Suksin S211 220Cdi A Avantgarde
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
minä ajelin sillä moottoritiellä ja kun liikennevaloihin pysähdyin, ja jatkoin matkaa niin ei enää vaihdetta vaihtanut. sammutin auton 20 sekunniksi ja auto toimi taas normaalisti. Sitten Suksi parin tunnin päästä lähti kauppaan, niin lopetti toiminnasta kokonaan.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Eilen oli puuhaperjantai. Tapsa pyysi hakemaan paperia ja minä säntäsin Puuilon kautta tallille. No Tapsahan oli pistänyt tohinaksi. Tuossa tunteroinen sitten tulin kotiin mutta kyllä jotain tapahtuikin
Tuossa se kattoa vasten töröttää:
Laatikkoa pikkuhiljaa levällään:
Hyvät palat yhteen = yksi hyvä aski. Pikkuhiljaa paikoilleen:
Tässä vaiheessa mulla oli jo selkä ihan romuna kun Tapsa laski auton puoleenväliin alas... Sitten, entä jos se raidetangon tuosta kastuneesta vaihtais tässä samalla? No kehtaanko sanoa että ei kait nyt enään. En kehdannut.
Siinä se uus tanko törötti asentamista vaille - no menikö paikoilleen?
No meni. Koeajo. Laatikko toimi kuin unelma. Otti vastaan Tuikun ohjelman napakasti. Nollaus pitää tehdä mutta ehkä joskus valoisan aikaan. Napsauttaa kakkosen aika väkevästi kun on tottunut että normaallisti lastua lentää jos ei kevennä.
Tuossa se kattoa vasten töröttää:
Laatikkoa pikkuhiljaa levällään:
Hyvät palat yhteen = yksi hyvä aski. Pikkuhiljaa paikoilleen:
Tässä vaiheessa mulla oli jo selkä ihan romuna kun Tapsa laski auton puoleenväliin alas... Sitten, entä jos se raidetangon tuosta kastuneesta vaihtais tässä samalla? No kehtaanko sanoa että ei kait nyt enään. En kehdannut.
Siinä se uus tanko törötti asentamista vaille - no menikö paikoilleen?
No meni. Koeajo. Laatikko toimi kuin unelma. Otti vastaan Tuikun ohjelman napakasti. Nollaus pitää tehdä mutta ehkä joskus valoisan aikaan. Napsauttaa kakkosen aika väkevästi kun on tottunut että normaallisti lastua lentää jos ei kevennä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
En ole täällä pahemmin asiasta törissyt mutta vaihto Hybridi Aurikseen oli enemmän kuin lähellä. Nyt kun hyppäs taas tuon Eemelin rattiin niin vaikka kulmat oli ihan päin v*ttua niin onhan se sentään AUTO. Isolla AAlla
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Oishan siinä ollu kaverisuhteet lujilla, tuallaasen vaihron jäläkehen
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Niin, rikkaimuri isommalla säiliöllä = RespectiäLucky-Dog kirjoitti:Oishan siinä ollu kaverisuhteet lujilla, tuallaasen vaihron jäläkehen
Kiitos avusta Liveyhteys Sergeylle -> Ei ehditty kuin tallista pihalle niin herra huruutti jo ässällä pihaanSergey kirjoitti:työn tekijät. Suksilla liveyhteys Chainaan?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Oompa mää vissiin tosissaan viettänyt hiljaiseloa foorumilla (foorumeilla) kun ei tätäkään ollut aikasemmin tullut luettua....
Mutta tuossa eilittäin S211 hankkineena, niin aloitin hiukan tarkastelemaan tuttujen touhuja ja kappas vaan....
Itselläkin pitäisi vissii ottaa hiukan tarkasteluun tuo "uusi" Emma...
Mutta XUX:lla näyttää kyllä hyvältä pirssi....
ps. Vasta tuli käytyä kyllä Tapsan pajalla roikan nokassa edellisen W211 kanssa... Siitä Tapsalle kiitokset.
Mutta tuossa eilittäin S211 hankkineena, niin aloitin hiukan tarkastelemaan tuttujen touhuja ja kappas vaan....
Itselläkin pitäisi vissii ottaa hiukan tarkasteluun tuo "uusi" Emma...
Mutta XUX:lla näyttää kyllä hyvältä pirssi....
ps. Vasta tuli käytyä kyllä Tapsan pajalla roikan nokassa edellisen W211 kanssa... Siitä Tapsalle kiitokset.
220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2D
EX-MB180 cgi W204
EX-MB 270cdi S211
EX-MB 200 komp. C209
EX-Toyota Yaris
EX-Volvo S60
EX-MB 200 cdi W211
EX-MB 270cdi W163
EX-MB 290TD W210
EX-BMW E34 520B
EX-MB 190 W201
EX-MB 230E W124
EX-Nissan Bluebird 2.0i
Jaguar XF 2.2D
EX-MB180 cgi W204
EX-MB 270cdi S211
EX-MB 200 komp. C209
EX-Toyota Yaris
EX-Volvo S60
EX-MB 200 cdi W211
EX-MB 270cdi W163
EX-MB 290TD W210
EX-BMW E34 520B
EX-MB 190 W201
EX-MB 230E W124
EX-Nissan Bluebird 2.0i
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
No jossain kohorin se vikakoorivehejes on persuuksien alla kuiteskiJube kirjoitti:Hienoa että auto kulkee taas!
Itsekkin siirryin 211 aikakauteen vaikka ei koskaan pitänyt, kuten ei pitänyt myöskään Väyrystä hommata mutta mutta
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Näinhän se on, täytyy yrittää sopeutua elämään noiden kanssa!Lucky-Dog kirjoitti:No jossain kohorin se vikakoorivehejes on persuuksien alla kuiteskiJube kirjoitti:Hienoa että auto kulkee taas!
Itsekkin siirryin 211 aikakauteen vaikka ei koskaan pitänyt, kuten ei pitänyt myöskään Väyrystä hommata mutta mutta
Olihan minulla pari e39 530d farkkua, pelasivat uskomattoman hyvin vaikka kilometrejä kertyi mutta eiköhän se tuuri 211:n kanssa käänny
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kävin tallilla hakemassa avaimia. Ois tuossa ollut metkaa Hybridi-Aurikseen renkaita vaihdella. Ois voinut kysyä "mikä/kuka ei kuulu joukkoon"Lucky-Dog kirjoitti:Oishan siinä ollu kaverisuhteet lujilla, tuallaasen vaihron jäläkehen
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Alako piteleen niin kylmää että piti päästää ässä talviunille. Eemeli sai leiman ja ajo-oikeutta niin päästelläänpä välillä tällä. Kiitos taas Tapsalle
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kumit oli hukassa mutta löytyihän ne. Ihan omalta tontilta Minäpäs käyn paiskaamassa se sun tontille.orsii- kirjoitti:Joko tälle talvea pyöräytetään uudet kumet? Onhan nuo vanteet tuossa muutaman vuoden jo odottanu
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Illalla kävin paiskaan talavitassut orsii-:n tallille ja sieltä tallilta meidän tallille. Kivasti tilasin kaikkee väärää kamaa etuvaloihin. Pitää pistää myyntiin/kiertoon.
Etuvaloista tulikin mieleen että mikäs se kseenonin nuin särkee tai suorastaan räjäyttää :
Etuvaloista tulikin mieleen että mikäs se kseenonin nuin särkee tai suorastaan räjäyttää :
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tiistai-iltana kävin Arin luona PointS:ssä hoidattaan Eemeliä. Kyllä se on vaan piirun tarkka kaveri. Tekee niin pieteetillä hommat etten toista moista tiedä.
Oli siellä johonkin toiseenkin merssuun säätöpulttia vaihdettu:
Oli siellä johonkin toiseenkin merssuun säätöpulttia vaihdettu:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Läsähtää tonttiin kevennyksen jälkeen.Roisto kirjoitti:Miten tuo alusta näyttää jotenkin takapainoiselta?XUX63 kirjoitti:Tiistai-iltana kävin Arin luona PointS:ssä hoidattaan Eemeliä. Kyllä se on vaan piirun tarkka kaveri. Tekee niin pieteetillä hommat etten toista moista tiedä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
On se aika syöppö vaikka nuinkin hiljaa köröttelee talviolosuhteissa - No todellisuudessa tuossa oli aika paljon tyhjäkäyntiäkin mutta silti
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.