GLK autona?
GLK autona?
Onko foorumilla minkään vertaa x204:n omistajia. Olisi mukava kuulla kokemuksia kyseisestä kulkineesta.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Tämä auto kiinnostaisi minuakin sikäli että isäni etsii mersun maasturia mutta ei saisi olla työkalu tasoinen vaan.... Noh, henkilöauto jonne olisi helppo nousta kyytiin. Syy miksi w211 ei oikein sovellu on auton oven karmin mataluus johon lyö päänsä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Täältä ainakin tuollanen kulkine löytyy.
Autosta mitään huonoa sanottavaa ole, alkuun oli ongelmia suutiimien kanssa.Nyt ajettuna 56000km. Aikasemmin oli Honda CRV ,kyl normisti takapotku on hyvä ja huomaamattomasti toimiva 4matic. Ongelma noissa korkeamissa kulkineissa on lyhytjalkaiset ja vanhukset, penkiltä poistuessaan sotkevat housunlahkeet kynnykseen,ku koivet ei yllä katuun.
Olen tyytyväinen ollut,,, meinasin hommata tilalle uuden,,,
Autosta mitään huonoa sanottavaa ole, alkuun oli ongelmia suutiimien kanssa.Nyt ajettuna 56000km. Aikasemmin oli Honda CRV ,kyl normisti takapotku on hyvä ja huomaamattomasti toimiva 4matic. Ongelma noissa korkeamissa kulkineissa on lyhytjalkaiset ja vanhukset, penkiltä poistuessaan sotkevat housunlahkeet kynnykseen,ku koivet ei yllä katuun.
Olen tyytyväinen ollut,,, meinasin hommata tilalle uuden,,,
Pitänee vaa faijalle sanoo että ostaa Saab 900 80 luvulta niin ovet aukeaa pohjaa myöden ja ovenkarmi on korkea... EI puntit oo mudassa ja päätä ei kolhi
Mikä siinä muutne on ettei nykyään autoihin pääse istumaan sotkematta tai kolhimatta itseään? Huomasin asian vakavuuden kun olin selkäleikkauksessa ja kävin koeajaa erilaisia autoja aika paljon huvikseni. Melkein jokaisessa oli ko. ongelma. CRV:ssä en sitä oikeastaan huomannut.
Mikä siinä muutne on ettei nykyään autoihin pääse istumaan sotkematta tai kolhimatta itseään? Huomasin asian vakavuuden kun olin selkäleikkauksessa ja kävin koeajaa erilaisia autoja aika paljon huvikseni. Melkein jokaisessa oli ko. ongelma. CRV:ssä en sitä oikeastaan huomannut.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Ei kait nuo tuoreemmat W463:set enää niin työkaluja olekaan... Geessä on kyllä isompi maavara kun esim. GLK:ssa, mutta ei vakiona kuitenkaan mielestäni kauhean korkea.Sergey kirjoitti:Tämä auto kiinnostaisi minuakin sikäli että isäni etsii mersun maasturia mutta ei saisi olla työkalu tasoinen vaan.... Noh, henkilöauto jonne olisi helppo nousta kyytiin.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Eikä tuohon lisähintaan tarvi montaa kymppiä nokittaa, niin uusi GL on käsissä...Aki P kirjoitti:tänään pääsin itsekin eka kertaa testaamaan kyseistä c- maasturia. Oli kyllä hyvä kyytinen ja ketterän oloinen noin pikaisesti. Esittelyauto oli jollain mopon koneella mutta muuten ihan kiva. Perheelliselle jäi peräkontti uupumaan mutta 20t€n lisähinnalla sais jo senki (ml) ....
Paikkakunnan ainoa näyttää vaihtuneen juuri uunituoreeseen. Emännälle koitin perustella meille tuollaista n. 100 k€:n välillä sillä, että tuon GL:n isäntä näyttää aina vastaan tullessaan niin onnelliselta
Joo. Noissa hintaluokissa kun pyöritään auton hankinnoissa niin se on sitten se ja sama onko se loppusumma 60t€ vai 120t€jkvi kirjoitti:Eikä tuohon lisähintaan tarvi montaa kymppiä nokittaa, niin uusi GL on käsissä...Aki P kirjoitti:tänään pääsin itsekin eka kertaa testaamaan kyseistä c- maasturia. Oli kyllä hyvä kyytinen ja ketterän oloinen noin pikaisesti. Esittelyauto oli jollain mopon koneella mutta muuten ihan kiva. Perheelliselle jäi peräkontti uupumaan mutta 20t€n lisähinnalla sais jo senki (ml) ....
Paikkakunnan ainoa näyttää vaihtuneen juuri uunituoreeseen. Emännälle koitin perustella meille tuollaista n. 100 k€:n välillä sillä, että tuon GL:n isäntä näyttää aina vastaan tullessaan niin onnelliselta
Sen verran on näihinkin tullut lisäinfoa että kannattaa kuunnella voimansiirron ääniä. Oli yksi 130tkm ajettu ja jakolaatikon laakerit rikki. Ei saa laakereita, eikä jakolaatikkoa vaan koko laatikko noin 8000€ + alv. Yksinkertainen jakolaatikko purettuna, eli laakerin vaihto ois muutaman tunnin homma. Varmaan kestäisi jollain hyvällä paineenkestävällä synteettisellä vaihteistoöljyllä paremmin kuin MB:n atf:llä
EPC:n mukaan laatikkoon tullut korvaava osanumero
EPC:n mukaan laatikkoon tullut korvaava osanumero
Hmm...luulis että tuossa on jonku muun mallin kanssa sama jakolaatikko, tuskin ovat tuohon omaa tehneet
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
No eipä ole sen jälkeen jakolaatikkovaivasia ollut ja lisääntyneen tiedon mukaan siihen saa mutkien kautta myös laakerit. Laatikkohan on sama esim. 221 ässä w212 ja 204 4-matic malleissa.
Eikä oikein kauheita remppojakaan ole päässyt tekemään. Osat vielä hiukan kalliita kun ei oikein mitään saa tarvikkeena.
Itsellä oli viime talvena E350cdi -4-matic yli 300tkm lukemilla, niin ei siinäkään ollut vielä mitään ylimääräisiä kitinöitä.
Eikä oikein kauheita remppojakaan ole päässyt tekemään. Osat vielä hiukan kalliita kun ei oikein mitään saa tarvikkeena.
Itsellä oli viime talvena E350cdi -4-matic yli 300tkm lukemilla, niin ei siinäkään ollut vielä mitään ylimääräisiä kitinöitä.