Tänään sain sit vihdoin ja viimein kokeiltua sitä ahtimen öljyn vaihtoa. Homma meni osapuilleen näin:
1. Otetaan ilmanottoaukosta maskin takaa sokea tulppa pois
2. Otetaan ilmanottoletku pois
3. Irroitetaan ahtoilman äänenvaimennin (kummastaki päästä ahtoputket irti, huohotin venttiilin päästä letku irti ja sit E10 pultit auki änärin kannakkeista ja koko höskä nostaa pois. Mahtuu tulemaan kun vähän ujuttelee...

)
4. Sit otetaan TX60 ja löysätään moniuraremmi pois tieltä.
5. Nyt voi katsoa missä ahtimen täyttöroppu on ja ottaa siihen sopivan TX-avaimen (TX27 tai TX30) ja aukaista sen (Kuuluuko siellä muuten olla paine, ku meinas proppu lentää silmille..?

)
6. Nyt sit apteekista haettu 100ml ruisku hollille mahdollisimman pienellä letkulla (itellä oli 5mm muoviletku, eikä meinannu mahtuu sisälle, ku ahtimen hammasratas on suoraan propun kohdalla)
7. Imase vanhat öljyt ulos ja ruutaa uutta pesään (Ei tullut itellä kokonaan tyhjäksi, kun meni vain 90ml uutta sisään.)
8. Sit vaan romut kasaan käänteisessä järjestyksessä nii homma on sillä selvä...
Kuvia ei tullu otettua, ku ei tullu mieleen...
Samalla tuli siinä todettua et kiristinrulla lenkkasee jonkuverran, laturissa on pikku klappi laakerissa ja ilmastoinni kompuran laakeri on täysin holo. Pitäs vissiin hommata nyt se lyhyempi remmi et sais ton ilmastoinnin kompuran ohitettua... Gatesin sivuilla oli annettu remmiksi ilmastoimattomaan 7PK2315, mut onkohan tuo sopiva, kun ilmastoinnillisessa on 7PK2415..?
Sellasta vielä, et pitääkö puskuri pudottaa alas, jos haluaa käyttää sumuvalot pois paikoiltaan...?
