellessa
Lissää kuveja tuola: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje