zipin virityksiä, uutta aihioo.
Tenava jatkoi matkaansa alkuviikosta kohti järvenpäätä.
Turbolintta on ollut nyg hetken liikenteessä, öljyvuodon sain loppumaan,
Pakoputki pitäis vielä väkästellä.
300deen kanssa kiihtyy aika lailla samaa tahtia.
Turbodee viton pumpu ois hakusessa, miksei halpa seiska tappinenkin, sais syöttöö vähä reilummin.
Turbolintta on ollut nyg hetken liikenteessä, öljyvuodon sain loppumaan,
Pakoputki pitäis vielä väkästellä.
300deen kanssa kiihtyy aika lailla samaa tahtia.
Turbodee viton pumpu ois hakusessa, miksei halpa seiska tappinenkin, sais syöttöö vähä reilummin.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Pesä käännetty.
Ahtoputkesta tuli hirveä.
tehään parempi kun kerkiää.
Vetoja on ja kaikki palaa savuttomasti, max ahto1,1bar, mä tykkään että vois olla vähä enemmänkin.
Kytkin jo vähän ilmoitteli olemassa llostaan.
On Tuohon runko aisaan oikeasti viitisen senttiä.
Hiukkasen annoin runtua, meni öljy ilmeisesti vähä liruks.
Ahtoputkesta tuli hirveä.
tehään parempi kun kerkiää.
Vetoja on ja kaikki palaa savuttomasti, max ahto1,1bar, mä tykkään että vois olla vähä enemmänkin.
Kytkin jo vähän ilmoitteli olemassa llostaan.
On Tuohon runko aisaan oikeasti viitisen senttiä.
Hiukkasen annoin runtua, meni öljy ilmeisesti vähä liruks.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
- Karvanaama
- Viestit: 850
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tämäkin vielä porskuttaa.
Turbon laippa vuotaa jonkunverran, pitää koittaa tiivistellä kunhan ehtii.
Pakoputki tipahti jokuviikko takaperin, tänään kerkesin räpeltämään takasin paikalleen,
huomenna jos laittais vielä vaimentimen.
Pidemmät etujouset vaihdettiin myös.
Uus värikin pitäis telata pintaan mutta se aika.
Mitään radikaalia ei ole hajonnut viimeisimmän perä episodin jälkeen.
Jatkojalostus ideoita riittää, aikaa ja rahaa ei.
Turbon laippa vuotaa jonkunverran, pitää koittaa tiivistellä kunhan ehtii.
Pakoputki tipahti jokuviikko takaperin, tänään kerkesin räpeltämään takasin paikalleen,
huomenna jos laittais vielä vaimentimen.
Pidemmät etujouset vaihdettiin myös.
Uus värikin pitäis telata pintaan mutta se aika.
Mitään radikaalia ei ole hajonnut viimeisimmän perä episodin jälkeen.
Jatkojalostus ideoita riittää, aikaa ja rahaa ei.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Pikkuperiä on olleet kaikki hajonneet.
Ihmetyttää vaan kun ei oo kiertokankia tullut ulos vaikka on kenkää annettu.
Entisestä pikkumersusta meni kanki poikki vähemmällä teholla kuin tässä.
Kytkinkään ei oo vielä alkanut luistamaan, ja viimeisimpänä hajonnut perä oli kohtuu sievällä käytöllä, tarkotuksella ei poltettu kumia tms.
Ihmetyttää vaan kun ei oo kiertokankia tullut ulos vaikka on kenkää annettu.
Entisestä pikkumersusta meni kanki poikki vähemmällä teholla kuin tässä.
Kytkinkään ei oo vielä alkanut luistamaan, ja viimeisimpänä hajonnut perä oli kohtuu sievällä käytöllä, tarkotuksella ei poltettu kumia tms.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Juuh elikkäs.
Uus laitos haettiin laanille, purkaa se piti mutta en taia raaskia.
sen verran on asiallinen kori ja jokunen varustekkin.
S124 vuosimallia -93.
2.2 bensa eli m111, viisvaihteinen manuaali.
Ilmastointi, vakkari, Etusähkölasit, kattoluukku, irrotettava vetokoukku.
Pensa pumpulle ei tullut virtaa, nyppäsin releen irti ja hyppylanka väliin.
käymään lähti, röpöttää aika pahasti tyhjäkäynnillä, kierroksilla vähemmän.
Ainakaan paikallaan ei kierra kuin 4500rpm.
Uudet puolat, tulpanjohdot, ja tulpat oli laitettu.'
Radion takana oli pahin koskaa näkemäni piuhaviidaakko.
Näkee tuosta ainakin värin.
Uus laitos haettiin laanille, purkaa se piti mutta en taia raaskia.
sen verran on asiallinen kori ja jokunen varustekkin.
S124 vuosimallia -93.
2.2 bensa eli m111, viisvaihteinen manuaali.
Ilmastointi, vakkari, Etusähkölasit, kattoluukku, irrotettava vetokoukku.
Pensa pumpulle ei tullut virtaa, nyppäsin releen irti ja hyppylanka väliin.
käymään lähti, röpöttää aika pahasti tyhjäkäynnillä, kierroksilla vähemmän.
Ainakaan paikallaan ei kierra kuin 4500rpm.
Uudet puolat, tulpanjohdot, ja tulpat oli laitettu.'
Radion takana oli pahin koskaa näkemäni piuhaviidaakko.
Näkee tuosta ainakin värin.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Perä ei sopinu paikalleen syystä että vetarin laipat oli liian isot, pikkuperän tumpit ei sopinu ja kardaanin laippa oli liian iso, pikkuperän laippa oli liian pieni, ja 90 mm laipalla oleva kardaanin takapätkä oli mystisesti kadonnut.
Farmari saatiin käymään semi hyvin, raksutti pihalla pari tuntia tyhjäkäyntiä,
joku pytty ontui.
Koeajo lenkin jälkeen alkoi käydä nätisti, alkoi hetken päästä taas röpöttämään.
Auto kävi pihalla itsekseen kunnes alkoi taas käymään siivosti.
Tästä vois päätellä ettei kovin iso oo vika muttei kukaan tunnu noista tärpäteistä tietävän.
Puolat, tulpat ja niille johdot on edellinen vaihtanu.
joku jälkiasennettu ajonesto on joka pitää kuitata "puikolla" silmään tökkäämällä, vois olla ihan siinäki jo vika muttakuneitiedä.
vastustaa.
Farmari saatiin käymään semi hyvin, raksutti pihalla pari tuntia tyhjäkäyntiä,
joku pytty ontui.
Koeajo lenkin jälkeen alkoi käydä nätisti, alkoi hetken päästä taas röpöttämään.
Auto kävi pihalla itsekseen kunnes alkoi taas käymään siivosti.
Tästä vois päätellä ettei kovin iso oo vika muttei kukaan tunnu noista tärpäteistä tietävän.
Puolat, tulpat ja niille johdot on edellinen vaihtanu.
joku jälkiasennettu ajonesto on joka pitää kuitata "puikolla" silmään tökkäämällä, vois olla ihan siinäki jo vika muttakuneitiedä.
vastustaa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo