Mesen isompi mersu,MB 609D
Mesen isompi mersu,MB 609D
Tuli tänään sitten ostettua velipojalta tuollainen vuodelta 1986 oleva Mersun 609D umpikaappi kevyt-kuorkki lähinnä sellaiseen tarpeeseen että saa vietyä romppeita helpommin mukana ettei tarttee enää tuolla etuveto volvon reppanalla olla kärryä kiskomassa perässä aina Autolla on todistettavasti ajettu alle 400tkm Ja tekniikka puolelta löytyy 4-litrainen 4-kone ja 5-vaihteinen manuaali aski. Autohan on rekattu 7-hengelle ja talven aikana olisi tarkoitus vähän sisusta hommia tehdä tähän Pellit on vielä todella loistavassa kunnossa kun ottaa huomioon mihin käyttöön nämä on tehty Ja kaiken huippu on että tämä auto on lähtöisin tuosta puolen kilometrin päästä eli on tuon oppilaitoksen vanha kulkine josta kupeessa vielä muistona tarrat... Nyt ensimmäisenä hommana kuitenkin on vesipumpun ja hihnojen vaihto siinä samalla Vesipumppukin on jo tilattu saksanmaalta ja pitäisi tulla ensi viikon tiistaina perille niin pääsee sitten syventymään sen vaihtoon Muistikuva kyseisestä hommasta kyllä on kun tuli joskus aikanaan vaihdettua työnantajan samanlaiseen mersuun se murikka,toivottavasti muisti tekee tepposet mutta jotenkin mielessä kolkuttaa että on vähän isompi työmaa luvassa sen kanssa
Kuvia täytyy räpsiä viikonloppuna kun ajan auton ulos hallista,ei saa kunnon kuvia otettua edes autosta kun se on tuolla lämpimällä puolella nyt parkissa Päivittelen tähän topikkiin sitä myöden lisää juttua kun auton parissa jotain tapahtuu mutta tarkoitus sisustaa auto myös sellaiseen kuosiin että sillä voi kesäisin suorittaa huolettomia matkareissuja milloin missäkin
Kuvia täytyy räpsiä viikonloppuna kun ajan auton ulos hallista,ei saa kunnon kuvia otettua edes autosta kun se on tuolla lämpimällä puolella nyt parkissa Päivittelen tähän topikkiin sitä myöden lisää juttua kun auton parissa jotain tapahtuu mutta tarkoitus sisustaa auto myös sellaiseen kuosiin että sillä voi kesäisin suorittaa huolettomia matkareissuja milloin missäkin
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Ehjille lukoille ja ovien vivuille olisi kyllä tarvetta,liukuoven lukko ei toimi kunnolla ja kuskin oven saa lukkoon ainoastaan sisältä Tämä oli kyllä täysin heräteostos mutta kun silloin tällöin pitää kuskailla tänne "ikuisuus projektille" raksatavaraa niin helpompi se on tälläisellä isolla autolla niitä tuoda
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Juu,eipä näillä osilla hengenhätää ole kun auto saa seistä tuolla lämpöisessä hallissa lukkojen takana tallessa Eikä sen sisällä kyllä mitään viemisen arvoista olisikaan vielä Tänään ajattelin hurauttaa kuitenkin tämän aparaatin pihalle pesua varten että on sitten mukavampi alkaa rakentelemaan sitä talvella
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Tänään käytin autoa ulkosalla sen verran että sai moottoritilaa pesaistua vähän puhtaammaksi vesipumpun vaihtoa varten Ja tulihan sinne sisustankin puolelle hommattua jo verhoilumateriaalit takaosaan
Tämän näköinen laitos se nyt sitten eikä ole edes ajettu paljon
Ei muuten jää paljoa ympärille tilaa kun tämän ajaa hallin lämpöiselle puolellle
Jatketaan tarinointia taas eteenpäin sitten kun autolle jotain tapahtuu
Tämän näköinen laitos se nyt sitten eikä ole edes ajettu paljon
Ei muuten jää paljoa ympärille tilaa kun tämän ajaa hallin lämpöiselle puolellle
Jatketaan tarinointia taas eteenpäin sitten kun autolle jotain tapahtuu
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Huomenna olisi tarkoitus aloittaa vesipumpun vaihto kun saksasta tuli tänään paketti Ja tosin myöskin sekin puoltaa nyt tätä hommaa että tuo yläkerran ukko päätti vissiin että mun osalta nyt loppui työt sitten jokuseksi ajaksi ennenkuin selviää mikä iski
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Jonkun verran sai purkaa rompetta pois edestä että saa vesipumpun kunnolla näkyville
Täytyy jatkaa taas joku toinen päivä tätä savottaa paikkojen putsauksella lisää ennenkuin irroittaa vanhan pumpun pois paikaltaan Nyt kun ei varsinkaan ole mitään kiirettä niin saa sitten tehdä tätä kun mielenkiintoa riittää eli otetaan harrastuksen kannalta tämä homma nyt
Mukavasti lähti kaikki keulapalan osat yhdessä nipussa irti tästä Helpottaa huoltoa kummasti kun ei jää mitään turhaa eteen haitoille
Täytyy jatkaa taas joku toinen päivä tätä savottaa paikkojen putsauksella lisää ennenkuin irroittaa vanhan pumpun pois paikaltaan Nyt kun ei varsinkaan ole mitään kiirettä niin saa sitten tehdä tätä kun mielenkiintoa riittää eli otetaan harrastuksen kannalta tämä homma nyt
Mukavasti lähti kaikki keulapalan osat yhdessä nipussa irti tästä Helpottaa huoltoa kummasti kun ei jää mitään turhaa eteen haitoille
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Tänään jatkoin sitten tämän parissa muutaman tunnin aivan kaikessa rauhassa ottaen terapian kannalta koko homman
Ensin piti vähän vielä putsailla paikkoja
Jännän näköinen paikka vesipumpun alla,mikähän siellä mahtaisi olla vastassa
Ja uusi pumppu paikoilla Mielenkiintoinen rakenne kun pitää purkaa tuo termostaatti kotelokin irti ennenkuin saa itse pumpun irti
Ja tuon jälkeen saikin pistää siivapyörän,tuulettimen ja remmit paikoilleen On muuten sitten mukava paikka kiristää tehostajan remmi kun ei tahdo avaimet sopia mistään välistä pulttiin
Oiskohan tuo vielä ihan alkuperäinen vesipumppu kun ei sillä ole ajettukaan vielä juuri mitään 29vuoden aikana Täytyy tuo jossain vaiheessa vielä korjata hyllyyn varalle kun siihen on saatavissa korjaus sarja Jatketaan auton parissa taas jossain vaiheessa kun kerkeää keskittyä lisää tähän
Ensin piti vähän vielä putsailla paikkoja
Jännän näköinen paikka vesipumpun alla,mikähän siellä mahtaisi olla vastassa
Ja uusi pumppu paikoilla Mielenkiintoinen rakenne kun pitää purkaa tuo termostaatti kotelokin irti ennenkuin saa itse pumpun irti
Ja tuon jälkeen saikin pistää siivapyörän,tuulettimen ja remmit paikoilleen On muuten sitten mukava paikka kiristää tehostajan remmi kun ei tahdo avaimet sopia mistään välistä pulttiin
Oiskohan tuo vielä ihan alkuperäinen vesipumppu kun ei sillä ole ajettukaan vielä juuri mitään 29vuoden aikana Täytyy tuo jossain vaiheessa vielä korjata hyllyyn varalle kun siihen on saatavissa korjaus sarja Jatketaan auton parissa taas jossain vaiheessa kun kerkeää keskittyä lisää tähän
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Hyvinhän se näytti onnistuvan. Tuo kone kun on sitä vanhaa perustekniikkaa rautaa säästämättä ja painosta tinkimättä.
Sitten seuraavaksi pumppu vain säätöihin, niin alkaa kaappi pysyä liikenteen rytmissä. Pakoputken päästä kun on kylki mustana takapyörän aukkoon, niin hyvä tulee. Kulutus pysyy silti n 10-11 l haarukassa, vaikka aerodynamiikka on kuin tiiliskivellä.
Lukot ovat herkät säädöille varsinkin siinä liukuovessa.
Sitten seuraavaksi pumppu vain säätöihin, niin alkaa kaappi pysyä liikenteen rytmissä. Pakoputken päästä kun on kylki mustana takapyörän aukkoon, niin hyvä tulee. Kulutus pysyy silti n 10-11 l haarukassa, vaikka aerodynamiikka on kuin tiiliskivellä.
Lukot ovat herkät säädöille varsinkin siinä liukuovessa.
Olenhan minä joskus aiemminkin tälläiseen tuon vesipumpun vaihtannut,silloin kyseessä oli tosin firman pari vuotta uudempi 609 josta ei saanut edes keulapalaa purkaa edestä pois Mutta mukavan yksinkertaista perustekniikka josta pidän Lukkoja täytyy alkaa tutkimaan sitten kun saa auton takaisin ajokuntoon,eihän tässä tarvitse tutkia muutakuin kaikki ovet poislukien apparin etuovi Kulkuhaluihin en ota vielä mitään kantaa kun en ole tällä ajannut kuin 5kilsaa jolloin huomasin jo että jaksaa mennä ihan tarpeeksi hyvin meikäläiselle,tosin ohjausta saa varmasti säätää jollei jopa joudu hankkimaan uutta simpukkaa kun ajossa ratissa on klappia mutta näitä tutkitaan sitten kun keretään niihin keskittymään
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Ootkohan ton kulutuksen laskenu oikein vai ajeletko max70 km/h? kyllä mulla menee joku 17 litraa satasella.ltm kirjoitti:Hyvinhän se näytti onnistuvan. Tuo kone kun on sitä vanhaa perustekniikkaa rautaa säästämättä ja painosta tinkimättä.
Sitten seuraavaksi pumppu vain säätöihin, niin alkaa kaappi pysyä liikenteen rytmissä. Pakoputken päästä kun on kylki mustana takapyörän aukkoon, niin hyvä tulee. Kulutus pysyy silti n 10-11 l haarukassa, vaikka aerodynamiikka on kuin tiiliskivellä.
Lukot ovat herkät säädöille varsinkin siinä liukuovessa.
Kyllä tuo kulutus oli meidän autossa koko ajan tuota luokkaa eli vähän reilu kymppi meni satasella. Jarrut oli herkistelty ja pumppu säädätetty kohdilleen (savut 2,35-2,45). Kaappi kulki mukavasti liikenteen rytmissä sellaista vähän vajaata 90 kmh ja huippuja otti mittarin pohjaan. Itsekin ihmettelin alkuun miten vähällä menee, mutta hyvä niin. Kuormana meillä oli 1-2 crossipyörää, generaattori, pesuvedet ja työkalut yms, joten ei tyhjänä ajettu.
Velipojalta kysäisin tuota kulutusta niin hän tiesi kertoa että 12,8l/100km oli auto hänellä viennyt ja sanoi että vauhtia oli kuitenkin ollut kokoajan yli 90km/h Firman samanlainen doppel hyttinen jossa oli hiab ja 600litran koneiden tankkaussäiliö oli vienyt viimeisen 10vuoden ajan tasaista 15l/100km Mutta pääasia että autolla pääsee kuskailemaan romuja nyt ympäri ja ämpäri,siinä se kulutus ei nouse päärooliin jos vuodessa tulee kilsoja korkeintaan 10tkm Taidan muuten laittaa tähän tuohon etupenkkien taakse vielä varmuuden vuoksi talvea ajattelen yhden lisälämppärin eli sellaisen mallin jossa on lämppärinkenno ja oma puhallin siinä mukana kun sattuu hyllyssä olemaan parikin kappaletta sellaisia jemmassa
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Ajattelinpa näin iltapuhteina vielä suorittaa vähän pesua auton paisuntasäiliölle Pesuaineina toimivat tällä erää Pinelinen tehopesu ja fairy sekä tiskiharja ja kiehuva vesi Harmi kun en tajunnut ottaa kuvaa lähtötilanteesta mutta oli se sen verran pinttyneen lian peitossa ettei paljoa säiliön omaa väriä näkynnyt
Mutta nyt on sitten mukavampi laitella pönttö takaisin paikoilleen ja täyttää järjestelmä kun näkee säiliöstäkin että missä nesteen pinta on Ja kait siitä ihan puhdas tuli kun "laadunvalvojakin" kävi siitä maistiaiset ottamassa
Mutta nyt on sitten mukavampi laitella pönttö takaisin paikoilleen ja täyttää järjestelmä kun näkee säiliöstäkin että missä nesteen pinta on Ja kait siitä ihan puhdas tuli kun "laadunvalvojakin" kävi siitä maistiaiset ottamassa
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Auto on nyt saatettu takaisin ajokuntoiseksi Vielä jäi kuitenkin vähän sipisteltävää Huomenna jos kerkeää niin maskin kiinnitys vielä sekä nopeusmittarin vaijerin vaihto kun mittari heiluu miten sattuu kun autoa liikuttaa Laitetaanpas yksi huono kuvakin mistä voi syyttää nokian kameraa
Ja koekäyttö videokin tuli otettua
Täytyy ottaa parempia otoksia seuraavan kerran taas oikealla kameralla
Ja koekäyttö videokin tuli otettua
Täytyy ottaa parempia otoksia seuraavan kerran taas oikealla kameralla
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Piti siirtää mersu pois hallin suojista tänään että sai tuota käyttökulkinetta välillä roplata niin otinpa siinä samalla parit kuvat tästäkin lisää
Lähtiessä oli vielä keula menosuuntaan
Yksi kuva myös matkustamosta tuli otettua Tuota täytyy hieman talven aikana muutella
Ja takaisin hallin suojiin,tällä kertaa vaan keula edellä että saa lisää työskentelyvaloa että näkee touhuta paremmin auton parissa Mutta eihän sitä nyt suinkaan mersua voinut likaiseen halliin ajaa
Eli tuli käyttökoslan rempan jälkeen lakaistua lattia puhtaaksi niin mukavampi sitten mersun parissa touhuta kun ei ole kaikki moska selän alla Jatkan taas tämän parissa varmaan vasta sunnuntaina näillä näkymmin kun on ohjelmassa taas kaikkea muuta
Lähtiessä oli vielä keula menosuuntaan
Yksi kuva myös matkustamosta tuli otettua Tuota täytyy hieman talven aikana muutella
Ja takaisin hallin suojiin,tällä kertaa vaan keula edellä että saa lisää työskentelyvaloa että näkee touhuta paremmin auton parissa Mutta eihän sitä nyt suinkaan mersua voinut likaiseen halliin ajaa
Eli tuli käyttökoslan rempan jälkeen lakaistua lattia puhtaaksi niin mukavampi sitten mersun parissa touhuta kun ei ole kaikki moska selän alla Jatkan taas tämän parissa varmaan vasta sunnuntaina näillä näkymmin kun on ohjelmassa taas kaikkea muuta
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Tänään jatkoin tämän parissa ja vaihtelin sen mittarinvaijerin vain todetakseni ettei tullut eloa vieläkään mittariin Täytyy jatkaa sen tutkimista taas jossain vaiheessa lisää sitten Mutta räpsäisin kuvan koslasta ja täytyy sanoa että hyvin passaa auton värit ulkorakennuksien värien kanssa yhteen
On se vaan omalla tavalla söpö auto,täytyy loppuviikosta katsoa minkälainen keli on jos tämän nyt pesisi vielä ennen oikeaa talvea jos sitä on tullakseen
On se vaan omalla tavalla söpö auto,täytyy loppuviikosta katsoa minkälainen keli on jos tämän nyt pesisi vielä ennen oikeaa talvea jos sitä on tullakseen
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Tänään jatkoin sen mittarivaijerin ihmettelyä Ensin kävin auton alla tarkistamassa että vaijerin pää vastaa kunnolla siihen kulmavaihde hässäkkään ja se oli kunnossa joten sitten vielä otetaan ja puretaan mittaristo taas auki
Lähtötilanne,tuo koko mittarihärdelli on kiinni 5ruuvilla vain eikä tarvitse edes valokatkaisijaa irroittaa
Kehyksen alaruuvit löytyvät peitelätkien alta jotka lähtevät varovasti kampeamalla pois paikaltaan
Ja yläruuvit onkin suoraan näkyvillä kehyksen päällä. Näiden ruuvien irroituksen jälkeen koko mittaristo paletti irtoaa paikaltaan,itse huomasin että lähtee helpommin irtoamaan kun kaataa koko helahoidon itseään kohti
Tuon jälkeen voikin ottaa tarvittavat liittimet ja mittarinvaijerin irti jonka jälkeen tuo koko helahoidon saa vaikka pöydälle vietäväksi Mutta itse kokeilin vaan että vaijeri vastaa kunnolla myös mittariston päähän
Tuon näköinen möykky on nopeusmittari takaa päin Koeajolle en enää jaksannut lähteä kun tuon jälkeen vielä laitettua maski takaisin paikoilleen vaikka siitä tähti puuttuukin
Mutta eiköhän tällä huomenna tule koeajo tehtyä ja jos ei vieläkään mittari pelitä niin vika on joko siellä kulmavaihteessa vaihteiston päässä tai sitten itse mittarissa,samanlainen ehjä mittari multa pitäisi vielä jostain varaston periltä löytyä kyllä kun jäi siitä yhdestä ambulanssin purkuraadosta jemmaan
Lähtötilanne,tuo koko mittarihärdelli on kiinni 5ruuvilla vain eikä tarvitse edes valokatkaisijaa irroittaa
Kehyksen alaruuvit löytyvät peitelätkien alta jotka lähtevät varovasti kampeamalla pois paikaltaan
Ja yläruuvit onkin suoraan näkyvillä kehyksen päällä. Näiden ruuvien irroituksen jälkeen koko mittaristo paletti irtoaa paikaltaan,itse huomasin että lähtee helpommin irtoamaan kun kaataa koko helahoidon itseään kohti
Tuon jälkeen voikin ottaa tarvittavat liittimet ja mittarinvaijerin irti jonka jälkeen tuo koko helahoidon saa vaikka pöydälle vietäväksi Mutta itse kokeilin vaan että vaijeri vastaa kunnolla myös mittariston päähän
Tuon näköinen möykky on nopeusmittari takaa päin Koeajolle en enää jaksannut lähteä kun tuon jälkeen vielä laitettua maski takaisin paikoilleen vaikka siitä tähti puuttuukin
Mutta eiköhän tällä huomenna tule koeajo tehtyä ja jos ei vieläkään mittari pelitä niin vika on joko siellä kulmavaihteessa vaihteiston päässä tai sitten itse mittarissa,samanlainen ehjä mittari multa pitäisi vielä jostain varaston periltä löytyä kyllä kun jäi siitä yhdestä ambulanssin purkuraadosta jemmaan
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Tänään tuli autolla tehtyä pidempi koeajo kun haettiin velipojalle kaverin luota yks saabin moottori Oli mukava reissu kun sai auton peruuttaa ihan suoraan saunan terassiin kiinni ettei tarvinnut konetta nostaa kuin 10cm että sai sen auton konttiin Autosta tehtyjä huomiota tämän reissun pohjalta:
+Todella miellyttävä auto ajaa,ei tarttee tiellä paimentaa koko ajan
+Näkyvyys todella mainio joka suuntaan
+Hyvät ajovalot
+Jaksaa mennä tien päällä todella mukavasti vaikkei tehoa paljoa olekkaan
+Sisätilat
+Moottorin ääni ja kuorma-auto fiilis kun autolla ajaa
Ja sitten niitä toisia puolia myös
-Väliseinä nitisee ja natisee kokoajan,täytyy siirtää ja muuttaa kiinnitykset sillein että loppuu tuo ärsyttävä piirre
-Nopeusmittari ei toimi(käyttökoneisto vaihteiston päästä sökönä) Korjataan heti kun löydän ehjän osan sinne
-Näillä pakkasilla ei sisällä pääse ainakaan paistumaan vaan päinvastoin Ratkaisu siihenkin löytyy hallista lisälämppärin muodossa kun kerkeää sen autoon asentamaan
-Oven kahvoja pitäisi vielä säätää,lukot ja avausnapit ei tahdo toimia ilman voimankäyttöä
-Tavaratilasta puuttuu kiinnityskoukut liinoille
-Keulan ja sivuprofiilin ilmeestä puuttuu jotain,ehkäpä siis lisävaloja sekä sumuvaloja sekä äärivaloja lisättävä
-Peruutusvalo ei ole nimensä veroinen,siihenkin ratkaisu löytyy hallista led-työvaloista
Siinäpä sitä sitten on mistä on hyvä alkaa auton jatkojalostusta tulevaisuudessa
+Todella miellyttävä auto ajaa,ei tarttee tiellä paimentaa koko ajan
+Näkyvyys todella mainio joka suuntaan
+Hyvät ajovalot
+Jaksaa mennä tien päällä todella mukavasti vaikkei tehoa paljoa olekkaan
+Sisätilat
+Moottorin ääni ja kuorma-auto fiilis kun autolla ajaa
Ja sitten niitä toisia puolia myös
-Väliseinä nitisee ja natisee kokoajan,täytyy siirtää ja muuttaa kiinnitykset sillein että loppuu tuo ärsyttävä piirre
-Nopeusmittari ei toimi(käyttökoneisto vaihteiston päästä sökönä) Korjataan heti kun löydän ehjän osan sinne
-Näillä pakkasilla ei sisällä pääse ainakaan paistumaan vaan päinvastoin Ratkaisu siihenkin löytyy hallista lisälämppärin muodossa kun kerkeää sen autoon asentamaan
-Oven kahvoja pitäisi vielä säätää,lukot ja avausnapit ei tahdo toimia ilman voimankäyttöä
-Tavaratilasta puuttuu kiinnityskoukut liinoille
-Keulan ja sivuprofiilin ilmeestä puuttuu jotain,ehkäpä siis lisävaloja sekä sumuvaloja sekä äärivaloja lisättävä
-Peruutusvalo ei ole nimensä veroinen,siihenkin ratkaisu löytyy hallista led-työvaloista
Siinäpä sitä sitten on mistä on hyvä alkaa auton jatkojalostusta tulevaisuudessa
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Eipähän tarvitse sitten enää tätä kaappia jatkojalostaa itse joka on tosin todella valitettava tilanne Oli muuten toinen auto josta luovun pitkin hampain mutta kun lekuri oli sitä mieltä että nyt ei ole kuorma-auton puikkoihin mitään asiaa seuraavaan 5vuoteen niin pilallehan se olisi tämä seistessä mennyt Velipoika lunasti auton ja nyt vissiin viikonloppuna lähtee sitten hallista maailmalle tämä
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B