Äitienpäivälahja
Muutenhan tuo muistuttaa täysin bagillista sportline rattia, mutta sivut näkyvät olevan reikänahkaa. Voisikos se amg koodi tarkoittaa sitä? Normi sportline rattihan on muuten samanlainen, mutta vaan kokonaan tavallista nahkaa. Myös meidän sportline coupessa on semmoinen reikänahkainen ratti.
Viimeksi muokannut Koskinen, 25.6.2015 16:24. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Joo ehkäpä se reijitys sitten sitä meinaa, uuden ruorin hankkiminen saattaa olla ihanan kallista.. Ja täsmää nuo nahan saumatkin. Kuinkahan nuo suutarit viitsisivät tällaiseen alkaa.
Tähän on tänään saatu ihan euroopan kilvetkin, pitää vielä se kilvenalusmuovi ostaa, että saa laput paikalleen.
Myyjän kanssa tavattiin kilpiasian tiimoilta ja hän oli kyllä sitä mieltä että 2-3:n jousisarja olisi jo laatikkorempan yhteydessä vaihdettu. Oireet kyllä täsmäisi justihinsa.
Joutaisi jo kunnon kuviakin laittaa, mutta pitäisi pestä ja vielä vahata ja vanteet jaja..
Tähän on tänään saatu ihan euroopan kilvetkin, pitää vielä se kilvenalusmuovi ostaa, että saa laput paikalleen.
Myyjän kanssa tavattiin kilpiasian tiimoilta ja hän oli kyllä sitä mieltä että 2-3:n jousisarja olisi jo laatikkorempan yhteydessä vaihdettu. Oireet kyllä täsmäisi justihinsa.
Joutaisi jo kunnon kuviakin laittaa, mutta pitäisi pestä ja vielä vahata ja vanteet jaja..
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Järkytti vanhan miehen mieltä kun sunnuntai-iltapäivänä aloin käynnistelemään.
Ekana epäselvä hörähdys, sitten sahausta eikä edes lupaillut. Hetken epäilin polttoaineen loppuneen, mutta ei sentään.
Ilmeisesti oli pumppu valunut tyhjäksi, autolla kun oli ajettu viimeksi perjantaina.
Sahuutin jonkinaikaa ja sitten tsut - tsuttsut ja käyntiin lähti.
Kävin sitten varmuuden vuoksi tankkaamassa, oli pääasiassa matka-ajoa Ylivieskaan ja Karstulaan ymym. Kulutukseksi muodostui 7,6 l/100km. Ihan kiva!!
On tainnut se mittaritaulun punainen sulake hajota, ei ole valoja taulussa eikä säätimissä.
Odotan niitä hellepäiviä sen kanssa.
Ekana epäselvä hörähdys, sitten sahausta eikä edes lupaillut. Hetken epäilin polttoaineen loppuneen, mutta ei sentään.
Ilmeisesti oli pumppu valunut tyhjäksi, autolla kun oli ajettu viimeksi perjantaina.
Sahuutin jonkinaikaa ja sitten tsut - tsuttsut ja käyntiin lähti.
Kävin sitten varmuuden vuoksi tankkaamassa, oli pääasiassa matka-ajoa Ylivieskaan ja Karstulaan ymym. Kulutukseksi muodostui 7,6 l/100km. Ihan kiva!!
On tainnut se mittaritaulun punainen sulake hajota, ei ole valoja taulussa eikä säätimissä.
Odotan niitä hellepäiviä sen kanssa.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Alle vaihtui uudet renkaat, Yokohama 205-55-16 ja vanteiksi Tolimanit.
On sitte mieluisan näköiset alla.
Pultteina käytin 123:n peltivanteen pultteja, ei ole ainakaan liian pitkät. Taisi tulla n.17 mm. vanteen tasopinnan yli.
Tienpäällä on kivat, ei täräjä. Saattavat olla jonkin verran äänekkäämmät kuin allaolleet 195-65-15 Maxxis Wintermaxx kitkarenkaat vuodelta 2005.
Uraherkkyydestä en vielä osaa sanoa, nelipyöräsuuntaus olisi tehtävä vielä kuitenkin.
On sitte mieluisan näköiset alla.
Pultteina käytin 123:n peltivanteen pultteja, ei ole ainakaan liian pitkät. Taisi tulla n.17 mm. vanteen tasopinnan yli.
Tienpäällä on kivat, ei täräjä. Saattavat olla jonkin verran äänekkäämmät kuin allaolleet 195-65-15 Maxxis Wintermaxx kitkarenkaat vuodelta 2005.
Uraherkkyydestä en vielä osaa sanoa, nelipyöräsuuntaus olisi tehtävä vielä kuitenkin.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Kesäloma alkoi, kaveri ruuttasi pohjaan terva/öljy seoksen. Jännä haju leijuu ympärillä.
Irrotin sisälokarit toimenpidettä varten, alla oli vielä tehtaan maalit näkyvissä, ihanaa!
Tosin lokarit ovat ruuveilla kiinni, reikiin vaseliinia ja kaariin laitoin myös vaseliinit.
Koko 400g tuubi tuli käytettyä, jospa tämä säilyisi edes jonkin aikaa.
Ehkäpä huomenna se kojetaulun valojen potikka irti, toivottavasti sataa ettei tarvi alkaa pensasaidan leikkuuseen..
Irrotin sisälokarit toimenpidettä varten, alla oli vielä tehtaan maalit näkyvissä, ihanaa!
Tosin lokarit ovat ruuveilla kiinni, reikiin vaseliinia ja kaariin laitoin myös vaseliinit.
Koko 400g tuubi tuli käytettyä, jospa tämä säilyisi edes jonkin aikaa.
Ehkäpä huomenna se kojetaulun valojen potikka irti, toivottavasti sataa ettei tarvi alkaa pensasaidan leikkuuseen..
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Juu sepä se oli, liuska irronnut. Kölli tinaa väliin vaan ja taas toimii.Fenton kirjoitti:Himmennin
En viitsinyt mittaristoa ottaa pöydälle, pari pistoketta ja vaijeri irti niin sai tarpeeksi tilaa kolville. Vartin homma, miksi näitä pitää aina venyttää..
Eilinen päivä meni tosiaan pensasaidan leikkuussa koska ei päivällä satanut, eikä sada nytkään (vielä). Taitaa mennä rillaushommiksi
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Kävästiin perjantaina rehaamassa tyttären muuttokuorma Kuopioon.
Lainasin kaverilta isohkon kuomukärryn, oma nitisevä avokärry ei olisi riittänyt.
Kamat sopi melko justihinsa, autoon telkkari ja yksi paffiloota.
Tällä ajelee ihan mielikseen päiväreisun, eikä kärryn ja kuorman paino ahistanut yhtään.
Aika tarkalleen 12h meni tuohon käyntiin.
Rajoitusten ja kärryn laillisen nopeuden mukaan mentiin, toki tyhjänä paluumatkalla taisi mennä jo ylikin. Kulutus jäi maltilliseen 8,8 l/100km. Aika jännä etten ex- E300TD:llä päässyt alle 9 littran varmaan ikinä.
Matkalla pongasin murheellisennäköisen kaapin, mutta kuva jäi ottamatta, taisi olla Iisalmen tienoilla. Kaappiraukka oli jätetty ilman akseleita rinteeseen odottamaan parempia aikoja, tai voihan olla että korjaustoimenpiteet oli jo käynnissä.
Lainasin kaverilta isohkon kuomukärryn, oma nitisevä avokärry ei olisi riittänyt.
Kamat sopi melko justihinsa, autoon telkkari ja yksi paffiloota.
Tällä ajelee ihan mielikseen päiväreisun, eikä kärryn ja kuorman paino ahistanut yhtään.
Aika tarkalleen 12h meni tuohon käyntiin.
Rajoitusten ja kärryn laillisen nopeuden mukaan mentiin, toki tyhjänä paluumatkalla taisi mennä jo ylikin. Kulutus jäi maltilliseen 8,8 l/100km. Aika jännä etten ex- E300TD:llä päässyt alle 9 littran varmaan ikinä.
Matkalla pongasin murheellisennäköisen kaapin, mutta kuva jäi ottamatta, taisi olla Iisalmen tienoilla. Kaappiraukka oli jätetty ilman akseleita rinteeseen odottamaan parempia aikoja, tai voihan olla että korjaustoimenpiteet oli jo käynnissä.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Kylläpä on kohtuullinen kulutus.
Huvittaa kun naapurifoorumilla on niitä jotka kertovat miten moisella pääsee alle kuuden litran keskikulutuksella säästelemättä. Itse en kehtaisi julkisesti valehdella.
Edit; täsmennetty pyynnöstä
Moniventtiili vapari 300 diesel ei ole taloudellinen, sellaisista on omakohtaisia kokemuksia useammasta yksilöstä.Aika jännä etten ex- E300TD:llä päässyt alle 9 littran varmaan ikinä.
Huvittaa kun naapurifoorumilla on niitä jotka kertovat miten moisella pääsee alle kuuden litran keskikulutuksella säästelemättä. Itse en kehtaisi julkisesti valehdella.
Edit; täsmennetty pyynnöstä
Viimeksi muokannut dealer, 08.8.2015 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mutta eikö 250 monivena ollutdealer kirjoitti:Moniventtiili vapari ei ole taloudellinen.




Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Rouvalla paraillaan vapari 605 124 sedanissa automaatilla, ja menee reilulla kuudella litralla satasen
Maantietä, mutkaista ja mäkistä tosin.
En itse pidä pahana kulutuksena esikammiodieselille

Maantietä, mutkaista ja mäkistä tosin.
En itse pidä pahana kulutuksena esikammiodieselille

...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Kaappi sijaittee Siilinjärvellä, vähän Iisalmeen päin.Karvanaama kirjoitti:Kävästiin perjantaina rehaamassa tyttären muuttokuorma Kuopioon.
Lainasin kaverilta isohkon kuomukärryn, oma nitisevä avokärry ei olisi riittänyt.
Kamat sopi melko justihinsa, autoon telkkari ja yksi paffiloota.
Tällä ajelee ihan mielikseen päiväreisun, eikä kärryn ja kuorman paino ahistanut yhtään.
Aika tarkalleen 12h meni tuohon käyntiin.
Rajoitusten ja kärryn laillisen nopeuden mukaan mentiin, toki tyhjänä paluumatkalla taisi mennä jo ylikin. Kulutus jäi maltilliseen 8,8 l/100km. Aika jännä etten ex- E300TD:llä päässyt alle 9 littran varmaan ikinä.
Matkalla pongasin murheellisennäköisen kaapin, mutta kuva jäi ottamatta, taisi olla Iisalmen tienoilla. Kaappiraukka oli jätetty ilman akseleita rinteeseen odottamaan parempia aikoja, tai voihan olla että korjaustoimenpiteet oli jo käynnissä.
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Pesaisin pikaisesti ja koitin vahata muovihelmat, tuli kyllä surkea esitys siitä, jäi laikkuja ja vaikkamitä. Otin kuitenkin muutamia kuvia kun oli työsuhdepuhelin kotona, jossa on parempi kamera kuin omassani.
Tällä olen ajanut n. 9000km, laatikko nykäisee edelleen muut vaihteet, paitsi 2-3 vaihto venytellen. Käänsin joutessani sitä alipainemodulaattoria pumpun kyljestä vastapäivään ja pidin samalla vaijerista kaasua pohjassa, löysät pois ja siihen kiinni.
En tiedä valehteleeko oma perse, mutta paikaltaan lähtö olisi muka jouhevampi, muuhun laatikon toimintaan ei vaikuttanut.




Takapuskurissa vissin luodinreikä, johon on sammalta alkanut kasvaa

Kuskinpenkissä reikä, mutta ei ihan siinä vakiopaikassa

Tällä olen ajanut n. 9000km, laatikko nykäisee edelleen muut vaihteet, paitsi 2-3 vaihto venytellen. Käänsin joutessani sitä alipainemodulaattoria pumpun kyljestä vastapäivään ja pidin samalla vaijerista kaasua pohjassa, löysät pois ja siihen kiinni.
En tiedä valehteleeko oma perse, mutta paikaltaan lähtö olisi muka jouhevampi, muuhun laatikon toimintaan ei vaikuttanut.




Takapuskurissa vissin luodinreikä, johon on sammalta alkanut kasvaa

Kuskinpenkissä reikä, mutta ei ihan siinä vakiopaikassa

WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tempaisin kiinteäksi muuttuneen irroitettavan vetokoukun muutaman viikon liotuksen jälkeen irti. Vasaralla koputtelin ja niin viimein lähti.
Kuvassa meisselin kärki osoittaa paikkaa, mistä katkesi kuvassa myöskin näkyvä kiiltävä "piikki". Mahtaako tuo olla kovinkin tärkeä kikkare, en käsin riuhtomalla saanut koukkua irtoamaan, eikä edes heilumaan. (Paitsi tietysti avaamalla lukituksen).

Piikki saattaa alunperin olla kierteillä kiinni, koska siinä on lenkkiavainta varten kulmat?
Sähköantennia tutkiskelin myöskin, moottori surisee mutta antenni ei liiku.
Käsin antennin saa ylös/alas, n. 30cm. Näyttäisi siltä että antennin päässä on jonkinlainen hammashihna, joka mahtaa olla poikki. Tosin sisältä ei irrallista nauhaa löytynyt.
Antennin ollessa ala-asennossaan, pätkä tuota hammashihnaa näkyy.
Hakua katselin ja mainintoja olikin että KL:ltä tuon osan saisi, mutta en löytäny.
Kuvassa meisselin kärki osoittaa paikkaa, mistä katkesi kuvassa myöskin näkyvä kiiltävä "piikki". Mahtaako tuo olla kovinkin tärkeä kikkare, en käsin riuhtomalla saanut koukkua irtoamaan, eikä edes heilumaan. (Paitsi tietysti avaamalla lukituksen).

Piikki saattaa alunperin olla kierteillä kiinni, koska siinä on lenkkiavainta varten kulmat?
Sähköantennia tutkiskelin myöskin, moottori surisee mutta antenni ei liiku.
Käsin antennin saa ylös/alas, n. 30cm. Näyttäisi siltä että antennin päässä on jonkinlainen hammashihna, joka mahtaa olla poikki. Tosin sisältä ei irrallista nauhaa löytynyt.
Antennin ollessa ala-asennossaan, pätkä tuota hammashihnaa näkyy.
Hakua katselin ja mainintoja olikin että KL:ltä tuon osan saisi, mutta en löytäny.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Hah!
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... pin_vaihto
Löytyipä mahtavat ohjeet irroittaa tuo teleskooppi, mutta tämä ei vissiin ole hirschmann, vaan bosch profimatic antenni. Mistäs mää tämmöisen hommaan?
Ebayssä näkyi olevan, mutta emmäsieltä ole mitään koskaan ostanu.



http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... pin_vaihto
Löytyipä mahtavat ohjeet irroittaa tuo teleskooppi, mutta tämä ei vissiin ole hirschmann, vaan bosch profimatic antenni. Mistäs mää tämmöisen hommaan?
Ebayssä näkyi olevan, mutta emmäsieltä ole mitään koskaan ostanu.



WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ebaystä tuollainen antenni tuli ostettua, kotiin tuotuna n.30e. Asennus helppo ja nyt on toimiva antenni. Siis ainoastaan antenni osa ja se muovinen "piiska", jolla teleskooppi kelataan sisään/ulos.
Lintosella käytiin, 2-3 vaihdon jousisarja + öljyt+suodatin, lohkolämppäri + johtosarja sisätilan lämmittimelle.
Tuo mainittu 2-3 vaihto muuttui paremmaksi, inan verran pehmeä vielä. Laatikon vaijeria säädettiin koska olin sitä ite ropeloinut.
Sekä tuli valehdeltua Pääasentajalle ihan päin naamaa, että olin säätänyt siksi että vaihdot tulivat liian aikaisin.. Päinvastoin se oli! Sorry Dealer! Liian korkeilla kierroksilla ne vaihdot oli keväällä.
Kotona tosin hokasin että normiajossa vaihdot ei olleet miellyttävät. Dealeri mainitsikin että pitäisi ajaakkin normiajoa hetken ennenkuin eron hoksaa kunnolla. Totta!
Säädin sitten omatoimisesti vaijeria takaisinpäin (vaijerin muovimotikkaa kiinnipäin kierteillään) kierros kerrallaan --> testi --> säätö jne..
Ainakin minua miellyttää nyt enemmän. Kaupunkiajossa 40-50 vauhdissa laatikko pysyy nyt kolmosella, eikä turhaa tarjoa nelosta.
Nelosella 60 vauhdista kaasua tarjotessa ei valitettavasti pudota kolmoselle muutenkuin kickdownilla. Lootassa on vielä jotain feelua tuolta osin, sitä harmiteltiin jo testiajolla.
Nyt ajelen muutaman päivän ja sitten ehkä modulaattoria säätäen pienin liikkein.
Ehkä myös laatikon painetta voisi kokeilla nostaa inan verran, näillä säädöillä ylöspäin potkiminen on vähentynyt.
Ja tässä EI olla moittimassa työn tekijää, MINÄ annoin virheellistä tietoa.

Lintosella käytiin, 2-3 vaihdon jousisarja + öljyt+suodatin, lohkolämppäri + johtosarja sisätilan lämmittimelle.
Tuo mainittu 2-3 vaihto muuttui paremmaksi, inan verran pehmeä vielä. Laatikon vaijeria säädettiin koska olin sitä ite ropeloinut.
Sekä tuli valehdeltua Pääasentajalle ihan päin naamaa, että olin säätänyt siksi että vaihdot tulivat liian aikaisin.. Päinvastoin se oli! Sorry Dealer! Liian korkeilla kierroksilla ne vaihdot oli keväällä.
Kotona tosin hokasin että normiajossa vaihdot ei olleet miellyttävät. Dealeri mainitsikin että pitäisi ajaakkin normiajoa hetken ennenkuin eron hoksaa kunnolla. Totta!
Säädin sitten omatoimisesti vaijeria takaisinpäin (vaijerin muovimotikkaa kiinnipäin kierteillään) kierros kerrallaan --> testi --> säätö jne..
Ainakin minua miellyttää nyt enemmän. Kaupunkiajossa 40-50 vauhdissa laatikko pysyy nyt kolmosella, eikä turhaa tarjoa nelosta.
Nelosella 60 vauhdista kaasua tarjotessa ei valitettavasti pudota kolmoselle muutenkuin kickdownilla. Lootassa on vielä jotain feelua tuolta osin, sitä harmiteltiin jo testiajolla.
Nyt ajelen muutaman päivän ja sitten ehkä modulaattoria säätäen pienin liikkein.
Ehkä myös laatikon painetta voisi kokeilla nostaa inan verran, näillä säädöillä ylöspäin potkiminen on vähentynyt.
Ja tässä EI olla moittimassa työn tekijää, MINÄ annoin virheellistä tietoa.

WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ostin kesällä paaliin menevästä kaverin tenavasta talvirenkaat orkkis peltivanteineen, oli pieni epäilys sopivuudesta, eikä ihan suotta.
Onneksi kokeilin ennen räntäsadetta, otti jarrusatulaan kiinni, on mentävä pikimmiten rengasliikkeeseen vääntämään ne 15" kasireikä vanteille.
Onneksi kokeilin ennen räntäsadetta, otti jarrusatulaan kiinni, on mentävä pikimmiten rengasliikkeeseen vääntämään ne 15" kasireikä vanteille.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Juu, ei se ollut hyvä enkä minä sillä säätelyllä hyväksi saanutKarvanaama kirjoitti:Kotona tosin hokasin että normiajossa vaihdot ei olleet miellyttävät. Dealeri mainitsikin että pitäisi ajaakkin normiajoa hetken ennenkuin eron hoksaa kunnolla. Totta!

Mikähän lienee, ei riittänyt tietämys minulla miksi ei saanut säädettyä niin että vaihtaisi pienemmälle kaasusta ennen kickdownia. Vaijerin kiristäminen aiheutti vain sen että ei enää vaihtanut isommalle kuin kaasua löysäämällä

wiimax.fi
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Vaijerin säädön jälkeen kävin vielä sen pumpun kyljessä olevan alipainemodulaattorin kimppuun, merkkasin lähtöpaikan ja pikkuliikkein samoin kun vaijerin säätökin.
Aluksi kääntelin mokkulaa keulaa kohti, ei parantunut. Sitten tulipeltiä kohden, parempaan suuntaan meni. Rauhallisella normaali maaseutukiihdytyksellä vaihdot menevät oikeastaan ihan mukavasti, ei tule jytkyä. Reippaammalla kiihdytyksellä 2-3 vaihto venyttää, seuraavaksi voisi laatikon kylestä nostaa paineita puoli kierrosta kerrallaan.
Jonkunlainen kompromissi tästä varmaan tulee.
Aluksi kääntelin mokkulaa keulaa kohti, ei parantunut. Sitten tulipeltiä kohden, parempaan suuntaan meni. Rauhallisella normaali maaseutukiihdytyksellä vaihdot menevät oikeastaan ihan mukavasti, ei tule jytkyä. Reippaammalla kiihdytyksellä 2-3 vaihto venyttää, seuraavaksi voisi laatikon kylestä nostaa paineita puoli kierrosta kerrallaan.
Jonkunlainen kompromissi tästä varmaan tulee.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tällä olen nyt ajanut 11712 km.
Tänään vaihdon öljyt + suodattimen, Teboil Diamod 5-40.
Polttoainesuodatin tuli myös vaihdettua, karkeasuodatinta en muistanut ostaa, joten se jäi vaihtamatta.
Uuden suodattimen kaadoin lähes täyteen lamppuoljyä, kun jonkun jostain luin niin tehneen.
En tiedä muuttuiko mikään, mutta tuskin tuo haittaakaan.
Varmaan joku nostajista raksuttaa, mutta se saa toistaiseksi olla, tai kokeilen sitä forte-käsittelyä, joskus.
Meinasin samalla siitä alppikello/morkoolia ruuvata, mutta on pirullinen paikka päästä käsiksi. Imusarja on pahasti tiellä, sekä ruuvin peittää jonkunlainen alumiininen holkki.
Vai olenko mää taas väärässä kohtaa? Kait se holkki pitää saada pois ensin, miten?
Tänään vaihdon öljyt + suodattimen, Teboil Diamod 5-40.
Polttoainesuodatin tuli myös vaihdettua, karkeasuodatinta en muistanut ostaa, joten se jäi vaihtamatta.
Uuden suodattimen kaadoin lähes täyteen lamppuoljyä, kun jonkun jostain luin niin tehneen.
En tiedä muuttuiko mikään, mutta tuskin tuo haittaakaan.
Varmaan joku nostajista raksuttaa, mutta se saa toistaiseksi olla, tai kokeilen sitä forte-käsittelyä, joskus.
Meinasin samalla siitä alppikello/morkoolia ruuvata, mutta on pirullinen paikka päästä käsiksi. Imusarja on pahasti tiellä, sekä ruuvin peittää jonkunlainen alumiininen holkki.
Vai olenko mää taas väärässä kohtaa? Kait se holkki pitää saada pois ensin, miten?
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ebaystä tarttui tällainen huutokaupasta:

Ei ole reikänahkamalli, mutta sportline vissiinkin. Laitan tämän ainakin siksi aikaa, kunnes joku suutari fiksaa alkuperäisen kuntoon.
Kierroslukumittari koki äkillisen kuoleman, muistelen sen ylijännitesuojareleen sulakkeen liittyvän tähän(kin) jotenkin. Pitää päivänvalolla tutkia joskus (kevällä kait..)

Ei ole reikänahkamalli, mutta sportline vissiinkin. Laitan tämän ainakin siksi aikaa, kunnes joku suutari fiksaa alkuperäisen kuntoon.
Kierroslukumittari koki äkillisen kuoleman, muistelen sen ylijännitesuojareleen sulakkeen liittyvän tähän(kin) jotenkin. Pitää päivänvalolla tutkia joskus (kevällä kait..)
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 856
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Rinkimittari heräsi, vain kuollakseen toisena päivänä uudestaan, sitten heräsi kolmantena taas.
Mutta totisesti kummallinen yhteys tässä on, peruutusvalo kuolee samalla kertaa myöskin??!!
Jotain tekemistä tässä on kosteudella, koska sisätilan lämmittimen (+lohkolämmittimen) ollessa päällä, vikaa ei tule.
Esilämmittämättömällä autolla tulee, auton lämmettyä vika häviää. No ei tämä mikään katastrofi ole, mutta ihmetyttää.
Mutta totisesti kummallinen yhteys tässä on, peruutusvalo kuolee samalla kertaa myöskin??!!
Jotain tekemistä tässä on kosteudella, koska sisätilan lämmittimen (+lohkolämmittimen) ollessa päällä, vikaa ei tule.
Esilämmittämättömällä autolla tulee, auton lämmettyä vika häviää. No ei tämä mikään katastrofi ole, mutta ihmetyttää.
WJ 4,7 -99
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan