Apua! 190 2.3E vm-88
Apua! 190 2.3E vm-88
Noniin nyt kun olen lukenut koko foorumin läpi ja en ole löytänyt vastausta mistään niin antakaas nyt jonkinlaista ratkaisua!
Elikkä kyseinen mersu 190 2.3 bensa vekotin, käynnistyy hyvin mutta kun lähtee kiihdyttään niin meno melko tahmeaa ja tuntuu kun olisi puolella teholla koko auto?!? Tulpat vaihdettu samoin johdot ja pyörijä jopa polttoainesuodatin ja lambdan piuhojaki on koitettu irti. Olis mahtavaa jos joku osais auttaa
Elikkä kyseinen mersu 190 2.3 bensa vekotin, käynnistyy hyvin mutta kun lähtee kiihdyttään niin meno melko tahmeaa ja tuntuu kun olisi puolella teholla koko auto?!? Tulpat vaihdettu samoin johdot ja pyörijä jopa polttoainesuodatin ja lambdan piuhojaki on koitettu irti. Olis mahtavaa jos joku osais auttaa
Re: Apua! 190 2.3E vm-88
Jos ruiskupeli niin kurkista onko ylivirtasuojarelessä sulake palanu. Löytyy akun takana olevan muovilärpäkkeen takaa semmoinen metallin värinenn 30x30mm kanttiinsa oleva noin 80mm korkea loota jossa muovikannen alla yksi tai kaksi 10A sulaketta. Toinen tais olla ABS ja toinen ECU:n sulake. Jos jälkimmäinen palanu niin ajelet pelkän mekanisen ruiskun varassa.Tomi651 kirjoitti:Noniin nyt kun olen lukenut koko foorumin läpi ja en ole löytänyt vastausta mistään niin antakaas nyt jonkinlaista ratkaisua!
Elikkä kyseinen mersu 190 2.3 bensa vekotin, käynnistyy hyvin mutta kun lähtee kiihdyttään niin meno melko tahmeaa ja tuntuu kun olisi puolella teholla koko auto?!? Tulpat vaihdettu samoin johdot ja pyörijä jopa polttoainesuodatin ja lambdan piuhojaki on koitettu irti. Olis mahtavaa jos joku osais auttaa
Haulla luulisi löytyvän näitä 190 / M102 puutumistopikkeja tusinan verran helpostikkin...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
JA kuunteles bensapumppu... itellä oli samoja oireita kun pumppu veteli viimeisiään ja virranjakajan kansi halki... Sitten on myös bensapumpun rele, joka ohjeessa puutumiseen käsketään vaihtaa ko. kapistus tai kolvata juotokset uusiksi...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Doddii joo kyllähä noita topikkeja löytyy vaan en löytänyt ratkasuja mistään tai sitte oon lukenu rivien välistä 10% kaasusta on hyödyllinen että kulkee ja kun polkasee pohjaan niin ei minkäänlaista vaikutusta tapahdu ja kulku samanlaista kun tuolla 10% kaasulla ja tuolla 2.3 pitäisi hyökätä ihan erilailla kun aiemmin on ollut samanlainen toimiva minäpä tutkailen ja ihmettelen kirjoittelen lisää kun saan jotain tolkkua tuohon vehkeeseen!
Muutama mitä tollaisesta äkkiseltään tulis mieleen, ihan yömyöhän villejä heittoja:
Onko katti/putki katottu läpi? Jos on tarpeeksi tukossa niin taitaa isommissa kiihdytyksissä hyytyä ku pienellä kaasulla vielä pelaa
Ja toiste päin, saahan se ilmaa, ei oo umpeen vuorattu putsari tai muuta vastaavaa?
Amatöörin korvaan kuulostais et puhti loppuis joko bensan tai ilman riittämättömyyteen. Muistaakseni esim. motonetis ei montaa kymppiä uus bensapumppu maksanu (aikoinaan tuli ihan bosch), jos sen sais kokeiltua.
Bensan paineet putoo kiihdytykses, eli paineensäädin vaivaa? Kait joku osaa kertoa miten sen sais kokeiltua
Onko katti/putki katottu läpi? Jos on tarpeeksi tukossa niin taitaa isommissa kiihdytyksissä hyytyä ku pienellä kaasulla vielä pelaa
Ja toiste päin, saahan se ilmaa, ei oo umpeen vuorattu putsari tai muuta vastaavaa?
Amatöörin korvaan kuulostais et puhti loppuis joko bensan tai ilman riittämättömyyteen. Muistaakseni esim. motonetis ei montaa kymppiä uus bensapumppu maksanu (aikoinaan tuli ihan bosch), jos sen sais kokeiltua.
Bensan paineet putoo kiihdytykses, eli paineensäädin vaivaa? Kait joku osaa kertoa miten sen sais kokeiltua