kiitoksia, tässähän tuo menee harrastuksena, yllätyksiä on tullut toki paljon ja kirosanoja on saanut vislailla mutta kyllä se siittä vielä loistoonsa pääsee =)johtaja300 kirjoitti:Hatunnosto sepälle täältä, monella kotinikkarilla olis äkkiä tullut todellisuus vastaan tuon kanssa ja taas oikeina tuntitöinä maksas ja paljon.
Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 23.11.2014 3:46
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 23.11.2014 3:46
minunkin mielestä puuilossa taitaa olla tuota profiilin tiivistettä? tarttetko kuvan rohfiilista vai muistatko mimmonen on?jovihava kirjoitti:Oisko muuten kellään ideaa mistähän löytäs tuohon uudet oventiivisteet? Tiilerihän se joskus jostain vissiin tilaili 123:n tilikkeet, parilla googlettelukerralla en vaan tuohon 209:n ole onnistuna löytämään tariontaa.
Eipä tullut mieleenkään kahtoa Puuilosta
Astinlaudan muodostumisen vaiheet:
Uutta peltiä, ei mittään kerran käytettyjä korjauspaloja
Epoksilla kiinni
Tuolla tarkemmat tilannekuvat: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
Mullapa taitaa olla sitä tiivistettä käytettynä joku pätkä ullakolla niin voin ottaa malliksimesemies89 kirjoitti:minunkin mielestä puuilossa taitaa olla tuota profiilin tiivistettä? tarttetko kuvan rohfiilista vai muistatko mimmonen on?
Astinlaudan muodostumisen vaiheet:
Uutta peltiä, ei mittään kerran käytettyjä korjauspaloja
Epoksilla kiinni
Tuolla tarkemmat tilannekuvat: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kuskin puolen takapyöränkaaresta löytyi kuollut tuntematon ulkoavaruuden elämänmuoto
Ja hippunen ruostettakin
Uusi kaari paikallaan
Ja tarkemmat kuvat tuolla: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
Ja hippunen ruostettakin
Uusi kaari paikallaan
Ja tarkemmat kuvat tuolla: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Astinlauta muodossaan:
Ja epoksin kera:
Takakaari epoksoituna ja korisaumakin niinkuin tehtaalta lähtiessä:
Konepelti lopullisessa värissään:
Kuulemma on vähän lämpimämpi valkoinen kuin se mikä tuossa nyt on, mikä kuulostaa hyvältä
Kiiltoakin on:
Lisää fotoja puketissa: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
Ja epoksin kera:
Takakaari epoksoituna ja korisaumakin niinkuin tehtaalta lähtiessä:
Konepelti lopullisessa värissään:
Kuulemma on vähän lämpimämpi valkoinen kuin se mikä tuossa nyt on, mikä kuulostaa hyvältä
Kiiltoakin on:
Lisää fotoja puketissa: http://s242.photobucket.com/user/joviha ... aus%202015
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 23.11.2014 3:46
Minä kun yritin kytätä että olisin päässy hakkaamaan tuhannennen viestin tähän ketjuun ihte, mutta en ehtinyt
Semmoinenkin sivuoire tästä Kaappirempasta on että huomasin tänä aamuna ajelevani töihin cdi farkkuväykyllä
Semmoinenkin sivuoire tästä Kaappirempasta on että huomasin tänä aamuna ajelevani töihin cdi farkkuväykyllä
Kului loppuun?kamera hajosi edellisten kuvien lähetyksen jälkeen
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Nyt Jovi sitten varovasti, ettei pääse käymään mitään peruuttamatonta, vai onko jo käynyt? Sulla kun on myös selkeesti taipumusta tollaseen jääräpääautoiluun, niin tässä suuri riski, että toi Väyrynen leimaantuu sinuun ja äkkiä huomaat, ettei se pentele suostu lähtemään vaan jää itsepintaisesti pyörimään teidän pihapiiriin.jovihava kirjoitti:Semmoinenkin sivuoire tästä Kaappirempasta on että huomasin tänä aamuna ajelevani töihin cdi farkkuväykyllä
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 23.11.2014 3:46
Kului loppuun? [/quote]
eikun kuvia laitoin viimeksi sinulle ja lähin kaappia hieromaan. ja hetken päästä nostin kaapin oven kauemmaksi tieltä niin olikin kameran naru jääny oven kulmaan kiinni ja siinä samassa päätti tipahtaa soppelisti tuohon peltiläjään mitä kaapista on irronnut, ja siihen läjään heitin tuon rälläkän kun lemahti tulehen niin kamerahan se otti ja särki näyttönsä siinä tällissä heh
oli muuten ihan hyvä rälläkkä, 5v kesti bilteman vehjes
eikun kuvia laitoin viimeksi sinulle ja lähin kaappia hieromaan. ja hetken päästä nostin kaapin oven kauemmaksi tieltä niin olikin kameran naru jääny oven kulmaan kiinni ja siinä samassa päätti tipahtaa soppelisti tuohon peltiläjään mitä kaapista on irronnut, ja siihen läjään heitin tuon rälläkän kun lemahti tulehen niin kamerahan se otti ja särki näyttönsä siinä tällissä heh
oli muuten ihan hyvä rälläkkä, 5v kesti bilteman vehjes
Tästähän tulee koko ajan lisää ainesta jälkipolvilegendoihin: "Kaappia piti laikata niin paljon että rälläkkäkin lopulta sytty tuleen..."
Hui Vein sen eilen kiireesti takas lailliselle omistajalleen, ei tuo onneksi ollut vielä tälle aamua tullut takas pihaan mutta pitää seurailla varovasti Kiitoksia varotuksestaVäsynyt Mies kirjoitti:suuri riski, että toi Väyrynen leimaantuu sinuun ja äkkiä huomaat, ettei se pentele suostu lähtemään vaan jää itsepintaisesti pyörimään teidän pihapiiriin.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kuskin puolelta perän tefa oli sitten luovuttanut
Rumpukin oli aika öliykostia
Huolimatta perusteellisesta öljykylvystä jarrusäädin oli niin jumissa että vaati ulosvetäjää purkautuakseen
Ostinpa sitten väärät jarruosat
Siis kaikki
Restauroitu jarrukilpi
Tefan vaihto vaatii näissä vehkeissä lähes auttamatta pyöränlaakerin vaihdon, mikä on hiukan typerää teknisesti ajatellen
Tiesittekö että kaappimersun remontin onnistumiseen vaaditaan saksanpaimenkoiraa valvojaksi
Vai mitä Jartuo?
Rumpukin oli aika öliykostia
Huolimatta perusteellisesta öljykylvystä jarrusäädin oli niin jumissa että vaati ulosvetäjää purkautuakseen
Ostinpa sitten väärät jarruosat
Siis kaikki
Restauroitu jarrukilpi
Tefan vaihto vaatii näissä vehkeissä lähes auttamatta pyöränlaakerin vaihdon, mikä on hiukan typerää teknisesti ajatellen
Tiesittekö että kaappimersun remontin onnistumiseen vaaditaan saksanpaimenkoiraa valvojaksi
Vai mitä Jartuo?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
No, kappas. Olivat niin kapoiset, etten tuota uutta kenkää edes kuvasta hoksinut.dealer kirjoitti:Tosiaan vähän kapeammat nuo uudet kengät
Eipä näyttänyt olevan mikään osa vaihtokelpoinen. Mihin nuo oli tarkoitettu?
Onko se purettu jarrusäädin ekan kuvan alareunassa? Tuleeko siihen joku hydraulipaine vai mitä se tekee?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Noitten piti olla tarkoitettu juurikin tuommoseen kaappimersuun Motonetin kirijojen mukkaan
Se säädin tekkee sitä sammaa kun satalankussa se rissa jota pyöritellään seisomajarren säädöksi, eli tekee perusasetuksen jarrumonoille. Ainua ulukopuolinen voima joka siihen tullee on lattapäämeisseli, kerran vuodessa ennen katastusta
Se säädin tekkee sitä sammaa kun satalankussa se rissa jota pyöritellään seisomajarren säädöksi, eli tekee perusasetuksen jarrumonoille. Ainua ulukopuolinen voima joka siihen tullee on lattapäämeisseli, kerran vuodessa ennen katastusta
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
OK. Ajattelin vaan, kun oli sen verran monimutkaisemman näköinen kuin hölöautossa – mäntiä ja jousia.jovihava kirjoitti:Se säädin tekkee sitä sammaa kun satalankussa se rissa jota pyöritellään seisomajarren säädöksi, eli tekee perusasetuksen jarrumonoille. Ainua ulukopuolinen voima joka siihen tullee on lattapäämeisseli, kerran vuodessa ennen katastusta
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Urbaanilegendaa koko aavikkoperä, 4.4 or nothing
Mutta juu, kirjojen mukaan tuossa pitäs olla mopoauton jarret takana, liekkö tosiaan aksila vaihettu kahen miljonan kohalla miljoonan ajettuun
Yhellä tutulla muuten ois vissiin vieläkin takuuhiljanen 310:n aavikkoperä, jopa lukolla
Mutta juu, kirjojen mukaan tuossa pitäs olla mopoauton jarret takana, liekkö tosiaan aksila vaihettu kahen miljonan kohalla miljoonan ajettuun
Yhellä tutulla muuten ois vissiin vieläkin takuuhiljanen 310:n aavikkoperä, jopa lukolla
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Viestit: 64
- Liittynyt: 13.12.2010 16:14